Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 48.469 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2022) Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 999 998 1.199 1.373 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3/12 3/12 4/16 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Αμεσος ψεκασμός+turbo Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 125/6.000 100 / 4.500-6.000 100/5.000 129/5.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 170/1.400-4.500 (210 με overboost) 172 / 1.500-4.000 205/1.750 235/2.000-3.000 Start/Stop NAI NAI ΝΑΙ NAI Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1 11,1 10,9 8,7 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,2/9,5 8,9/11,6 - 7,1/9,3 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,6/13,7 12,9/17,5 - 10,2/12,8 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 191 183 185 190 Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.280 1.225 1.263 1.240 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή (WLTP) 5,3 5,2 5,5 5,4 Μέση δοκιμής 6,5 6,1 - 6,7 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 121 119 122 121 Ρεζερβουάρ (λτ.) 42 45 44 47 *εργοστασιακές τιμές Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid ESP * * * * Αερόσακοι 6 6 6 7 Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Ο * * Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* */* */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */* */* */* */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */* */Ο */Ο */Ο Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* */* */* */* Κλιματισμός *(clima) * (A/C) *(A/C) *(clima) Ηχοσύστημα/Οθόνη */ έγχρωμη αφής 8" */ έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών */ έγχρωμη αφής 7" */ έγχρωμη αφής 7" Cruise control * * * * Προβολείς ομίχλης * Ο * * Ζάντες αλουμινίου * (17'') * (16'') * (16'') * (17'') Φώτα ημέρας * (LED) * (LED) * (LED) * (LED) Εγγύηση μηχανικών μερών 8 χρόνια 7 χρόνια 5 χρόνια 5 χρόνια Έκδοση ST-Line GL Optimum Active GL+ Τιμή από (ευρώ) 23.833 19.190 22.900 20.020 *: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αεριζόμενοι Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Ταμπούρα Δίσκοι Δίσκοι Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2 36,8 36,4 38,3 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική Μετατρόχιο (Ε/Π) 1.567/1.526 1.531/1.539 1.540/1.540 1.535/1.505 Στροφές τιμονιού 2,6 2,5 2,7 2,9 Κύκλος στροφής (μ.) 10,5 10,2 10,4 10,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db) 67,2/69,1 69,2/72,0 67,7/71,2 68,2/71,0 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R17 205/55 R17 215/65 R16 215/55 R17 Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma Kia Stonic Peugeot 2008 Suzuki Vitara Κεφάλι οδηγού 11 56 108 58 Κεφάλι πίσω 31 32 52 21 Πλάτος εμπρός 1.372 1.380 1.379 1380 Πλάτος πίσω 1.297 1.342 1.352 1.345 Πόδια πίσω 112 88 155 112 Χώρος αποσκευών (λτ.) 456 (+80 MegaBox) 352 434 375 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.207x1.805x1.534 4.140x1.760x1.520 4.300x1.770x1.530 4.175x1.775x1.610 Μεταξόνιο 2.588 2.580 2.605 2.500 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Τα κορυφαία B-SUV σε πωλήσεις: Ford Puma Vs Kia Stonic Vs Peugeot 2008 Vs Suzuki VitaraΣελίδα 2Value for money: Πιο προσιτό το Stonic, full extra το PumaΣελίδα 3Σχεδίαση: Ξεχωρίζουν τα Ford Puma και Peugeot 2008Σελίδα 4Εσωτερικό: Το Peugeot 2008 δείχνει τα νύχια τουΣελίδα 5Χώροι: Πιο ευρύχωρο το 2008, κορυφαίο σε αποσκευές το PumaΣελίδα 6Κινητήρες: Ευχάριστα σύνολα, με την οικονομία του Stonic να ξεχωρίζειΣελίδα 7Στο δρόμο: Πιο fun το Puma, πιο άνετο το 2008Σελίδα 8Η γνώμη μαςΣελίδα 9Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά