Δοκιμή: Ford Puma mild hybrid με 125 PS
361.148 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2023)
7 Φωτογραφίες »
Ποτισμένο με το ξεχωριστό οδηγικό φίλτρο της Ford, το Puma έχει έρθει με φόρα στην πολυπληθή κατηγορία των κόμπακτ crossover. Δοκιμάζουμε την mild hybrid έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost με τους 125 ίππους.
Δεν καίει αλλά πάει και το χαίρεσαι!
- Ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost με 125 άλογα- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Πιο ευρύχωρο από Fiesta, μεγάλο πορτ μπαγκάζ
- Ετοιμοπαράδοτο, από 23.995 ευρώ (με 1.000 ευρώ έκπτωση)
Το Puma, το B-SUV της Ford, αποτελεί ένα από τα πιο hot μοντέλα στην κατηγορία του και είναι ίσως το σημαντικότερο μοντέλο της φίρμας. Είναι μάλιστα άμεσα διαθέσιμο προς αγορά και με 1.000 ευρώ ώφελος, ενώ έχει και την κορυφαία εγγύηση 8 ετών. Δοκιμάζουμε το χειροκίνητο και ήπια υβριδικό Ford Puma με τους 125 ίππους, που δεν καίει, πάει και όλα τα χωράει!
It has the look
Καλώς ή κακώς, βασικό συστατικό μιας επιτυχημένης συνταγής στην κατηγορία είναι το look. Και το Puma το έχει. Πατώντας στην ευμετάβλητη πλατφόρμα του Ford Fiesta, με εμφανώς μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο, το Puma έχει δυναμική παρουσία, κυρίως χάρη στο φαρδύ, καμπυλωτό του αμάξωμα , στους τονισμένους θόλους, αλλά και στη μεγάλη γρίλια της μάσκας. Ναι μας αρέσει το Puma και αν κρίνουμε και από τις αντιδράσεις του κόσμου στο πέρασμά του, αρέσει γενικώς... Είναι τόσο, όσο διαφορετικό και μοντέρνο για να σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι να το δεις. Mε λίγη φαντασία μπροστά ίσως να δείς και μια μικρή Porsche Macan.
Πλήρες πακέτο με 23.995 ευρώ
Το Ford Puma είναι διαθέσιμο με τον 1,0 Ecoboost mHEV των 125 ή 155 ίππων και εκδόσεις Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST-Line Vignale. Αν και βασική, η έκδοση Τitanium διαθέτει πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών (συμβατό με AppleCarPlay και AndroidAuto), ασύρματη φόρτιση, φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED, αυτόματους προβολείς, πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με αυτόματο φρενάρισμα και «έξυπνο» cruise control, σύστημα παραμετροποίησης με 5 προγράμματα λειτουργίας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. H τιμή ξεκινά από 23.995 ευρώ χάρη στη νέα προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Ικανοποιεί σε επιδόσεις, ενθουσιάζει σε κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Με ουσία & high-tech χαρακτήρα |
Σελίδα 4 | Πιο ευρύχωρο από Fiesta, περισσότερα λίτρα από Focus |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Όπως η Ford ξέρει… |
Σελίδα 6 | Η άποψή μας |
Σελίδα 7 | Τεχνικά Χαρακτηριστικά |