Στο δρόμο: Ευχάριστα στην οδήγηση, αποτελεσματικά και άνετα Η οδική συμπεριφορά των δύο ανταγωνιστικών μοντέλων είναι κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ξεκινώντας από το Ford Puma, αυτό σε κερδίζει άμεσα μέσω της εξαιρετική αίσθησης που προσφέρει κυρίως από το τιμόνι του, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς όμως να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση. Το στιβαρό του πάτημα και η ουδετερότητά του υπό πίεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του όπως άλλωστε συμβαίνει και στο Peugeot 2008.
Το 2008 συνδυάζει ιδανικά την άνεση με την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και τα ουδέτερα χαρακτηριστικά.
Το γαλλικό μοντέλο συγκριτικά είναι πιο άνετο και επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του, ισορροπώντας τέλεια μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Το τιμόνι του αν και εξαιρετικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, υπολείπεται ελαφρώς σε αίσθηση και απόκριση από το κορυφαίο όπως είπαμε στον τομέα, Puma.
Η light εκτός δρόμου περιπέτεια τέλος, δεν θα δυσκολέψει κανένα από τα δύο με το Puma να «κάθεται» 166 χλστ. πάνω από το έδαφος και το 2008, 170 χλστ. Το B-SUV της Ford όμως έχει και το πλεονέκτημα της επιλογής ειδικού προγράμματος λειτουργίας σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Η γνώμη μας Με ολοκληρωμένο χαρακτήρα και κορυφαία οδική συμπεριφορά, τα Puma και 2008 συνεχίζουν την μάχη και στις diesel εκδόσεις τους. Αμφότερα είναι ολοκληρωμένες και μοντέρνες προτάσεις, που πετυχαίνουν κορυφαία οικονομία στην κατανάλωση και δεν πληρώνουν τέλη. Με δεδομένη την 8ετή εγγύηση που το συνοδεύει, τον υπερπλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και το πλεονέκτημα του Megabox, το Puma διαμορφώνει ένα ελκυστικό συνολικά πακέτο την ώρα που το 2008 έχει premium βλέψεις.