To Nissan GT-R είναι το ιαπωνικό δημιούργημα που όχι μόνο κοίταξε στα μάτια 911 Turbo και λοιπά ευρωπαϊκά supercars, αλλά τα έκανε να το κυνηγούν.
GT-R: The best
11.797 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2015)
Πως το κορυφαίο Ιαπωνικό αυτοκίνητο κατάφερε να διαλύσει την Porsche 911 Turbo καθώς και όλα τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα στο Ring;
Το αυτοκίνητο από την αρχή της διάθεσής του ήταν σταθερά ταχύτερο από την Porsche 911 Turbo στην πράσινη κόλαση του Nurburgring και μέχρι αυτήν την στιγμή που μιλάμε, έπειτα από συνεχείς αναβαθμίσεις, το απόλυτο Nissan GT-R που ακούει στο όνομα Nismo είναι σχεδόν 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την Porsche 911 Turbo S (της Porsche δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμα ο χρόνος) στο Nurburgring, διαφορά που είναι τεράστια.Για ποιο λόγο όμως, το Nissan GT-R Nismo αλλά και το απλό GT-R είναι τόσο ταχύτερο από τις 911 Turbo/Turbo S στην ίσως διασημότερη και πιο απαιτητική πίστα του κόσμου;Μετάδοση-ΗλεκτρονικάΤο GT-R διαθέτει το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετείται σήμερα σε οποιοδήποτε όχημα παγκοσμίως, το λεγόμενο ATTESA E-TS. Το συγκεκριμένο σύστημα δίνει μια διπλή υπόσταση στο Ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο. Στην ουσία το GT-R είναι ένα πισωκίνητο όχημα με την ροπή να στέλνεται μπροστά μέσω ενός ξεχωριστού άξονα ο οποίος στέλνει όση ροπή ακριβώς χρειάζεται ο εμπρόσθιος άξονας μέχρι ποσοστού 50%, αφού λάβει την απαραίτητη εντολή από ένα πλήθος αισθητήρων προκειμένου το όχημα να ακολουθήσει την τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η συνεργασία ηλεκτρονικών, ελεγχόμενων διαφορικών και υπερεξελιγμένης μετάδοσης εξασφαλίζουν στο GT-R ασύλληπτα επίπεδα πρόσφυσης είτε στις στροφές είτε στην ευθεία, με το αυτοκίνητο να είναι σε θέση να στρίψει με επιτάχυνση άνω του 1,5 G και να επιτύχει 0-100 σε λιγότερο από 2,8 δλ.Πλαίσιο-ΖύγισμαΤο πλαίσιο του Nissan GT-R είναι ένα μείγμα ανθρακονημάτων-αλουμινίου και υπερυψηλής αντοχής ατσαλιού. Το μείγμα αυτών των υλικών προσφέρει απαράμιλλη ακαμψία στο αυτοκινήτο και παρόλο που αυτό δεν είναι ελαφρύ, αφού είναι περίπου στα 1700 κιλά, δείχνει να αψηφά τους νόμους της φύσης όταν το όχημα βρίσκεται στις στροφές, στρίβοντας με χιλιόμετρα αδιανόητα για άλλα υπεραυτοκίνητα. Σε ότι αφορά το ζύγισμα του οχήματος, ο κινητήρας είναι διαμήκως τοποθετημένος μπροστά και προς το κέντρο και το κιβώτιο ταχυτήτων πίσω, δίνοντας ένα σχεδόν ουδέτερο ζύγισμα, (52% εμπρός, 48% πίσω) για να μεγιστοποιηθεί η διαμήκης και πλευρική πρόσφυση.ΑεροδυναμικήΤο GT-R διαθέτει πολύ απλά τον απολύτως καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από όλα τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα, όντας στο 0,26 το «απλό» και 0,27 το Nismo. Για να αντιληφθούμε καλύτερα πόσο καλός είναι αυτός, η Porsche 911 Turbo S που θεωρείται καλή στον τομέα έχει 0,31, η Ferrari 458 Italia 0,33, το Audi R8 0,36 κ.ο.