2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η αγγλική κυβέρνηση ετοιμάζει "φόρο δηλητηρίου" στα diesel για να καταπολεμίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση.
«Φόρος δηλητηρίου» για τα diesel
19.368 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)
20 λίρες την ημέρα θα πληρώνουν οι οδηγοί των diesel για να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά τους στις Αγγλικές πόλεις. Δείτε τώρα τι θα γίνει με τον φόρο δηλητηρίου που ετοιμάζει η αγγλική κυβέρνηση για τα diesel και πόσες πόλεις θα το εφαρμόσουν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα νέα για το τέλος του ντίζελ δεν έχουν τελειωμό. Αυτή τη φορά, τα κακά μαντάτα για τα πετρελαιοκίνητα έρχονται από την Αγγλία, όπου η κυβέρνηση φέρεται έτοιμη να ζητάει 20 λίρες την ημέρα από τους ιδιοκτήτες ντίζελ για να μπορούν να μπαίνουν στις μεγάλες πόλεις, με τον “toxin tax” (φόρο δηλητηρίου).
10 εκατομμύρια οχήματα από euro5 και πριν, σε συνολικά 35 πόλεις
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τον νέο νόμο για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που θα παρουσιάσει μέσα στον Απρίλη η αγγλική κυβέρνηση και αφορά περίπου 10 εκατομμύρια ντίζελ αυτοκίνητα, επιβατικά, ταξί και επαγγελματικά. Η δαγκάνα του νόμου θα πιάνει όλα τα ντίζελ από euro 5 και πριν ενώ εκτός του άτυπου «εισιτηρίου», ενδέχεται να υπάρχουν και απαγορεύσεις κυκλοφορίας.
Το μέτρο θα ισχύσει για αρχή στις 10 πιο μολυσμένες αγγλικές πόλεις, όπως το Λονδίνο, το Μάντσεστερ και το Λίβερπουλ, ενώ αναμένεται να συμμετέχουν συνολικά περίπου 35 μικρές και μεγάλες πόλεις. Σαν να μην έφτανε αυτό, λίγες μόλις μέρες πριν, ο δήμαρχος του Λονδίνου, ανακοίνωσε διόδια ύψους 12,5 λιρών σε όλα τα ντίζελ για να μπαίνουν στο κέντρο της πόλης, από το 2019.
Πολεμικό το κλίμα στην Αγγλία/ Θα δούμε απόσυρση;
Θυμίζουμε ότι στην Αγγλία η τιμή του πετρελαίου είναι ήδη υψηλότερη από αυτή της βενζίνης, με το κλίμα για να πετρελαιοκίνητα να γίνεται όλο και βαρύτερο. Και μιας και μιλάμε για 10 εκατομμύρια αμάξια, οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών είναι έντονες και έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χαμός σχετικά με το αν θα υπάρξει κάποιο πρόγραμμα απόσυρσης για όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Η Βρετανίδα πρωθυπουργός ζητά να μην «τιμωρηθούν οι ιδιοκτήτες των ντίζελ», αλλά με το συνολικό κόστος μιας τέτοιας απόσυρσης να υπολογίζεται σε 2 δισεκατομμύρια λίρες, κανείς δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση.
Η Μ.Βρετανία συνεχίζει να στενεύει τον κλοιό ενάντια στα diesel. Στην Ελλάδα τι κάνουμε; Τι λένε οι φίλοι σου γι`αυτο; |
Ξεκάθαρος ο ρόλος του ντίζελ
Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το τοπίο γύρω από τα ντίζελ γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο. Βλέπουμε ότι οι απαγορεύσεις για τη χρήση τους μέσα στις πόλεις έρχονται η μία μετά την άλλη. Ο ρόλος του αυτή τη στιγμή είναι ξεκάθαρος, καθώς παραμένει το ιδανικό καύσιμο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο, ενώ δεν ενδείκνυται για χρήση μέσα στις πόλεις και την κίνηση.
