Η new era του Ford Kuga: Το νέο Ford Kuga μόνο στο όνομα θυμίζει το απερχόμενο μοντέλο, καθώς ο βαθμός που εξελίχθηκε έβαλε το μικρομεσαίο SUV της Ford σε μια νέα εποχή, γεμάτη προηγμένες τεχνολογίες και εξηλεκτρισμένα σύνολα.
Το Ford Kuga είναι το Νο.1 σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη και το No.3 μοντέλο της Ford στη γηραιά ήπειρο μετά τα Fiesta και Focus, με την τελευταία του γενιά να έκλεισε 9 χρόνια παρουσίας στην αγορά. Συνεπώς ήρθε ο καιρός που το δημοφιλές SUV γυρνάει σελίδα ή καλύτερα αλλάζει ολόκληρο κεφάλαιο, περνώντας στην τρίτη του γενιά.
Η εξέλιξη ωστόσο του νέου Kuga είναι εντυπωσιακή, καθώς αν έλλειπε το μπλε οβάλ σήμα δύσκολα θα καταλάβαινες πως πρόκειται για το ίδιο μοντέλο. Η πρόοδος που συντελέστηκε από μηχανικούς και σχεδιαστές είναι αλματώδης, με το αποτέλεσμα να καθιστά το Κuga ένα από τα Top σύγχρονα SUV. Ας δούμε λοιπόν τις διάφορες των δύο γενιών.
Πιο εκλεπτυσμένο, μεγαλύτερο και εμπνευσμένο από τον κόσμο
Το νέο Kuga αλλάζει ριζικά σχεδιαστικά λανσάροντας μία νέα πιο αεροδυναμική και «ρευστή» σχεδίαση ξεφεύγοντας από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως SUV και δείχνοντας περισσότερα σαν ένα αρκετά υψηλό Focus (η απόσταση από το έδαφος είναι στα 191 χλστ.). Παράλληλα θα συναντήσουμε και χαρακτηριστικά που είδαμε στο νέο Puma, όπως το μακρύτερο καπό με τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, το πιο κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και τη χαμηλότερη γραμμή της οροφής. Η έμπνευση της αλλαγής ανήκει στους ίδιους τους πελάτες της Ford, που βάσει των παρατηρήσεων τους, οι σχεδιαστές υλοποίησαν το εξωτερικό design. Βασισμένο πάνω στην C2 πλατφόρμα της Ford το νέο Kuga σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 83 χλστ. μακρύτερο (4.614 χλστ.), 45 χλστ. φαρδύτερο (1.883 χλστ.) και σημαντικά χαμηλότερο (1.666 – 1.680 χλστ. ανάλογα της έκδοσης έναντι 1.703 χλστ.).
Όπως και στην απερχόμενη έτσι και στη νέα, το Kuga θα προσφέρεται πέραν των «συμβατικών» εκδόσεων Trend και Titanium, στην πιο σπορτίφ ST-Line καθώς και την πολυτελή Vignale. Ανάλογα της έκδοσης διαφοροποιούνται και στοιχεία όπως η μπροστά μάσκα και η απόσταση από το έδαφος.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus;
Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο.
Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus; Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο. Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.