Ο γενικός διευθυντής της Kosmocar απαντά σε όλες τις ερωτήσεις και τα σχόλια που έχετε κάνει.
Η «απολογία» της VW
23.219 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)
Οι απαντήσεις της Kosmocar σε όλες τις ερωτήσεις σας. Για το Polo diesel και το after sales της VW.
Ο Γενικός διευθυντής της Kosmocar και ο υπεύθυνος After Sales της εταιρείας, ήρθαν χτες στα γραφεία μας για να πουν την δική τους άποψη, να απαντήσουν στις ερωτήσεις και τα σχόλια σας, αλλά και στα θέματα που θέσαμε με τα άρθρα μας: για το Polo diesel που σβήνει στις χαμηλές στροφές και τα θέματα του after sales, που κατατάσσουν την VW στις κόκκινες μάρκες, στην μεγάλη μας έρευνα του Autocheck.Ξεκινήσαμε με το Polo diesel που σβήνει στις χαμηλές. Η Kosmocar μας απάντησε ότι πράγματι, το Polo diesel θέλει εξοικείωση και διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να μη σβήνει στις χαμηλές. Αυτό, οφείλεται στο ότι η VW δημιούργησε αυτόν τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα, ώστε να έχει τα χαρακτηριστικά ενός βενζινοκινητήρα. Να μην έχει δηλαδή κραδασμούς-κροταλίσματα και να έχει πολύ ομαλή λειτουργία, καλή ροπή και ιπποδυνάμεις. Για να έχει αυτή τη smooth λειτουργία, οι στροφές δεν πρέπει να πέφτουν κάτω από τις 900. Έτσι στις στροφές αυτές βγαίνει η ένδειξη ότι πρέπει να αλλάξεις σε 1η, ώστε να μην σβήσει ο κινητήρας.Το εργοστάσιο έχει λάβει πολύ σοβαρά την αναφορά του θέματος από την Ελλάδα και ψάχνει την καλύτερη λύση. Δεν υπάρχουν ωστόσο παράπονα από την υπόλοιπη Ευρώπη, πιθανότατα λόγω διαφορετικής κουλτούρας στην οδήγηση. Ενδεικτικά το εργοστάσιο αναφέρει ένα παράπονο από την Ισπανία και ένα από την Ολλανδία, από ένα μαθητή σχολής οδηγών, που κόπηκε στις εξετάσεις, καθώς του έσβησε το εκπαιδευτικό Polo diesel που χρησιμοποιούσε. Το εργοστάσιο ωστόσο, κατα την Kosmocar, ψάχνει να βρει την καλύτερη λύση, ώστε να μην υπάρχουν ούτε αυτά τα παράπονα.Εμείς, μεταφέροντας τις ερωτήσεις σας, ζητήσαμε διευκρίνιση: «αν η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα και κυρίως αν θα έχει οικονομική επιβάρυνση για τους κατόχους του Polo diesel;»Η απάντηση της Kosmocar ήταν ότι η οποιαδήποτε αλλαγή δεν θα έχει καμμιά επιβάρυνση για τους κατόχους, ούτε θα αλλάξει η κατανάλωση ή οι εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά τους νέους αγοραστές που επισκέπτονται τα σημεία πώλησης VW, υπάρχουν αναφορές αναγνωστών, ότι οι ανθρωποι της VW, τους λένε ότι όλα τα diesel σβήνουν στις χαμηλές, (ενώ η αλήθεια ειναι οτι κανένα άλλο diesel δεν σβήνει, ούτε άλλης μάρκας, ούτε της VW. Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο στο Polo diesel).