Ο πόλεμος στους ατμοσφαιρικούς ρύπους δεν έχει τελειωμό
Μετά την Μαδρίτη, το Παρίσι, το Μεξικό και την Αθήνα που έχουν ήδη ανακοινώσει την απαγόρευση όλων των πετρελαιοκίνητων μέχρι το 2025, και τον επερχόμενο φόρο εισόδου στα ντίζελ στην Βρετανία, αυτή τη βδομάδα έχουμε άλλες 2 αποφάσεις σταθμούς σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, για την καταπολέμηση των ατμοσφαιρικών ρύπων.
Από την μια το ευρωκοινοβούλιο ψήφισε υπέρ, για σκληρότερους κανονισμούς σχετικά με τους ρύπους για όλα τα νέα μοντέλα αλλά και πρόστιμο στις εταιρείες, ύψους 30.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται εντός Ευρώπης και δεν θα τηρεί τα όρια. Από την άλλη η Βαρκελώνη ψήφισε την απαγόρευση κυκλοφορίας από την 1η Γενάρη του 2019 σε αυτοκίνητα άνω των 20 ετών( δείτε εδώ την σχετική είδηση).
Πάντως αν αυτό εφαρμοζοταν στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, θα κρατούσα το ντιζελ για να κινούμαι επαρχία που μένω και για να κατεβαίνω στις πόλεις αυτές, θα έπαιρνα μια βενζίνη 30 χρόνων χωρίς καταλυτη εννοείται και θα την ρυθμιζα έτσι ώστε να βγάζει από πίσω τέτοια ντουμανια, που θα τα ζηλευε και η Χαλυβουργικη! Θα κατεβαινα λοιπόν με αυτό τα πολύ οικολογικό αμάξι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη και δεν θα μπορούσαν να μου κάνουν και τίποτα καθότι βενζίνη. Το πολύ πολύ να με έστελναν να ξαναβγαλω κάρτα καυσαεριων η οποία θα έβγαινε παπατζιδικη κι αυτή όπως η προηγούμενη.....Αι σιχτιρ λαμογια... .
Auto Triti ... σας δίνω πραγματικά λίγες μέρες διορία να βγείτε και να πείτε τι νταλκά έχετε πάθει με το diesel... Σας τα έχουνε χώσει κάποιοι να προωθήσετε βενζίνη ή τίποτα άλλο? Δεν είναι κακό αλλά να το ξέρουμε να σας κόψουμε απο newsletter κτλ... Αν και κάτοχος βενζίνης.... ΑΝΕΤΑ θα έπαιρνα DIESEL... και δεν πάτε να λέτε εσείς οτι θέλετε Και ΑΝ θέλετε να κάνετε και κάτι καλό... ΝΑ ΠΙΕΣΕΤΕ να ανανεωθεί ο στόλος απο την παλιά σαβούρα που κυκλοφορεί στους δρόμους μας (Φορτηγά με ντουμάνια, ταξί ντουμάνια, βενζίνη χωρίς καταλύτη , έλεγχος ΚΤΕΟ που να ισχύει κτλ κτλ) και αν αφήσετε στην άκρη το diesel... ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ... Αν δεν αλλάξετε τακτική θα φάτε Χ απο μένα ... και πολλούς άλλους...
Απάντηση: Τις ειδήσεις που σκάνε κάθε μέρα στην Ευρώπη, δημοσιεύουμε. Και για το diesel και για κάθε τι που έχει σχέση με το αυτοκίνητο.
Συμφωνώ απόλυτα πλην όμως θα πρέπει όλος ο στόλος των μέσων μεταφοράς, ο στόλος των ταξί, ο στόλος των οχημάτων δ.χ.,τα αυτοκίνητα των Ενόπλων δυνάμεων, τα αυτοκίνητα των εταιρειών λιζινγκ και άλλα πολλά να τροποποιηθουν διαφορετικά θα πληρώνουν πρόστιμο. .....ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ; Μακάρι αλλά εκτιμώ ότι αυτό θα γίνει στο χώρα μας σε πόσα χρόνια φίλοι μου εκτιμάται για απαντήστε εδώ σας θέλω εγώ εκτιμώ 10, 15 χρόνια και βλέπουμε.
