ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Αρκετός ο 1.000άρης για το Puma, «καταιγίδα» με χαμηλή κατανάλωση το Kuga

69.605 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2023)
To μηχανοστάσιο του Plug-in υβριδικού Kuga.

To μηχανοστάσιο του Plug-in υβριδικού Kuga.

Ο πολυβραβευμένος 1,0 Ecoboost των 125 ίππων του Puma χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, παρά την 3κύλινδρη φύση του συνόλου. Βάζει φωτιά στο δρόμο; Όχι, αλλά οι επιδόσεις είναι επαρκείς, κυρίως όμως η κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Μέσα στην πόλη δε και με επιλεγμένο το ECO πρόγραμμα λειτουργίας, μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα! Η συγκρατημένη κατανάλωση είναι ένα πλεονέκτημα, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο στις μέρες μας.


Από την άλλη πλευρά, το σύστημα του Plug-in υβριδικού Kuga αποτελείται κατ αρχήν από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου Ατκινσον με ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. H συνδυαστική τους ισχύ αγγίζει τους 225 ίππους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ηλεκτρική αυτονομία. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ. Και όλα αυτά με γαργαλιστικές επιδόσεις, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 σε 4,3 δλ. και 80-120 σε 5,3 δλ.). Μόνο που όταν πατάς τέρμα το γκάζι, πέρα από την εξανέμιση του ηλεκτρικού αποθέματος, το αυτόματο CVT κιβώτιο παράγει ένα βουητό που όμως δεν είναι τόσο ενοχλητικό, όπως σε άλλες αντίστοιχες εφαρμογές.

Σελίδα 1Ford Puma ή Kuga; Πού διαφέρουν; Ποια έκδοση αξίζει;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Ασυναγώνιστο το Kuga σε εσωτερικούς χώρους, όπλο το πορτ-μπαγκάζ του Puma
Σελίδα 3Κινητήρας: Αρκετός ο 1.000άρης για το Puma, «καταιγίδα» με χαμηλή κατανάλωση το Kuga
Σελίδα 4Συμπέρασμα: Πιο προσιτό το Puma, αξίζει τα λεφτά του το Kuga
Autotriti.gr
VW