κ. Αυτή η αεροδυναμική υπεροχή, συνεπάγεται ότι το GT-R γλιστράει εντός του αέρα και εξασφαλίζει υποδειγματική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες στο αυτοκίνητο ενώ βελτιώνει και τις υψηλές ρεπρίζ πχ 150-200, 180-250 κτλ, εκεί όπου οι αεροδυναμικές αντιστάσεις είναι πολύ σημαντικές.ΑνάρτησηΑρχιτεκτονικά το GT-R διαθέτει διπλά ψαλίδια για τον εμπρόσθιο άξονα που είναι ο καλύτερος τύπος ανάρτησης που υπάρχει σήμερα, ενώ η οπίσθια ανάρτηση είναι ένας υπερεξελιγμένος άξονας πολλαπλών συνδέσμων, που αποτελείται από ενα ψαλίδι και τέσσερις συνδέσμους. Η προηγμένη αρχιτεκτονική μαζί με την συνεχώς μεταβαλλόμενη σκληρότητα των αμορτισέρ εξασφαλίζουν εντυπωσιακό κράτημα στο αυτοκίνητο όπως δείχνουν και οι χρόνοι, αλλά και ικανοποιητική άνεση για χρήση σε δημόσιο δρόμο τηρουμένων των αναλογιών.Ευκολία οδήγησηςΤο GT-R φημίζεται για την δυνατότητα που δίνει σε έναν όχι ιδιαίτερα καλό οδηγό να κινηθεί ταχύτατα χωρίς να κινδυνεύσει. Το πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων που διαθέτει και η υπερεξελιγμένη μετάδοση, δίνουν την δυνατότητα στον μέτριο οδηγό να φαίνεται πολύ καλός και σε έναν επαγγελματία οδηγό να γράφει ρεκόρ. Αυτός είναι και ένας τομέας κριτικής του αυτοκινήτου, αφού ο σκασμός ηλεκτρονικών που διαθέτει, ουσιαστικά οδηγούν αυτά το αυτοκίνητο αντί ο οδηγός λένε οι επικριτές του. Ωστόσο στην πράξη, αυτό που αποδεικνύεται είναι ότι το GT-R επί της ουσίας χάνει μόνο από αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 1.000.000 ευρώ και αυτό δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο πέρα από εντυπωσιακό.Εσεις τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα κατορθώματα του GT-R έναντι των υπολοίπων υπεραυτοκινήτων;
Στη δεύτερη γενιά του το skyline r32 που παρουσιάστηκε το 1989 εως τις μέρες μας, σήμερα το λένε gtr 35, όλες μα όλες οι σειρές του είναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΕΣ εως τις μέρες μας.Καλή η porsche, αλλά καλό και το skyline.Αξία σταθερή στο χρόνο εδάφους-εδάφους να ξυραφιάζει στο δρόμο, στις κόντρες, στα drift, στις δεξιοτεχνίες, στα dragster, και όποια άλλη χρήση επιθυμεί η κάτοχος του.Αξεπέραστο στις μετατροπές, για βόλτα μπορείς να έχεις εως 2380 άλογα ιπποδύναμη.Όταν φουσκώσουν οι τουρμπίνες μόνο μαχητικά μπορούν να σταθούν δίπλα του.Σε οδηγεί σε όρια ταχυτήτων 350 χιλιόμετρα και άνω που τότε είσαι εσύ και ο χριστός, σε μία εσωτερική διαλόγιση του να βρεις τον εαυτό σου και να τον περάσεις.Δεν ασχολείσαι με τους υπόλοιπους αλλά προσπαθείς να περάσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.Τα 3 ρεύματα γίνονται ένα και προσπαθείς να βρεις διέξοδο, δίχως να θέλεις να πατήσεις φρένο. Με ωραίους άντρες στο τιμόνι όπως ο Paul Walker, θα μας θυμίζει πάντα το δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ.Απλά γ@μ@ει και δέρνει. Κρίμα να το έχουν κάποιοι υπάνθρωποι λόγω των εργασιών που κάνουν και να μην έχουν την ψυχή να μάθουν να το οδηγάνε,αλλά να πουλάνε τζάμπα μούρη.
για άλλη μια φορά, η Ιαπωνία παραδίδει μαθήματα απ το μέλλον
Συγχαρητήρια στον αρθογράφο για τον ύμνο στο GT-R ή αλλιώς "Godzilla".