Η Kosmocar μας απάντησε ότι θεωρεί ότι όλοι οι dealers ενημερώνουν και εξηγούν σωστά στον πελάτη για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμένου κινητήρα. Εάν κάποιοι dealers δεν το κάνουν σωστά, παρακαλούν τον καταναλωτή μέσω της ειδικής γραμμής customer care (τηλ: 210 9981100) να το αναφέρουν αμέσως.Αρα συνοψίζοντας, πράγματι το Polo diesel, θέλει εξοικείωση στον τρόπο οδήγησης, κάτι που κατά την Kosmocar, αξίζει να το κάνεις για να αποκτήσεις ένα diesel κινητήρα με smooth λειτουργία 'βενζινοκινητήρα' και όλα τα σημεία πώλησης της VW θα εξηγούν το θέμα αυτό, στους νέους αγοραστές, που ενδιαφέρονται για το μοντέλο. Το εργοστάσιο συνεχίζει να ψάχνει να βρει λύση και οι οποίες αλλαγές θα εφαρμοστούν στα αυτοκίνητα των κατόχων, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Εμείς σαν Auto Τρίτη, εξακολουθούμε να θέλουμε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα. Καταλαβαίνουμε ωστόσο ότι αν τα παράπονα είναι, μόνο από την Ελλάδα, κάτι τέτοιο δεν θα είναι στην ουσία, στις άμεσες προτεραιότητες της VW. Θέλουμε ωστόσο όλοι οι νέοι αγοραστές να ενημερώνονται σωστά, πριν αγοράσουν, για τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και πιστεύουμε ότι, με την βοήθεια των αναφορών των αναγνωστών μας, αυτό θα το πετύχουμε. Οι ήδη κάτοχοι, θα είναι σίγουρα πιο προσεκτικοί, τώρα που ξέρουν, πότε και γιατί σβήνει ο κινητήρας, ενώ δεν θα έχουν επιβάρυνση για τις οποίες αλλαγές γίνουν στο μέλλον.
Μιλήσαμε όμως και για τις after sales υπηρεσίες της Kosmocar.Πρώτα για την εξυπηρέτηση των πελατών.H Kosmocar φαίνεται ότι έλαβε πολύ σοβαρά όλες τις αναφορές σας στην έρευνα Autocheck. Παρουσίασε υστερα απο αυτές, ένα σωρό νέα «κόλπα» με στόχο την ικανοποίηση των κατόχων VW. Το πήρε τόσο σοβαρά που στο Παγκόσμιο Συνέδριο After sales της VW, που έγινε την περασμένη βδομάδα στην Αθήνα, 4 από τις νέες υπηρεσίες της, θεωρήθηκαν τόσο καλές, που η VW τις πήρε για να τις εφαρμόσει σε όλο τον κόσμο!Είδες τι κάνει μια καλή έρευνα Autocheck?!Χωρίς πλάκα τώρα, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, που δώσαμε φωνή στους αναγνώστες, να πουν τα προβλήματα τους και κυρίως που η φωνή αυτή έπιασε τόσο τόπο.Εμείς θα πούμε -κατ αρχάς- μπράβο στην Kosmocar που αντέδρασε έτσι και θα είμαστε εδώ να πούμε πάλι μπράβο, αν όντως υλοποιηθούν σωστά όλα αυτά, προς όφελος του καταναλωτή ή να γκρινιάξουμε, αν δούμε ότι δεν εφαρμόζονται σωστά, μεταφέροντας τα παράπονα σας. Ελπίζουμε και οι υπόλοιπες κόκκινες εταιρείες να ενεργοποιηθούν αντίστοιχα, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους.Οι νέες υπηρεσίες που παρουσίασε η Kosmocar, για τους κατόχους των αυτοκινήτων της είναι:
- Η γραμμή customer care (τηλ. 210 9981100) που λειτουργεί μέσα στην kosmocar και δίνει απαντήσεις και λύσεις σε όλα, μέσα σε 24 ώρες.
