Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η αγγλική κυβέρνηση ετοιμάζει φόρο δηλητηρίου στα diesel για να καταπολεμίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η αγγλική κυβέρνηση ετοιμάζει "φόρο δηλητηρίου" στα diesel για να καταπολεμίσει την ατμοσφαιρική ρύπανση.

«Φόρος δηλητηρίου» για τα diesel

19.324 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)

20 λίρες την ημέρα θα πληρώνουν οι οδηγοί των diesel για να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά τους στις Αγγλικές πόλεις. Δείτε τώρα τι θα γίνει με τον φόρο δηλητηρίου που ετοιμάζει η αγγλική κυβέρνηση για τα diesel και πόσες πόλεις θα το εφαρμόσουν.

Διόδια 20 λίρες την μέρα σε όλα τα ντίζελ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τα νέα για το τέλος του ντίζελ δεν έχουν τελειωμό. Αυτή τη φορά, τα κακά μαντάτα για τα πετρελαιοκίνητα έρχονται από την Αγγλία, όπου η κυβέρνηση φέρεται έτοιμη να ζητάει 20 λίρες την ημέρα από τους ιδιοκτήτες ντίζελ για να μπορούν να μπαίνουν στις μεγάλες πόλεις, με τον “toxin tax” (φόρο δηλητηρίου).

10 εκατομμύρια οχήματα από euro5 και πριν, σε συνολικά 35 πόλεις

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τον νέο νόμο για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που θα παρουσιάσει μέσα στον Απρίλη η αγγλική κυβέρνηση και αφορά περίπου 10 εκατομμύρια ντίζελ αυτοκίνητα, επιβατικά, ταξί και επαγγελματικά. Η δαγκάνα του νόμου θα πιάνει όλα τα ντίζελ από euro 5 και πριν ενώ εκτός του άτυπου «εισιτηρίου», ενδέχεται να υπάρχουν και απαγορεύσεις κυκλοφορίας.

Το μέτρο θα ισχύσει για αρχή στις 10 πιο μολυσμένες αγγλικές πόλεις, όπως το Λονδίνο, το Μάντσεστερ και το Λίβερπουλ, ενώ αναμένεται να συμμετέχουν συνολικά περίπου 35 μικρές και μεγάλες πόλεις. Σαν να μην έφτανε αυτό, λίγες μόλις μέρες πριν, ο δήμαρχος του Λονδίνου, ανακοίνωσε διόδια ύψους 12,5 λιρών σε όλα τα ντίζελ για να μπαίνουν στο κέντρο της πόλης, από το 2019.

Πολεμικό το κλίμα στην Αγγλία/ Θα δούμε απόσυρση;

Θυμίζουμε ότι στην Αγγλία η τιμή του πετρελαίου είναι ήδη υψηλότερη από αυτή της βενζίνης, με το κλίμα για να πετρελαιοκίνητα να γίνεται όλο και βαρύτερο. Και μιας και μιλάμε για 10 εκατομμύρια αμάξια, οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών είναι έντονες και έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χαμός σχετικά με το αν θα υπάρξει κάποιο πρόγραμμα απόσυρσης για όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Η Βρετανίδα πρωθυπουργός ζητά να μην «τιμωρηθούν οι ιδιοκτήτες των ντίζελ», αλλά με το συνολικό κόστος μιας τέτοιας απόσυρσης να υπολογίζεται σε 2 δισεκατομμύρια λίρες, κανείς δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση.
Η Μ.Βρετανία συνεχίζει να στενεύει τον κλοιό ενάντια στα diesel. Στην Ελλάδα τι κάνουμε; Τι λένε οι φίλοι σου γι`αυτο;

Ξεκάθαρος ο ρόλος του ντίζελ

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το τοπίο γύρω από τα ντίζελ γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο. Βλέπουμε ότι οι απαγορεύσεις για τη χρήση τους μέσα στις πόλεις έρχονται η μία μετά την άλλη. Ο ρόλος του αυτή τη στιγμή είναι ξεκάθαρος, καθώς παραμένει το ιδανικό καύσιμο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο, ενώ δεν ενδείκνυται για χρήση μέσα στις πόλεις και την κίνηση.

Ο πόλεμος στους ατμοσφαιρικούς ρύπους δεν έχει τελειωμό
 

Μετά την Μαδρίτη, το Παρίσι, το Μεξικό και την Αθήνα που έχουν ήδη ανακοινώσει την απαγόρευση όλων των πετρελαιοκίνητων μέχρι το 2025, και τον επερχόμενο φόρο εισόδου στα ντίζελ στην Βρετανία, αυτή τη βδομάδα έχουμε άλλες 2 αποφάσεις σταθμούς σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, για την καταπολέμηση των ατμοσφαιρικών ρύπων.

Από την μια το ευρωκοινοβούλιο ψήφισε υπέρ, για σκληρότερους  κανονισμούς σχετικά με τους ρύπους για όλα τα νέα μοντέλα αλλά και πρόστιμο στις εταιρείες, ύψους 30.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται εντός Ευρώπης και δεν θα τηρεί τα όρια. Από την άλλη η Βαρκελώνη ψήφισε την απαγόρευση κυκλοφορίας από την 1η Γενάρη του 2019 σε αυτοκίνητα άνω των 20 ετών( δείτε εδώ την σχετική είδηση).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
OPEL