O μέσος όρος όλων των μοντέλων στη δοκιμασία των φρένων, είναι 36,8 μέτρα. Συνεπώς η BMW X1 χρειάζεται 1,8 μέτρα παραπάνω από το μέσο όρο.
Οι εταιρικοί χρήστες πληθαίνουν, συνεπώς σχεδιάσαμε και υλοποιούμε μια σειρά από άρθρα που αφορούν σε μοντέλα που πρωταγωνιστούν ως εταιρικά, αλλά και στα πιο δημοφιλή που προτιμούν οι ιδιώτες. Αξίζει να αναφερθεί πως ως εταιρικά οχήματα πρωταγωνιστούν συχνά οι premium προτάσεις της αγοράς, οι οποίες όπως και τα υπόλοιπα δημοφιλή μοντέλα έχουν περάσει από όλες τις δοκιμασίες του τμήματος μετρήσεων του Test Center.
Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα μοντέλα (κλικάροντας πάνω σε κάθε μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή τους), με την υποσημείωση πως μελλοντικά η λίστα μας θα εμπλουτίζεται με νέα μοντέλα που θα δοκιμάσει το Test Center μας.
- Alfa Romeo Tonale 1.5 DDCT 130 PS MHEV
- Audi Q3 35 TFSI S tronic 150 PS
- BMW X1 sDrive18i DCT 136 PS
- Citroen C4 X 1.2 PureTech 130 PS EAT8
- Cupra Formentor 1.5 TSI 150 PS DSG
- Hyundai Tucson 1,6 180 PS 48V 7DCT 4WD
- Kia Sportage 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V
- Mercedes GLA 200 163ps (profacelift, αναμένεται η ήπια υβριδική)
- Nissan Qashqai 1.3 158 PS X-TRONIC
- Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 PS EAT8
- Renault Arkana TCe 140 PS EDC HYBRID MHEV
- Toyota C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT (αναμένεται το facelift)
- Toyota Corolla Cross 2.0 HYBRID 197 PS 4x4
- Volkswagen Tiguan 1,5 TSI 150 PS DSG7
- Volvo XC40 T2 1.5 129 PS AUTO
Τι θέλουμε από ένα SUV;
Σε αυτά τα μοντέλα θα εστιάσουμε στα στοιχεία που αναζητούν οι εταιρικοί χρήστες, τα οποία διαφοροποιούνται σε ένα βαθμό από τους ιδιώτες. Για παράδειγμα, σε ένα εταιρικό δεν σε νοιάζει αν έχει φθηνό η ακριβό service, μιας και καλύπτεται από το μίσθωμα. Οι προτεραιότητες λοιπόν των εταιρικών χρηστών σε ένα μοντέλο είναι:- Αίσθηση πολυτέλειας
- Ασφάλεια, δηλαδή να φρενάρει καλά, να προσπερά γρήγορα
- Να μην καίει
- Να μην βγάζει βλάβες
- Να είναι εύκολο στο παρκάρισμα, γιατί χρησιμοποιείται μέσα στην πόλη
- Να έχει χώρους για επιβάτες και αποσκευές
- Να μην κάνει θόρυβο στο ταξίδι
- Να έχει άλογα
- Να έχει απόσταση από το έδαφος για να μπορεί να πάει και εκτός δρόμου
ΠΡΟΣΕΧΩΣ
Όπως σας είπαμε σχεδιάσαμε και υλοποιούμε μια σειρά από άρθρα που αφορούν σε μοντέλα που πρωταγωνιστούν ως εταιρικά, αλλά και στα πιο δημοφιλή που προτιμούν οι ιδιώτες. Τα επόμενα άρθρα που θα δημοσιεύσουμε αφορούν:- Κατανάλωση στην πόλη… Ποια καίνε τον… πάτο τους
- Προσπέραση 80-120 και 60-100 χλμ./ώρα… Τελευταίο το Volvo XC40
- Να μην βγάζουν βλάβες… Τελευταία BMW & Volvo
- Παρκάρισμα (κύκλος στροφής)… Τελευταία το Audi Q3 & η BMW X1
Σελίδα 1 | Φρένα: Τα χειρότερα SUV, τελευταία η BMW X1 |
Σελίδα 2 | Τα 15 οικογενειακά SUV που πρωταγωνιστούν |