Στο νέο Kuga ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα με 5 διαφορετικά οδηγικά προφίλ, ανάλογα με το συνθήκες.
Στο δρόμο: Θα αποπνέει σιγουριά & αυτοπεποίθηση
93.281 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)
Διαβάζοντας προσεκτικά τα χαρακτηριστικά του νέου Kuga, στοιχειοθετείται η πεποίθηση πως η νέα γενιά θα προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης σε όλους τους τομείς. Η νέα πλατφόρμα καθιστά το Kuga κατά 10% πιο στιβαρό, αλλά και 90 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με πριν, ενώ παράλληλα το μεταξόνιο και τα μετατρόχια αυξήθηκαν. Στοιχεία που αποκαλύπτουν μεγαλύτερη σταθερότητα στο δρόμο και καλύτερες αντιδράσεις από το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων παραμένει η ίδια με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ωστόσο διαθέτει εξελιγμένη δομή για καλύτερη λειτουργία.
Παράλληλα ο οδηγός έχει επιλογή ανάμεσα σε πέντε διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης, οι οποίες προσαρμόζουν την απόδοση του οχήματος ώστε να ταιριάζει απόλυτα με τις συνθήκες. Το σύστημα μεταβάλλει την ευαισθησία επιτάχυνσης, διεύθυνσης και ανάρτησης, ενώ παράλληλα λειτουργεί με ελέγχους πρόσφυσης και ευστάθειας για την παροχή βέλτιστου ελέγχου σε οποιαδήποτε ρύθμιση. Υπάρχει επιλογή μεταξύ: Normal, Sport, Wet/Slippery, Trail, ή για μέγιστη οικονομία, Eco.
Από εκεί και πέρα θα συναντήσουμε ένα πλήθος νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας, όπως το αναβαθμισμένο αυτόνομο φρενάρισμα που πλέον επεκτείνει τη δράση του και σε διασταυρώσεις, σύστημα διατήρησης λωρίδας, ανίχνευσης τυφλών σημείων, cruise control, το σύστημα Active Noise Control για την καλύτερη δυνατή απομόνωση των ανεπιθύμητων ήχων μέσα στην καμπίνα και πολλά άλλα. Καθώς και τη νέα λειτουργία Local Hazard που ενημερώνει τους οδηγούς για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο, ακόμα και αν αυτές δεν είναι ορατές εξαιτίας της ύπαρξης στροφών ή παρουσίας άλλων οχημάτων.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus;
Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο.
Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus; Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο. Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.