πια πορσε 911 τον σκαραβαιο με αεροτομη που το ειχαν χαρακτηρισει στο top gear, με τα καντραν απο jetta πρωτης γενιας. ελεοςςς
Μπράβο, φόρος τιμής σε ένα υπέροχο αυτοκίνητο, που θα μείνει στην ιστορία της αυτοκίνησης!!! (Υποσημείωση, θα μπορούσε κάποιος να πεί οτι εκλαίκευσε το υπεραυτοκίνητο)
Όπου και να έχω δεί σοβαρά συγκριτικά το 911 turbo s επιταχύνει καλύτερα, στρίβει καλύτερα, φρενάρει ΠΟΛΥ καλύτερα, έχει καλύτερη αίσθηση και τέλος για όσους ενδιαφέρονται έχει και μακράν καλύτερο εσωτερικό-ποιότητα κατασκευής. Το GTR είναι όσο σπορ μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο 1700+ κιλών. Ναι έχει το καλύτερο value for money, αλλά ποτέ δεν θα γίνει 911.-
Δεν ξερω τι λετε, δεν ξερω αν κλαιτει εσεις οι vag-ιτες φιλογερμανοι που τοσα χρονια πληρωνατε 30-40-50 χιλιαρικα για ενα audi που ξεφλουδιζαν τα κουμπι λογω ''αστοχιας υλικου'' παντως η απάντηση ηρθε απο τηνα νατολη...καταπιειτε τα ολα τωρα κ σεβασμος στον godzilla γατακια. Πληρωνατε πορσε 100 και 200 χιλιαρικα μονο για μουρη. ολα λυνονται στην πιστα και τα χρονομετρα μιλησαν. Τουμπεκι λοιπον και οσοι θελετε μπουρναζαμαξι πατε στην στουντγκαρδη....αντε γεια!!!
Το GTR είναι ένα θαυμάσιο υπεραυτοκίνητο.Η Nissan χάνει ένα σεβαστό ποσό από κάθε GTR που πουλάει,και αυτό για να ανταγωνιστεί τις Porsche όπως λέει και αν δούμε τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις παγκοσμίως δυστυχώς για αυτήν χάνει από ένα "χειρότερο"και ακριβότερο αυτοκίνητο.
Δείτε απλά τον πίνακα Nürburgring lap times και θα καταλάβετε !!!
Nissan GT-R ένα εξαιρετικό supercar από πολλές απόψεις. Όντως ένα απόλυτο μηχάμημα οδήγησης σύμφωνα τουλάχιστον με τα σχόλια που διαβάζω από τον εγχώριο και διεθνή τύπο (αφού εγώ ίσως να μην έχω ποτέ την τύχη να το γευτώ) Όμως όπως προανέφερα διαβάζοντας εκτός από εγχώριο και διεθνή και κρίνοντας από τα λεγόμενα έμπειρων "πιλότων-δοκιμαστών" δεν μπορώ να ασπαστώ την άποψή σας για τις επιδόσεις αλλά και γενικότερα για την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Από την άλλη πλευρά προς τη αυτή η εκθίαση τεχνολογίας του ιαπωνικού μοντέλου ? Δηλαδή Porche, Ferrari, Buggati, Lamborgini, BMW, MERCEDES, δεν είναι άξια αναφοράς της τεχνολογίας κύριες και κύριοι? Επίσης είναι πράγματι άξιο απορίας το γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό κυρίες και κύριοι του περιοδικού, φαίνεται μια.. αν μη τι άλλο εμφανής.... ειρωνία να το πω?... (κατάφερε να ΔΑΛΥΣΕΙ την Porsche 911)....επίθεση να το πω? ....απαξίωση να το πω (BMW-VW κόκκινες θέσεις στη αξιοπιστία).... ? Και σαν ίσως αδαής αναρωτιέμαι από που πηγάζει όλη αυτή ''στάση του περιοδικού σας'' όταν σχεδόν όλος ο ξένος τύπος παρουσιάζει τον μεν gtr σαν ένα υπεραυτοκίνητο αλλά την δε Porche σαν νικητή. Αναφορικά σας παραπέμπω σε ένα από τα πολλά επίσημα site και όχι blog για του λόγου το αληθές.(http://www.drive.com.au/new-car-comparison/nissan-gtr-v-porsche-911-turbo-20140717-zu04s.html) Επιτέψτε μου όμως, το δημοσιογραφικό δαιμόνιο υποτίθεται ότι πρέπει να καθοδηγεί και να εμπνέει τους αναγνώστες μακριά από κάθε προσωπική αισθηματική ή οιαδήποτε άλλη φιλοδοξία και όχι να τους μπερδεύει περισσότερο . Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί ακόμα και με παρεμβάσεις σαν αυτές που προανέφερα δημιουργούν σε πολλούς από εμάς την ευχαρίστηση του "πίστευε και μη ερεύνα" !!!!!!!
