Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Nissan GT-R είναι το ιαπωνικό δημιούργημα που όχι μόνο κοίταξε στα μάτια 911 Turbo και λοιπά ευρωπαϊκά supercars, αλλά τα έκανε να το κυνηγούν.

To Nissan GT-R είναι το ιαπωνικό δημιούργημα που όχι μόνο κοίταξε στα μάτια 911 Turbo και λοιπά ευρωπαϊκά supercars, αλλά τα έκανε να το κυνηγούν.

GT-R: The best

11.746 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2015)

Πως το κορυφαίο Ιαπωνικό αυτοκίνητο κατάφερε να διαλύσει την Porsche 911 Turbo καθώς και όλα τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα στο Ring;

Το Nissan GT-R μετράει ήδη σχεδόν 8 χρόνια ζωής αφού πρωτοπαρουσιάστηκε στα τέλη του 2007. Εξαρχής η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είχε θέσει ως άμεσο ανταγωνιστή την 911 Turbo και για αυτόν τον λόγο είχε υιοθετήσει και παρόμοιες τεχνικές επιλογές στο GT-R με κινητήρα όμοιας χωρητικότητας και αναπνοής (3,8 λτ. με δύο turbo), ωστόσο αυτό που τελικά κατασκεύασε, ήταν ανώτερο και από Ferrari, Lamborghini, McLaren κτλ. 
Το αυτοκίνητο από την αρχή της διάθεσής του ήταν σταθερά ταχύτερο από την Porsche 911 Turbo στην πράσινη κόλαση του Nurburgring και μέχρι αυτήν την στιγμή που μιλάμε, έπειτα από συνεχείς αναβαθμίσεις, το απόλυτο Nissan GT-R που ακούει στο όνομα Nismo είναι σχεδόν 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την Porsche 911 Turbo S (της Porsche δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμα ο χρόνος) στο Nurburgring, διαφορά που είναι τεράστια.Για ποιο λόγο όμως, το Nissan GT-R Nismo αλλά και το απλό GT-R είναι τόσο ταχύτερο από τις 911 Turbo/Turbo S στην ίσως διασημότερη και πιο απαιτητική πίστα του κόσμου;Μετάδοση-ΗλεκτρονικάΤο GT-R διαθέτει το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετείται σήμερα σε οποιοδήποτε όχημα παγκοσμίως, το λεγόμενο ATTESA E-TS. Το συγκεκριμένο σύστημα δίνει μια διπλή υπόσταση στο Ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Στην ουσία το GT-R είναι ένα πισωκίνητο όχημα με την ροπή να στέλνεται μπροστά μέσω ενός ξεχωριστού άξονα ο οποίος στέλνει όση ροπή ακριβώς χρειάζεται ο εμπρόσθιος άξονας μέχρι ποσοστού 50%, αφού λάβει την απαραίτητη εντολή από ένα πλήθος αισθητήρων προκειμένου το όχημα να ακολουθήσει την τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η συνεργασία ηλεκτρονικών, ελεγχόμενων διαφορικών και υπερεξελιγμένης μετάδοσης εξασφαλίζουν στο GT-R ασύλληπτα επίπεδα πρόσφυσης είτε στις στροφές είτε στην ευθεία, με το αυτοκίνητο να είναι σε θέση να στρίψει με επιτάχυνση άνω του 1,5 G και να επιτύχει 0-100 σε λιγότερο από 2,8 δλ.Πλαίσιο-ΖύγισμαΤο πλαίσιο του Nissan GT-R είναι ένα μείγμα ανθρακονημάτων-αλουμινίου και υπερυψηλής αντοχής ατσαλιού. Το μείγμα αυτών των υλικών προσφέρει απαράμιλλη ακαμψία στο αυτοκινήτο και παρόλο που αυτό δεν είναι ελαφρύ, αφού είναι περίπου στα 1700 κιλά, δείχνει να αψηφά τους νόμους της φύσης όταν το όχημα βρίσκεται στις στροφές, στρίβοντας με χιλιόμετρα αδιανόητα για άλλα υπεραυτοκίνητα. Σε ότι αφορά το ζύγισμα του οχήματος, ο κινητήρας είναι διαμήκως τοποθετημένος μπροστά και προς το κέντρο και το κιβώτιο ταχυτήτων πίσω, δίνοντας ένα σχεδόν ουδέτερο ζύγισμα, (52% εμπρός, 48% πίσω) για να μεγιστοποιηθεί η διαμήκης και πλευρική πρόσφυση.ΑεροδυναμικήΤο GT-R διαθέτει πολύ απλά τον απολύτως καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από όλα τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα, όντας στο 0,26 το «απλό» και 0,27 το Nismo. Για να αντιληφθούμε καλύτερα πόσο καλός είναι αυτός, η Porsche 911 Turbo S που θεωρείται καλή στον τομέα έχει 0,31, η Ferrari 458 Italia 0,33, το Audi R8 0,36 κ.ο.κ. Αυτή η αεροδυναμική υπεροχή, συνεπάγεται ότι το GT-R γλιστράει εντός του αέρα και εξασφαλίζει υποδειγματική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες στο αυτοκίνητο ενώ βελτιώνει και τις υψηλές ρεπρίζ πχ 150-200, 180-250 κτλ, εκεί όπου οι αεροδυναμικές αντιστάσεις είναι πολύ σημαντικές.ΑνάρτησηΑρχιτεκτονικά το GT-R διαθέτει διπλά ψαλίδια για τον εμπρόσθιο άξονα που είναι ο καλύτερος τύπος ανάρτησης που υπάρχει σήμερα, ενώ η οπίσθια ανάρτηση είναι ένας υπερεξελιγμένος άξονας πολλαπλών συνδέσμων, που αποτελείται από ενα ψαλίδι και τέσσερις συνδέσμους. Η προηγμένη αρχιτεκτονική μαζί με την συνεχώς μεταβαλλόμενη σκληρότητα των αμορτισέρ εξασφαλίζουν εντυπωσιακό κράτημα στο αυτοκίνητο όπως δείχνουν και οι χρόνοι, αλλά και ικανοποιητική άνεση για χρήση σε δημόσιο δρόμο τηρουμένων των αναλογιών.Ευκολία οδήγησηςΤο GT-R φημίζεται για την δυνατότητα που δίνει σε έναν όχι ιδιαίτερα καλό οδηγό να κινηθεί ταχύτατα χωρίς να κινδυνεύσει. Το πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων που διαθέτει και η υπερεξελιγμένη μετάδοση, δίνουν την δυνατότητα στον μέτριο οδηγό να φαίνεται πολύ καλός και σε έναν επαγγελματία οδηγό να γράφει ρεκόρ. Αυτός είναι και ένας τομέας κριτικής του αυτοκινήτου, αφού ο σκασμός ηλεκτρονικών που διαθέτει, ουσιαστικά οδηγούν αυτά το αυτοκίνητο αντί ο οδηγός λένε οι επικριτές του. Ωστόσο στην πράξη, αυτό που αποδεικνύεται είναι ότι το GT-R επί της ουσίας χάνει μόνο από αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 1.000.000 ευρώ και αυτό δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο πέρα από εντυπωσιακό.Εσεις τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα κατορθώματα του GT-R έναντι των υπολοίπων υπεραυτοκινήτων;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
OPEL