Τo mild hybrid Ford Puma και το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Hyundai Kona τίθενται αντιμέτωπα σε μια «υβριδική» μάχη. Που διαφέρουν τα συστήματά τους και πως μεταφράζεται στην πράξη; Που αλλού διαφέρουν τα δύο B-SUV;
Δύο είναι οι τάσεις στην αυτοκίνηση αυτή τη στιγμή. Η πρώτη είναι ο εξηλεκτρισμός, με τους κατασκευαστές να «δουλεύουν υπερωρίες», ώστε να βρουν τον βέλτιστο τρόπο να ενσωματώσουν την ηλεκτρική ενέργεια στα μοντέλα τους, για πιο οικονομικές και καθαρές μετακινήσεις. Η δεύτερη είναι τα μικρά SUV/Crossover που αυτή τη στιγμή, απαριθμούν περισσότερα μοντέλα από κάθε άλλη κατηγορία. Τα προτιμούν νέοι, τα προτιμούν και οι οικογενειάρχες, βάζοντας τα χάτσμπακ στο περιθώριο.
Τα Ford Puma και Hyundai Kona ακολουθούν και τις δύο παραπάνω τάσεις, με το πρώτο να συνδυάζει τον φημισμένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, σε ένα ήπια υβριδικό σύνολο των 155 ίππων. Με διαφορετικό τρόπο συνδυάζει τις δύο μορφές ενέργειας η Hyundai, που για το Kona προτίμησε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο, στο οποίο ο GDI ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων και απόδοσης 105 ίππων συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων, αποδίδοντας συνολικά 141 άλογα.
Με παραπλήσιες τιμές
Μικρή είναι η διαφορά στο κόστος των δύο μοντέλων, με το Ford Puma να είναι διαθέσιμο από 22.843 ευρώ και το Kona να τιμολογείται από 23.590 ευρώ, με τα δύο μοντέλα να διαθέτουν πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και όλες τις σημαντικές ηλεκτρικές ανέσεις και βοήθειες. Θα περίμενε κανείς το Kona να είναι αρκετά πιο ακριβό λόγω του αυτοφορτιζόμενου συστήματος, ωστόσο το Puma προσφέρει πιο πλούσιο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3``, navi, ασύρματη φόρτιση κινητού και το πακέτο ST- Line με σπορ ανάρτηση και διαφορετικό body-kit.
Πάντως αξίζει να αναφερθεί πως και τα δύο μοντέλα διαθέτουν προνομιακή χρηματοδότηση. Στο Puma το επιτόκιο είναι 3,49% με αποπληρωμή έως 48 δόσεις και δώρο το πρώτο service, ενώ στο Kona το επιτόκιο διαμορφώνεται στο 3,9% με αποπληρωμή έως 84 μήνες.
Εμφάνιση: Μοντέρνα και δυναμικά, πιο ιδιαίτερο Puma
Το Puma διαθέτει πολύ δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, η οποία μάλιστα τονίζεται ακόμη περισσότερο στην έκδοση ST- Line. Από την άλλη όμορφη αισθητικά είναι και η σχεδίαση του Kona (4,16 μ.), με τη μεγάλη γρίλια και τα ιδιαίτερα ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα, να διαμορφώνουν ένα δυναμικό μπροστά μέρος, με τα πολύ φώτα μέρας να είναι η «ντιζαϊνιά» που δίνει το κάτι παραπάνω.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.
Οέο!!! Πού είναι η ρεζέρβα, οέο πού είναι η ρεζέρβα; Προβάλετε το χωρητικότητας 80 λίρα του MegaBox σαν κάτι το Θείο πλεονέκτημα. Η εταιρία κατάργησε τη ρεζέρβα και στη θέση της δημιούργησε το MegaBox. Φοβερό ε; Πόσες φορές θα βάλεις πάγο και αναψυκτικά σε αυτό, όπως δείχνετε στην φωτογραφία. Πιθανόν καμία. Πόσες φορές θα χρειαστείτε τη ρεζέρβα στους «άψογους» ελληνικούς δρόμους; Σίγουρα πολύ περισσότερες. Πάψτε λοιπόν να προβάλετε άχρηστες «καινοτομίες» που θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες και προβάλετε πραγματικές και πρακτικές λύσεις. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα που μου δίνετε να γνωστοποιήσω την άποψή μου.
Πότε θα δούμε αξιολόγηση του Ford Puma με τον αυτόματο συμπλέκτη dct7;
ΣΥΓΓΝΩΜΗ... 160 ΤΕΛΙΚΗ??? ΜΑ 160???!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ... ΤΟ ΚΟΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΜΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΟ PUMA Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ...
Σαφώς κι ανώτερο σε εκλεπτυσμένο design to KONA πολύ πιο όμορφο αισθητικά κυρίως εξωτερικά από το puma με καλύτερη τιμή αγοράς αλλά ας μην ξεχνάμε και μεταπώλησης για τα ελληνικά δεδομένα.Τώρα το τελική 160 δεν νομίζω να ισχύει, σίγουρα έχει πολύ παραπάνω
Κανένα από τα δύο ή καλύτερα κανένα B SUV δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yaris Cross Hybrid, με πραγματική κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τελική του θα είναι γύρω στα 170 χλμ/ώρα, και κρίνεται οριακά ικανοποιητική. Αν θέλεις επιδόσεις πας σε Captur 1.3 TCE, αλλιώς αν θέλεις οικονομία και μεγαλύτερη αξιοπιστία το Yaris Cross.