Το νέο Kuga διαθέτει μοναδική γκάμα κινητήρων για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover, με 7 διαφορετικά σύνολα έως και 225 ίππους.
Κινητήρες: Με τρία διαφορετικά υβριδικά συστήματα
93.280 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)
Αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις στο νέο Kuga είναι η γκάμα των κινητήριων συνόλων του, μοναδική για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover. Πλέον στη γκάμα του πέρα από τις προϋπάρχουσες επιλογές σε βενζίνη και diesel, θα συναντήσουμε και εξηλεκτρισμένες λύσεις, με όλα τα πιθανά υβριδικά συστήματα. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα σύνολα θα συνδυάζονται (ανάλογα της έκδοσης) με 6τάχυτο μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, καθώς και σύστημα τετρακίνησης.
Αναλυτικότερα υπάρχει ο 1,5 Εcoboost βενζινοκινητήρας με 120 και 150 ίππους, δύο turbodiesel 1,5 και 2,0 λτ με 120 και 190 ίππους αντίστοιχα, ένα 48βόλτο mild hybrid ντίζελ 150 ίππων, ένα plug-in υβριδικό με βάση έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λτ., ενώ έπεται κι ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο με το ίδιο θερμικό μοτέρ. Αναμφίβολα η πιο συναρπαστική εκδοχή είναι η Plug-in υβριδική, με φόρτιση δηλαδή και από πρίζα. Συνδυάζει έναν 2,5 λτ. βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνδυαστική ισχύ 225 ίππων. Η χωρητικότητας 14,4 kWh μπαταρία παρέχει ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. και μάλιστα για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Σε οικιακή πρίζα 230 Volt θέλει λιγότερο από 6 ώρες για να φορτίσει πλήρως, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 1,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 32 γρ./χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus;
Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο.
Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.
Το παλιό μου άρεσε περισσότερο, ήταν SUV και το έδειχνε, το καινούργιο είναι ένα ξεχειλωμένο Focus και δεν θυμίζει σε τίποτα SUV. Ακόμη και το εσωτερικό αδιάφορο,άχρωμο και άοσμο χωρίς κάποιο χαρακτήρα διαφορετικό και βέβαια τσιμπημένο αρκετά σε τιμή.....
Είναι ωραίο που δείχνεια ψηλωμένο focus; Προσωπικά το μπροστινό μέρος του προηγούμενου μοντέλου μου άρεσε περισσότερο. Εσωτερικά δεν συγκρίνονται. Το νέο είναι σαφώς ομορφότερο. Οι τιμές του όμως υποθέτω ότι θα είναι πολύ αλμυρές για τον μέσο Ελληνα.