- Ως αντίδραση επίσης στα άρθρα μας η Kosmocar δημιούργησε τη νέα υπηρεσία «ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΞΙΑ Volkswagen After Sales». Στην οποία, ο κάτοχος αυτοκινήτου VW είναι σε θέση να γνωρίζει ακόμη και πριν αγοράσει το αυτοκίνητο, πόσο θα πληρώσει για τα service του όχι μόνο για τα πρώτα χρόνια, αλλά για μια ολόκληρη 15ετία κάτι που κατά την Kosmocar δεν έχει καμμιά άλλη εταιρεία. Παράλληλα, υπάρχουν και φθηνότερες τιμές σε ανταλλακτικά-εργασία. Εμείς, εδώ του είπαμε - μεταφέροντας τα σχόλια σας - ότι καλά όλα αυτά, αλλά τα ίδια τακάκια, τα χρεώνετε 3 φορές παραπάνω από τη Skoda, όπως μας λένε οι καταναλωτές.Ο Γενικός Διευθυντής της Kosmocar απάντησε ότι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο και ότι εάν μπούμε στο site της VW, θα δούμε ότι οι τιμές μεταξύ των δύο εταιρειών είναι ίδιες, ίσως και φθηνότερες.
- Σε κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο υπάρχουν οθόνες, που ελέγχονται κεντρικά, από την Kosmocar, όπου ο καταναλωτής μπορεί να δει τα πάντα, τιμές, προσφορές που ισχύουν, ότι είναι απαραίτητο για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου του.
Μήπως τελικά κοροϊδευόμαστε αναμεταξύ μας;Πως θα φύγει η vw από τα κόκκινα λόγω αξιοπιστίας;Έχουν μήπως το μαγικό ραβδάκι;Για να γίνεις περισσότερο αξιόπιστος προυποθέτει χρόνο, χρήμα, επένδυση, μελέτη, θέληση, επιμονή, υπομονή, κ.τ.λ.Οι ιδιοκτήτες της vw άλλα μας έλεγαν στα μ.μ.ε. για αυτό το θέμα και τα περί αξιοπιστίας.Δεν μπορεί ο εκάστοτε αντιπρόσωπος να λύσει την αξιοπιστία του κατασκευαστή.Να γίνει λίγο πιο ανθρωπινός ναί, λόγω της περιρέουσας ατμόσφαιρας και εκείνο με το ζόρι λόγω του ότι συνήθισε αλλιώς τόσα χρόνια και με το δίκιο του, σου λέει πληρώνω και πληρώνω καλά, όποιοι είστε πιο μάγκες ελάτε να πάρετε εσείς την αντιπροσωπεία.Οπότε θέλει μεγάλη προσπάθεια.Πρώτα αλλάζεις τον εαυτό σου και μετά το κοινωνικό σύνολο. Τέλος μετά από τόσο καιρό δεν το λες αντιδράω άμεσα, απλά αναγκάζομαι λόγω ότι έχω και υποχρεώσεις και πρέπει να επιβιώσω και εγώ. Προσωπικά μία ερώτηση έχω και ας μην απαντήσει ο εν λόγω κύριος για ΑΛΛΟΝ, δεν πειράζει.Γιατί πριν χρόνια στα Γερμανικά μ.μ.ε. ο τότε αντιπρόεδρος της vw όταν του έκανε ο δημοσιογράφος την ερώτηση γιατί δεν έχουν τα οχήματα σας την αξιοπιστία όπως άλλων κατασκευαστών, απάντησε, ναί θα το δούμε αυτό μετά από 20 χρόνια όταν κάνουμε αρκετές πωλήσεις.
Απάντηση: Η προσπάθεια της VW είναι να έχει σε όλα τα μοντέλα της, νέες τεχνολογίες. Όταν παρουσιάζεις νέες τεχνολογίες, υπάρχει ένα ρίσκο, μπορεί να προκύψουν και μικροπροβλήματα. Όμως, από τα στοιχεία που παίρνουμε από το εργοστάσιο, φαίνεται ότι τα τελευταία 5 χρόνια η αξιοπιστία των προϊόντων μας έχει φτάσει πάρα πολύ ψηλά σε σχέση με πριν από 5 χρόνια βελτιωνόμαστε συνέχεια. Όσον αφορά στο θέμα εξυπηρέτησης των συνεργείων μας, προσπαθούμε καθημερινά όλα τα προβλήματα των πελατών να τα λύνουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Σας ευχαριστώ κυρίες, κύριοι της kosmocar και εσάς του auto triti που είστε θεματοφύλακες της αυτοκίνησης.Δεν έμεινα ευχαριστημένη με την απάντηση σας και αυτό γιατί το tuv σας δίνει χαμηλές θέσεις μετά την 11ετία ειδικά, όπως επίσης και στα διάφορα συνεργεία τα προβλήματα λόγω κατασκευής είναι πάρα πολλά.Ελπίζω να τα λύσετε.
ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2015 ΨΑΧΝΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ VW ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ POLO TDI 1.4 KAI TOY YARIS D-4D 1.4.ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ POLO ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΒΗΣΙΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ POLO ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ YARIS.ΗΤΑΝ Η ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ. Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ TOYOTA ΕΙΝΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 2 ΤΗΣ VW Η ΤΟΥΟΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΦΗΝΕ 900 ΕΥΡΟ ΦΘΙΝΟΤΕΡΑ ΜΕ ΔΩΡΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΕΛΑΥΡΟΥ ΚΡΑΜΑΤΟΣ (KATI ΠΟΥ Η VW ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΝ) ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ YARIS ΟΛΛΑ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ(ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΧΤΗ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΑΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ-ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΟ POLO-KAI ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ POLO ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ YARIS ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ.Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ.ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ Η TOYOTA NA ΔΙΝΕΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 2 H VW, ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟ POLO, ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ (YARIS 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ- POLO 3) KAI (YARIS 6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ- POLO 5) KAI NA ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ? Υ.Γ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ POLO ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΜΕ ΕΝΑ 6ΑΡΙ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΚΟΝΤΙΤΕΡΗ 1Η ΚΑΙ 2ΡΑ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ VW. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (3ΚΥΛΗΝΔΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ 5ΑΡΗ ΣΑΣΜΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΜ ΧΩΡΟ ΣΑΣ.
Για μια ακομα φορα με μεγαλη καθυστερηση αποδεικνυεται οτι ο πελατης ειναι υπευθυνος για την αγορα του και οχι ο πωλητης, και φυσικα αναφερομαι στην kosmokar που σε μια περιπτωση αγορας αυτοκινητου (polo 1.4 2008) το οποιο ηταν ελλατωματικο (την τριτη μερα απο την αγορα του εσβηνε ο κινητηρας) ειχα απευθυνθει στην αντιπροσωπια που το αγοαρασα και κανα τα στραβα ματια για ενα μηνα και φυσικα μετα απο μεσολαβηση δικηγορου και επιστολης στα κεντρικα της VW στην γερμανια με πηραν απο την Kosmocar τηλεφωνο να με ρωτησουν ποιο ειναι το προβλημα. Λυπαμαι πραγματικα για τη αντιμετωπιση καθως θα επρεπε οσο ευγενικοι και ελξυπηρετικοι ειναι πριν την πωληση του αυτοκινητου να αποδεικνυουν την ιδια συμερπιφορα και μετα την αγορα του. Εχω ολα τα παραιτητα στοιχεια, επιστολες και λυπαμαι πραγματικα για τη συπεριφορα που ειχα απο την αντιπροσωπια του RORRIS. Τελος να ναφερω οτι μετα απο πλου ταλαιπωρι αμου εδωσαν αλλο αυτοκινητο μετα απο 1,5 μηνα το οποιο αποδειχτηκε οτι ηταν μεταχειρισμενο και οχι καινουργιο (εκαιγε λαδια: 1,5 λιτρα/9500 χλμ. σκισμενο σκιαδιο οδηγου οταν το παρελαβα, χωρις ρεζερβα). Ευχομαι να αλλαξουν νοοτροπια για να μην ταλαιπωρειται ο κοσμος!
