Εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, προσεγμένο φινίρισμα, σωστή εργονομία και high-tech αέρας χαρακτηρίζουν την καμπίνα του Renault Captur.
Εσωτερικό: Πιο ευχάριστο συνολικά το Captur
125.876 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2020)
Ο εσωτερικός διάκοσμος και των δύο μοντέλων ακολουθεί την λογική της σχεδίασης και στοιχεία που συναντάμε και στα μικρά μοντέλα στα οποία βασίζονται, στα Fiesta και Clio αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση αυτός είναι ιδιαίτερα ευχάριστος με νεανικό χαρακτήρα και high-tech στοιχεία. Στο Puma ο χαρακτήρας συμπληρώνεται με πιο σπορτίφ στοιχεία στις εκδόσεις ST-Line ενώ από κει και ύστερα επιδεικνύει καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγοσης. Το Captur προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης και το εσωτερικό του έχει μεγαλύτερη χρήση μαλακών υλικών, διαμορφώνοντας έτσι συνολικά ένα πολύ ποιοτικό αποτέλεσμα. Και εδώ ο high-tech διάκοσμος είναι διάχυτος και συμπληρώνει με όμορφο τρόπο το αποτέλεσμα.
Οι χώροι αποτελούν δυνατά στοιχεία και των δύο μοντέλων προσφέροντας επάρκεια τόσο για τους επιβάτες τους όσο και για τις αποσκευές τους. Το Renault Captur έχει ένα μικρό πλεονέκτημα στους χώρους για τους πίσω επιβάτες και κυρίως για το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα που προσφέρει αλλά και για την πρακτικότητά του. Το συρόμενο πίσω κάθισμα διαμορφώνει ανάλογα τον χώρο για επιβάτες-αποσκευές, με τον όγκο για αυτές να ξεκινάει από τα 422 και να φτάνει έως και τα 536 λίτρα. Το Ford Puma με τη σειρά του καινοτομεί με τη χρήση του συστήματος MegaBox που προσφέρει έναν βαθύ και πρακτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδό του, ενώ πάνω από αυτό προσφέρει χώρο 456 λίτρων.
ford vs renault σημειωσατε χ