Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι πως το Kona μπορεί και κινείται για αρκετό χρόνο αμιγώς ηλεκτρικά μέσα στην πόλη. Γεγονός που το βοηθά να έχει συνολικά χαμηλότερη μέση κατανάλωση έναντι του Puma, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,0 και 7,0 λτ/100 χλμ., με το χάσμα εντός πόλης να μεγαλώνει περαιτέρω. Από την άλλη βέβαια το σύνολο του Puma έχει πιο μεστή λειτουργία. Τα 50 Nm έξτρα ροπής που παίρνει από το κύκλωμα στις χαμηλές στροφές είναι ευεργετικά, αφού ο 1,0 Ecoboost τραβά αγόγγυστα και χωρίς να σκορτσάρει ακόμα και με 6η σχέση στο κιβώτιο. Από πλευράς επιδόσεων το Puma είναι σαφέστατα πιο αποδοτικό, κάτι που φαίνεται στο 0-100 χλμ./ώρα, με το αυτόματο κιβώτιο του Kona ωστόσο, ελέω kickdown, να ισορροπεί την κατάσταση στις ρεπρίζ.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
Πότε θα δούμε αξιολόγηση του Ford Puma με τον αυτόματο συμπλέκτη dct7;
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.