Περνώντας στο εσωτερικό η αρχιτεκτονική είναι ίδια, όπως σε όλα τα μοντέλα της Ford, με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, τους κεντρικούς αεραγωγούς από κάτω της και κάτω από αυτούς τα χειριστήρια του κλιματισμού. Ποιοτικά κινούνται σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τη συναρμογή και τα υλικά της καμπίνας, με το Kuga να προσφέρει ευρύτερη χρήση μαλακών επιφανειών. Στο πεδίο των χώρων, σαφώς και το κατά 43 πόντους μεγαλύτερο Kuga προσφέρει εξαιρετικά καλύτερες εσωτερικές διαστάσεις, μόνο το πίσω κάθισμα είναι κατά 10 πόντους πιο φαρδύ. Βέβαια και στο Puma μια χαρά θα βολευτούν 4 ενήλικοι με μπόλικο αέρα για το πόδια τους. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η σύγκριση του χώρου αποσκευών. Το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο για τα δεδομένα της κλάσης του με 456 λτ., ενώ το Kuga 411 λτ. λόγω της ηλεκτρικής του μπαταρίας. Ωστόσο και τα δύο έχουν από ένα κρυφό όπλο. Το Kuga έχει συρόμενα πίσω καθίσματα, το οποία ανάλογα τη θέση τους αυξάνουν τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ μέχρι και τα 581 λτ. Από την άλλη το Puma διαθέτει κάτω από το πάτωμα, έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος ώστε να πλένεται.