Ford: Πραγματικότητα τα αυτόνομα οχήματα πολύ σύντομα

1.318 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2024)
Ford: Πραγματικότητα τα αυτόνομα οχήματα πολύ σύντομα
3 Φωτογραφίες »

- Στόχος της Ford, η κυκλοφορία ενός αυτοκίνητου αυτόνομης οδήγησης σύντομα
- Το level 3 αυτόνομης οδήγησης δεν απαιτεί από τον οδηγό μόνιμη προσοχή
- Η Ford θεωρεί την οικονομική βιωσιμότητα πρόκληση για την νέα τεχνολογία
- Καιρικούς περιορισμούς και προβληματισμούς για το κόστος φέρνει η τεχνολογία

Στόχος της Ford, η κυκλοφορία ενός αυτοκίνητου αυτόνομης οδήγησης σύντομα

Σίγουρα η οδηγική εμπειρία δεν είναι κάτι που απολαμβάνουν όλοι, με πολλούς να επιλέγουν την λύση της μετακίνησης με άλλα μέσα ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Σε αυτό το κομμάτι του πληθυσμού στοχεύει και η Ford η οποία μέσω του CEO της Jim Farley προανήγγελλε την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου στα οχήματα της στο  προσεχές μέλλον. Η ανακοίνωση του Farley έρχεται μετά και την απροσδόκητα μεγάλη επιτυχία του hands-free BlueCruise συστήματος, με το τρίτο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης να είναι το λογικό επόμενο βήμα.

Το level 3 αυτόνομης οδήγησης δεν απαιτεί από τον οδηγό μόνιμη προσοχή

Το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης δεν θα απαιτεί την αμέριστη προσοχή του οδηγού, αν και ίσως χρειάζεται κάποιος βαθμός αντανακλαστικών και ετοιμότητας. Σε αυτόν τον δρόμο βαδίζουν τόσο η Tesla όσο και η Mercedes Benz, με τον προγραμματισμό, όπως αυτός εκφράστηκε δια στόματος Farley να δείχνει πως η Ford θα νικήσει στο νήμα την Tesla όσον αφορά την κυκλοφορία της τεχνολογίας στους δρόμους.


Ερωτηματικό παραμένει το κόστος για ένα αυτόνομο αυτοκίνητο ή αν οι εταιρείες θα προσφέρουν την υπηρεσία συνδρομητικά
3 Φωτογραφίες »

Ερωτηματικό παραμένει το κόστος για ένα αυτόνομο αυτοκίνητο ή αν οι εταιρείες θα προσφέρουν την υπηρεσία συνδρομητικά

Η Ford θεωρεί την οικονομική βιωσιμότητα πρόκληση για την νέα τεχνολογία

«Είμαστε αρκετά κοντά, μπορούμε αν το εφαρμόσουμε από τώρα αλλά ο σκοπός μας είναι αυτό να γίνει με έναν τρόπο ο οποίος είναι οικονομικά βιώσιμος. Η αυτονομία τρίτου επιπέδου θα επιτρέπει στον οδηγό, να μετατραπεί σε επιβάτη, να αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από τον δρόμο ενώ το αυτοκίνητο γίνεται γραφείο ή ο,τι άλλο θέλει ο επιβάτης» δήλωσε ο Farley στο Bloomberg.

Καιρικούς περιορισμούς και προβληματισμούς για το κόστος φέρνει η τεχνολογία

Ακόμα και όταν η τεχνολογία αυτή διαδοθεί ευρέως μάλλον θα λειτουργεί μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες, δηλαδή υπό καλοκαιρία. Βροχή και άλλες αντίξοες συνθήκες δεν μπορούν να διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία της τεχνολογίας αυτής σε ταχύτητες 128 χλμ./ώρα και άνω.
Τέλος, η Ford απέφυγε να προσδιορίσει την τιμή που θα κοστίζει αυτή η σίγουρα premium υπηρεσία ενώ δεν αποκλείεται να προσφέρεται με ένα μοντέλο συνδρομής ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ELASTRAK WEBFLEET
ALFA ROMEO