Η Mercedes ρίχνει και πάλι χρήμα σε κινητήρες βενζίνης-diesel

 Σχολιάστε 
3.262 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2024)
Η Mercedes ρίχνει και πάλι χρήμα σε κινητήρες βενζίνης-diesel

- Ανεβάζει το ποσό που θα ξοδέψει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
- Αναμένεται αύξηση των υβριδικών μοντέλων στην γκάμα της.
- Θέλει μέχρι το 2030 το 50% των πωλήσεων της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά.
- Συνεχίζεται κανονικά η ανάπτυξη της πλατφόρμας για τη νέα EQS.

Ανεβάζει το ποσό που θα ξοδέψει

Σημαντική επένδυση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνει η Mercedes, αφού νωρίτερα παραδέχτηκε πως οι στόχοι της για την ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά φιλόδοξοι. Σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Wirtschaftswoche, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ola Kallenius ανέφερε πως οι θερμικοί κινητήρες θα διαρκέσουν μέχρι τη δεκαετία του 2030. Έτσι, για να διασφαλιστεί ότι οι κινητήρες θα πληρούν τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς, απαιτούνται τεράστιες επενδύσεις, οι οποίες και θα γίνουν.

Μόλις φέτος η μάρκα θα ξοδέψει 14 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο για το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της. Βέβαια, τα κεφάλαια αυτά προορίζονται για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. Ο Kallenius δεν διευκρίνισε το ακριβές ποσό για τους κινητήρες βενζίνης-diesel, παραδέχτηκε όμως ότι είναι «περισσότερα χρήματα από ό,τι είχε προγραμματιστεί προηγουμένως».

Αναμένεται αύξηση των υβριδικών

Σε συνέχεια των δηλώσεών του ο επικεφαλής της Mercedes ξεκαθάρισε πως στόχος της μάρκας είναι να έχει τα συμβατικά της συστήματα μετάδοσης κίνησης (δηλαδή τους κινητήρες βενζίνης-diesel) στο ανώτατο τεχνολογικό επίπεδο. Η δήλωσή του αυτή αντικατοπτρίζει τους κανονισμούς Euro 7 και China 7 και στον τρόπο με τον οποίο οι κινητήρες πρέπει να ενημερωθούν για να λειτουργούν πιο καθαρά για να πληρούν αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων. Ο Kallenius ανέφερε ότι οι μελλοντικοί κινητήρες θα είναι ηλεκτρισμένοι σε κάποιο βαθμό, οπότε αναμένουμε περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της.

Θέλει μέχρι το 2030 το 50% των πωλήσεων της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά

Τα νέα δεδομένα, διαφοροποιούν επίσης και τους στόχους της Mercedes. H luxury μάρκα θέλει πλέον τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 50% των παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό που δεν άλλαξε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Kallenius, είναι ο τελικός στόχος να γίνει ουδέτερη από άνθρακα μέχρι το 2040.

Συνεχίζεται κανονικά η ανάπτυξη της πλατφόρμας για τη νέα EQS

Κλείνοντας, ο Ola Kallenius, διέψευσε τις φήμες ότι η εταιρεία ακύρωσε την ανάπτυξη πλατφόρμας για την EQS επόμενης γενιάς, υπογραμμίζοντας πως η εξέλιξή της τρέχει με μεγάλη ταχύτητα. Επιπλέον, δεν καταργεί τα σχέδια για τα οκτώ εργοστάσια κατασκευής μπαταριών, προκειμένου να υποστηρίξουν τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της. Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις θα είναι έτοιμες «λίγο αργότερα» από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

JEEP
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