Ε καλά μέχρι να γίνει αυτό στο διαστημικό μέλλον τότε θα το κάνω το ντιζελακι μου αέριο μέχρι τότε ας απολαύσω την οικονομία που μου παρέχει και όχι μόνο
Βλεπω οτι πολυασχολεισθε μερες τωρα με τα diesel αυτοκινητα,και αφου πρωτα παρακινουσατε τον κοσμο να τα αγορασει!!!! Πολυ θα ηθελα να ξερω τι κρυβετε και τι σκοπους εξυπηρετειτε πισω απο αυτο το τεραστιο πια ενδιαφερον.Περιμενοντας απαντηση,ευχαριστω εκ των προτερων.
Δεν είναι πολύ ξεκάθαρο νομίζω αν τα EURO5 θα περιλαμβάνονται στα απαγορευμενα diesel. Αν απαγορεύσουν στους ταρίφες να κυκλοφορούν αυτές τις αηδίες που έχουν και τους αναγκάσουν να πάρουν υβριδικά τότε το πρόβλημα στην Αθήνα λύθηκε για τα επόμενα 20 χρόνια!
Να προταθει και η καταργηση του στην Ελλαδα και για τα νεα Euro 6 ,το πετρελαιο ειναι καυσιμο για να ζεσταινομαστε η να εκμεταλευεται απο βιομηχανικα εργοστασια πλαστικων για καρεκλες ,λουκια πλαστικα και αλλα,βενζινη και μονο βενζινη.
Οι οδηγοί φταίνε, ή οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι κυβερνήσεις, που επέτρεψαν να κατασκευάζονται ρυπογόνα αυτοκίνητα; Οι οδηγοί τα αγόρασαν χωρίς να ξέρουν τίποτα από ρύπανση. Αντί λοιπόν να υποχρεώσουν τους οδηγούς να πληρώνουν, να αναγκάσουν τις εταιρείες είτε να πάρουν πίσω τα αυτοκίνητα, επιστρέφοντας τα χρήματα που πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες τους, είτε να αλλάξουν τους κινητήρες τους δωρεάν, με νεότερης τεχνολογίας. Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να αντιδράσουν άγρια.
Όπως τότε που όλοι οι έλληνες έτρεξαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με κινητήρα 2500cc και άνω και μετα τα πουλούσαν στο 1/5 της τιμής του έτσι και τώρα πήγαν όλοι και αγορασανε diesel.Κάτοχος από το 2006 και για 9 χρονια είχα 2λιτρο αυτοκίνητο και από 350 ευρώ τελοι εφτασα τα 660 συν φόρο πολυτελείας.Αυτό είναι αδικία.Τα πετρέλαια πάντα βγάζανε ρυπους πως να το κάνουμε.και άσε και το σκάνδαλο με την vw που το κάνανε γαργάρα.
Αφού μου βάλανε γυναίκα πρωθυπουργό οι Αγγλοι καλά να πάθουν αλά Μερκελ και Θατσερ τουλάχιστον αυτή εδώ βάζει και ωραία συνολακια και γόβες
Αφού στην Αγγλία μου βάλανε γυναίκα πρωθυπουργό αλά Μερκελ και Θατσερ τουλάχιστον αυτή η Τερεζα Μει ξέρει ντύνεται καλύτερα βάζει πιο ωραία συνολακια και γόβες
αντι να βαζουν προστιμο και να κυνηγουν τα ντιζελ να τ απαγορευσουν να τελειωνουμε. απ την στιγμη που επιττεπουν την εμπορια τους δεν εχουν δικαιωμα να κανουν το οτιδηποτε. τελος, το πραγμα εχει αρχισει και σαπιζει.
Διαβαστε αρθρο του autotriti για το νεο 208 Τι εκπληξη νεος diesel κινητηρας και υβριδικα πουθενα βενζινη χμ χμ τυπογραφικο θα ναι πως σας ξεφυγε. Ολα για το κλικ http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Olokainoyrio-208_147217.asp?a=7