Η σπορ εικόνα των δύο μοντέλων συνεχίζεται και στο εσωτερικό τους, διαθέτοντας αρκετά στοιχεία για αυτό στις συγκεκριμένες εκδόσεις τους. Κύριο χαρακτηριστικό και των δύο είναι η οδηγοκεντρική προσέγγιση τόσο από την σχέση του οδηγού με τα χειριστήρια όσο και από την θέση οδήγησης που είναι και στα δύο εξαιρετική αλλά και το πολύ καλό ποιοτικό τους επίπεδο. Όσον αφορά στον διάκοσμο, το Civic προτάσσει και εδώ ένα πιο ξεχωριστό αισθητικό προφίλ με το Focus να είναι σχετικά πιο συμβατικό αλλά και πάλι ευχάριστο.
Μαζί φυσικά με τον σπορ χαρακτήρα, συνδυάζουν και τον high-tech αέρα τόσο σε στοιχεία (με ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνες αφής στο ταμπλό κ.α.) όσο και σε εξοπλισμό. Οι χώροι είναι κορυφαίοι και στα δύο μιας και μιλάμε για τα δύο μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας (το Civic σε μήκος και το Focus σε μεταξόνιο), με ελάχιστες διαφορές υπέρ του Civic στον διαθέσιμο αέρα για τα πόδια των πίσω και το εσωτερικό πλάτος, αλλά και υπέρ του Focus στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια. Το Civic υπερτερεί με 420 λίτρα και στον χώρο αποσκευών έναντι του Focus που προσφέρει 375 λίτρα, χάνοντας ωστόσο 58 λίτρα από τον κορυφαίο όγκο του Civic 1,0.
Ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα συναντά κανείς στην καμπίνα του Focus, με τον διάκοσμο να είναι σπορ και ιδιαίτερα σύγχρονος.