Εξαιρετική λειτουργία από χαμηλές στροφές και δυνατό τράβηγμα σε μεγάλο φάσμα περιστροφής προσφέρει ο 1,0 λτ. EcoBoost του Puma με τα 125 άλογα.
Κοινό χαρακτηριστικό τριών εκ των τεσσάρων μοντέλων είναι πως εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά σύνολα 48V. Μόνο το 2008 δεν παρέχει κάποια ηλεκτρική βοήθεια στον 1.200άρη PureTech κινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος ωστόσο καταφέρνει να κρατήσει τους ρύπους κάτω από τα 122 γρ./χλμ. και έτσι δεν πληρώνει τέλη (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα). Μάλιστα όπως έχουμε δει και από την εφαρμογή του σε υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου, πρόκειται για ένα ελαστικό σύνολο με καλό τράβηγμα από χαμηλά και οικονομικό σε κατανάλωση. Αντίστοιχα εξαιρετική λειτουργία από χαμηλές στροφές και δυνατό τράβηγμα σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, προσφέρει και ο 1,0 λτ. EcoBoost του Puma με τα 125 άλογα, ο οποίος αποδεικνύεται πολύ οικονομικός και έχει πολύ καλές επιδόσεις.
Ο 1,0 T-GDi του Stonic με τα 100 άλογα είναι ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας της κατηγορίας με 6,1 λτ/100 χλμ. και παράλληλα λόγω χαμηλών ρύπων μπαίνει και δακτύλιο.
Λογικό βέβαια καθώς έχει και μεγαλύτερη ισχύ από τα υπόλοιπα μοντέλα, κάτι που ισχύει και για το Vitara με τα 129 άλογα από τον 1.400άρη BoosterJet, ο οποίος σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα. Αφήσαμε για το τέλος τον 1,0 T-GDi του Stonic, ο οποίος έχει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά στο σύνολο, με γραμμική και γεμάτη λειτουργία, ενώ το σημαντικότερο, είναι ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας της κατηγορίας με μέση πραγματική κατανάλωση τα 6,1 λτ/100 χλμ. και 119 γρ. CO2/100 χλμ., κάτι που σημαίνει πως μπαίνει και δακτύλιο.