αυτη την τεχνογνωσια της ,η nissan θα πρεπε να τη μεταφερει σε ολη τη γκαμα των αυτοκινητων της! Στα απλα επιβατικα της! με ενα gt r δεν μπορει να παρεγκωνισει τη θεικη honda, bmw mercedes κτλ. το gt r ειναι το καμαρι της Ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας!!!Μπραβο στην Nissan!!!!!!!!!!!
Όσοι δεν μπορουν να δεχθούν ότι ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο με λογικό κόστος(τηρουμένων των αναλογιών) μπορεί να περάσει, εύκολα σε πολλές περιπτώσεις, τα καθιερωμένα υπεραυτοκίνητα σε πίστες και κυρίως σε φυσικές διαδρομές(αναβάσεις, κομμάτια ειδικών ασφάλτινων ράλλυ) οπού εκεί κυρίως δεν έχει αντίπαλο αρκεί να δει χρόνους που έχει πετύχει το gtr nismo κια οανταγωνισμός π.χ. η porsche 911 gt2 rs με τα 620 άλογα(δηλαδή 20 περισσότερα από nismo και όχι λιγότερα όπως διάβασα σε κάποιο σχόλιο) στο nurburgring ήταν σχεδόν 10 δευτερόλεπτα πίσω ας μην πούμε για ανάβαση goodwood που πάνε σχεδόν όλα τα κορυφαία υπεραυτοκίνητα. Τώρα για ferrari, buggati, bmw, mercedes, mclaren εκτός του ότι δεν το πλησιάζουν σε οποιδήποτε είδος διαδρομής (ίσως με εξαίρεση την laferrari αν η ferrari επιτρέψει να την δοκιμάσουν) έχουμε κουραστεί να ακούμε και να διαβάζουμε για τα τεχνολογικά επιτεύγματά τους. Ότι και αν παρουσιάσουν αυτές οι εταιρείες ξεφυτρώνουν εκατομμύρια άρθρα για την τεχνολογική τους υπεροχή, που όντως υπάρχει όμως κάποιες φορές είναι υπερεκτιμημέμη, π.χ και μια λάμπα να αλλάξουν βαφτίζεται η καινοτομία που θα βελτιώσει τον κόσμο. Επιτέλους ας υπάρξουν και κάποια άρθρα και για μερικούς άλλους όπως η nissan έλεος με αυτούς που εξακολουθούν και θέλουν να διαβάζουν μόνο mecedes. bmw, ferrari, buggati κ.α τετοια και τους φαίνεται περίεργο όταν διαβάζουν για υψηλού επιπέδου αυτοκίνητα και τεχνολογίες και από άλλες ταπεινότερες εταιρείες.
Άσχετο με το θέμα αλλά για το συντελεστή αεροδυναμικής... 1989....Opel Calibra.... με αεροδυναμικό συντελεστή 0.26 παρέμεινε για 10 χρόνια το πιο αεροδυναμικό μοντέλο αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. Ένα σχέδιο διαχρονικό που απλά πέρασε από την ιστορία και ξεχάστηκε...Έκτοτε κανένα σχεδόν Opel ως σήμερα δεν ήταν τόσο ωραίο.
Nazi killer άσχετο. Αν στο 2 παγκόσμιο πολεμο ήταν σύμμαχοι
Δεν το έχω ψάξει σε ποιά σημεία υπερτερεί το GT-R σε σχέση με την Porsche 911 Turbo, αλλά θέλω να πω ότι είναι αδικία γιατί το GT-R είναι πιο γρήγορο κατά 30 ίππους από την 911 Turbo και το nismo κατά 40 ίππους σε σχέση με την Turbo S. Και όσο για αυτό με τις Ferrari και τις Lamborghini, επειδή παρατράβηξε το αστείο, καταλάβετε κάτι: το GT-R Νismo δεν ξεπερνάει τις Ferrari 458 Speciale, Lamborghini Huracan και Mclaren 570S ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΣΑΣ ΟΝΕΙΡΑ!!!