ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

48.643 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2022)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid
Κινητήρας        
Κυβισμός (κ.εκ.) 999 998 1.199 1.373
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3/12 3/12 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Αμεσος ψεκασμός+turbo Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 125/6.000 100 / 4.500-6.000 100/5.000 129/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 170/1.400-4.500 (210 με overboost) 172 / 1.500-4.000 205/1.750 235/2.000-3.000
Start/Stop NAI NAI ΝΑΙ NAI
         
Eπιδόσεις        
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1 11,1 10,9 8,7
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,2/9,5 8,9/11,6 - 7,1/9,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,6/13,7 12,9/17,5 - 10,2/12,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 191 183 185 190
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.280 1.225 1.263 1.240
         
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)        
Μέση εργοστασιακή (WLTP) 5,3 5,2 5,5 5,4
Μέση δοκιμής 6,5 6,1 - 6,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 121 119 122 121
Ρεζερβουάρ (λτ.) 42 45 44 47
*εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid
ESP * * * *
Αερόσακοι 6 6 6 7
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Ο * *
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* */* */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */* */* */* */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */* */Ο */Ο */Ο
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* */* */* */*
Κλιματισμός *(clima) * (A/C) *(A/C) *(clima)
Ηχοσύστημα/Οθόνη */ έγχρωμη αφής 8" */ έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών */ έγχρωμη αφής 7" */ έγχρωμη αφής 7"
Cruise control * * * *
Προβολείς ομίχλης * Ο * *
Ζάντες αλουμινίου * (17'') * (16'') * (16'') * (17'')
Φώτα ημέρας * (LED) * (LED) * (LED) * (LED)
Εγγύηση μηχανικών μερών 8 χρόνια 7 χρόνια 5 χρόνια 5 χρόνια
Έκδοση ST-Line GL Optimum Active GL+
Τιμή από (ευρώ) 23.833 19.190 22.900 20.020
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS Suzuki Vitara 1,4 129 PS mild hybrid
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αεριζόμενοι Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα Δίσκοι Δίσκοι Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2 36,8 36,4 38,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Μετατρόχιο (Ε/Π) 1.567/1.526 1.531/1.539 1.540/1.540 1.535/1.505
Στροφές τιμονιού 2,6 2,5 2,7 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5 10,2 10,4 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db) 67,2/69,1 69,2/72,0 67,7/71,2 68,2/71,0
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R17 205/55 R17 215/65 R16 215/55 R17
Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma Kia Stonic Peugeot 2008 Suzuki Vitara
Κεφάλι οδηγού 11 56 108 58
Κεφάλι πίσω 31 32 52 21
Πλάτος εμπρός 1.372 1.380 1.379 1380
Πλάτος πίσω 1.297 1.342 1.352 1.345
Πόδια πίσω 112 88 155 112
Χώρος αποσκευών (λτ.) 456 (+80 MegaBox) 352 434 375
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.207x1.805x1.534 4.140x1.760x1.520 4.300x1.770x1.530 4.175x1.775x1.610
Μεταξόνιο 2.588 2.580 2.605 2.500
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Τα κορυφαία B-SUV σε πωλήσεις: Ford Puma Vs Kia Stonic Vs Peugeot 2008 Vs Suzuki Vitara
Σελίδα 2Value for money: Πιο προσιτό το Stonic, full extra το Puma
Σελίδα 3Σχεδίαση: Ξεχωρίζουν τα Ford Puma και Peugeot 2008
Σελίδα 4Εσωτερικό: Το Peugeot 2008 δείχνει τα νύχια του
Σελίδα 5Χώροι: Πιο ευρύχωρο το 2008, κορυφαίο σε αποσκευές το Puma
Σελίδα 6Κινητήρες: Ευχάριστα σύνολα, με την οικονομία του Stonic να ξεχωρίζει
Σελίδα 7Στο δρόμο: Πιο fun το Puma, πιο άνετο το 2008
Σελίδα 8Η γνώμη μας
Σελίδα 9Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW