Πατώντας στην ευέλικτη πλατφόρμα του Fiesta, το Puma έχει μήκος 4,186 μ. το τοποθετεί το κόμπακτ crossover της Ford στην καρδιά της κατηγορίας. Η απόσταση από το έδαφος είναι 166 χλστ.!
Στην πράξη ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Ήταν που ήταν εύρωστος χαμηλά ο συμβατικός Ecoboost, τώρα «αρπάει» από το μηδέν, χωρίς να σκορτσάρει ή να δυσανασχετεί ακόμα αν έχεις ξεχάσει υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, παρά την 3κύλινδρη φύση του συνόλου. Βάζει φωτιά στο δρόμο; Όχι, αλλά οι επιδόσεις είναι επαρκείς, κυρίως όμως η κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Μέσα στην πόλη δε και με επιλεγμένο το ECO πρόγραμμα λειτουργίας, μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα! Η συγκρατημένη κατανάλωση είναι ένα πλεονέκτημα, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο στις μέρες μας.
Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 125 άλογα σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας EcoBoost Hybrid προσφέρουν επαρκείς επιδόσεις, αλλά κυρίως συγκρατημένη κατανάλωση.