ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Φρεσκάρισε και αναβάθμισε το MX-5 η Mazda
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φρεσκάρισε και αναβάθμισε το MX-5 η Mazda

3.932 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2021)

Με νέα ανάρτηση και μια ελαφρύτερη έκδοση στην γκάμα του, η Mazda προχώρησε στην παρουσίαση του αναβαθμισμένου MX-5.

Ελαφρύ φρεσκάρισμα για το MX-5

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με περισσότερα εφόδια θα συνεχίσει την πορεία του το MX-5, αφού η Mazda ξεκινώντας από την αγοράς της Ιαπωνίας έδωσε στο δημοφιλές μοντέλο μία σειρά από ενημερώσεις τόσο από εξοπλιστικής άποψης, όσο και από στιλιστικής.
 

Αναβαθμισμένη ανάρτηση μέσω του KPC

Το βασικότερο στοιχείο που λαμβάνει πλέον το MX-5 είναι το σύστημα Kinematic Posture Control (KPC) για την ανάρτηση. Το KPC είναι αρκετά έξυπνο για να υπολογίσει τις συνθήκες στροφής σε πραγματικό χρόνο με βάση τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ του αριστερού και του δεξιού τροχού στο πίσω μέρος. Έτσι η επίδρασή του σταδιακά αυξάνεται ή μειώνεται με βάση αυτή τη διαφορά και σύμφωνα με τη μάρκα δημιουργεί μία σταθερότητα στο αυτοκίνητο που έρχεται με φυσικά τρόπο. Με λίγα λόγια μέσω του KPC το ιαπωνικό roadster θα αποκτήσει καλύτερη πρόσφυση κατά τη διάρκεια των στροφών σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ είναι αξιοσημείωτο πως παρά την αναβάθμιση της ανάρτησης, το βάρος του αυτοκινήτου δεν έχει επηρεαστεί ούτε κατά το ελάχιστο.
 

Ελαφρύτερη έκδοση 990S

Από κει και πέρα πρεμιέρα στην αγορά της Ιαπωνίας κάνει και η ειδική ελαφρύτερη έκδοση 990S, με το «990» στην ονομασία να αντικατοπτρίζει τα κιλά του αυτοκινήτου. Η μείωση του βάρος ήρθε σχεδόν από παντού, όπως οι όμορφες μαύρες ζάντες της Rays από κράμα αλουμινίου που έκοψαν γύρω στα 3,2 κιλά από το αρχικό βάρος. Οι Ιάπωνες μηχανικοί, «πείραξαν» τις ρυθμίσεις του ηλεκτρικού τιμονιού και αφαίρεσαν όλο το μονωτικό υλικό από το καπό και ταμπλό του αυτοκινήτου. Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν πρόσθετες ρυθμίσεις στο θέμα αναρτήσεων, αυξάνοντας την σπορ αίσθηση. Το κόστος της συγκεκριμένης έκδοσης στην Ιαπωνία ξεκινά από τα 3.798.300 γιέν (περίπου 29.411 ευρώ).
 

Νέα έκδοση για το RF και νέο χρώμα στη γκάμα

Κατά τα άλλα, το ιαπωνικό MX-5 λαμβάνει μια κομψή έκδοση Terracotta Selection για το RF, αλλά και ένα καινούργιο χρώμα Platinum Quartz Metallic, τόσο για το RF όσο και για το roadster. Στην Ιαπωνία, η Mazda θα πουλήσει το σπορ αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς με τον κινητήρα 1,5 λίτρων για το στάνταρ μοντέλο (132 PS), ενώ το RF θα αποκτήσει το 2λιτρο μοτέρ.
 

Από τον Γενάρη του 2022 σε κυκλοφορία

Το ελαφρώς ενημερωμένο roadster αφού κυκλοφορήσει στην χώρα του «ανατέλλοντος ηλίου», θα έρθει και στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο του 2022.

Το σπορ μοντέλο συνεχίζει στην Ιαπωνία με άλλον αέρα!
-Αναβαθμισμένη ανάρτηση μέσω του συστήματος KPC.
-Ελαφρύτερη έκδοση 990S με βάρος 990 κιλά.
-Νέα έκδοση για το RF και νέο χρώμα στη συνολική γκάμα.
Θα έλεγε κανείς όχι στο... «παιχνιδιάρικο» Mazda MX-5;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH