ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Κινητήρες: Kona σε οικονομία, Puma σε επιδόσεις

80.743 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2020)

Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι πως το Kona μπορεί και κινείται για αρκετό χρόνο αμιγώς ηλεκτρικά μέσα στην πόλη. Γεγονός που το βοηθά να έχει συνολικά χαμηλότερη μέση κατανάλωση έναντι του Puma, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,0 και 7,0 λτ/100 χλμ., με το χάσμα εντός πόλης να μεγαλώνει περαιτέρω. Από την άλλη βέβαια το σύνολο του Puma έχει πιο μεστή λειτουργία. Τα 50 Nm έξτρα ροπής που παίρνει από το κύκλωμα στις χαμηλές στροφές είναι ευεργετικά, αφού ο 1,0 Ecoboost τραβά αγόγγυστα και χωρίς να σκορτσάρει ακόμα και με 6η σχέση στο κιβώτιο. Από πλευράς επιδόσεων το Puma είναι σαφέστατα πιο αποδοτικό, κάτι που φαίνεται στο 0-100 χλμ./ώρα, με το αυτόματο κιβώτιο του Kona ωστόσο, ελέω kickdown, να ισορροπεί την κατάσταση στις ρεπρίζ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
LEASING DUCATO-ETRANSIT