Πηγαίνοντας στο πεδίο των κινητήρων η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται σε αυτόν του Yaris, ο οποίος κόντρα στη «μόδα» των downsized τρικύλινδρων μοτέρ με τούρμπο που διαθέτουν τα υπόλοιπα τρία μοντέλα, είναι ένας τετρακύλινδρος 1.500άρης πολλαπλών ψεκασμών. Το συγκεκριμένο μοτέρ στις μεσαίες στροφές ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ωστόσο χάνει στις χαμηλές και στα αποθέματα ροπής με αποτέλεσμα να υστερεί στις κρίσιμες ρεπρίζ.
Σε αυτές πιο αποτελεσματικό είναι το Peugeot 208, το οποίο ωστόσο πλεονεκτεί λόγω αυτόματου κιβωτίου, συνεπώς δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα, από τα οποία το Opel Corsa αποδεικνύεται το πιο αποτελεσματικό.
Τέλος, στον τομέα της οικονομίας ο πολυβραβευμένος 1.000άρης Ecoboost του Fiesta, στην πράξη είναι ο λιγότερο απαιτητικός σε καύσιμο με μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και ο μόνος κάτω από 100 γρ. CO2/χλμ., ενώ παράλληλα καταγράφει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, χωρίς επιπλέον να μπορείς να προσάψεις το παραμικρό στη λειτουργία του.
Το fiesta πλέον μπορεί να συναγωνιστεί μόνο τα καινούργια της κατηγορίας,όπως micra, ibiza polo...θα θέλαμε συγκριτικό με αυτά αν είναι εύκολο καποια στιγμή..
Fiesta...γιατί στην έκδοση Titanium διαθέτει τα πάντα!
Το fiesta πλέον μπορεί να συναγωνιστεί μόνο τα καινούργια της κατηγορίας,όπως micra, ibiza polo...θα θέλαμε συγκριτικό με αυτά αν είναι εύκολο καποια στιγμή..