Αναμφισβήτητα, τα Puma και Kona είναι δύο μοντέλα που ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους. Το Kona έχει το προβάδισμα στον τομέα της οικονομίας, ειδικά ενός πόλης, ωστόσο στο Puma θα συναντήσουμε ένα πιο ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
Πότε θα δούμε αξιολόγηση του Ford Puma με τον αυτόματο συμπλέκτη dct7;
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.