Απάντηση: Ακριβώς για αυτούς τους λόγους, έχουμε την απευθείας γραμμή Customer Care (τηλ: 210 9981100). Θέλουμε η πληροφόρηση να φθάνει κατευθείαν σε εμάς για οποιοδήποτε παράπονο στο δίκτυο, ώστε όλοι μας οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι.
λογο ζεστης στην ελλαδα οι ελληνες ανεβοκατεβαζουν τα παραθυρα κ αυτα χαλανε.....στην γερμανια δεν εχουν προβλημα....χαχαχα
Ποια ήταν η λύση που δόθηκε για τις υπερβολικές καταναλώσεις λαδιού των αποτυχημένων μοντέλων της VW της περιόδου 2002-2005? Όπως το VW Polo, 16V, 100PS 2003 ή των κινητήρων FSI? Ποιες ενέργειες έκανε η Kosmocar ή η ίδια η μητρική VW AG για να αποκαταστήσει τους ατυχείς (για να μην πω εξατατησθέντες) κατόχους των εν λόγω προϊόντων της VW εκείνης της περιόδου? Πως ενήργησε η VW για να επαναφέρει την αναντίστρεπτα πληγείσα αξιοπιστία της? Αυτές είναι οι ερωτήσεις μου.
Απάντηση: Το FSI ήταν τότε μια πρωτοποριακή τεχνολογία και είχε κάποια προβλήματα τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του, που έχουν όμως διορθωθεί στις νεότερες εκδόσεις. Στην πράξη όμως αποδείχθηκε ότι ο κινητήρας αυτός ήταν πολύ καλός, αφού τα αυτοκίνητα αυτά συνεχίζουν και λειτουργούν κανονικά μέχρι σήμερα και πωλούνται στην αγορά των μεταχειρισμένων σε πολύ καλές τιμές.
Κουραστήκαμε να σχολιάζουμε τα προβλήματα του περίφημου Polo diesel !! Είπαμε, καλό το περιτύλιγμα, καλή η ποιότητα, αλλά από μηχανή, αξιοπιστία κλπ προβλήματα πάσχει πολύ. Πριν αγοράσουμε ρωτάμε και κανένα που το έχει ήδη, δεν αγοράζουμε με μοναδικό κριτήριο την ωραία διαφήμιση στην ΤV ή τα σχόλια των περιοδικών ! Διαφορετικά μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ως γνωστό, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Είμαι κάτοχος του νέου polo 1,4 tdi 90hp από τον 02-2015 και θα ήθελα να ρωτήσω α)έχει βρεθεί λύση ώστε να μην σβήνει στις χαμηλές? Εάν ναι πότε θα ενημερωθούν οι κάτοχοι?Επίσης που εντοπίζεται το πρόβλημα και τυχόν διόρθωση θα επηρεάζει άλλες λειτουργίες του οχήματος?(Π.Χ. αυξημένη κατανάλωση καυσίμου).Επίσης, θα ήθελα να ενημερωθώ για τον θόρυβο που προκαλείται από το ντεπόζιτο του οχήματος όταν αυτό είναι γεμάτο με καύσιμο!!!Επειδή είναι αρκετά ενοχλητικό θα ήθελα να ρωτήσω εάν θα υπάρξει κάποια λύση και που οφείλεται αυτό!!!!!Θεωρώ ότι σε ένα τετοιο όμορφο εξωτερικά αυτοκίνητο όπου ο κάτοχος πληρώνει αρκετά χρηματα για την απόκτηση του, δεν θα πρεπει να υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα τα οποία θα θέτουν υπό αμφισβήτηση την επιλογή του για την αγορά του οχήματος !!!! Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!!
Απάντηση: Για το θέμα του Polo, αναφερθήκαμε παραπάνω. Για το θέμα του θορύβου στο ντεπόζιτο, επισκεφθείτε ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας ώστε να δούμε τι ακριβώς είναι και να το αντιμετωπίσουμε.
Γιατί έχετε τόσο μεγάλη δυσκαμψία όσον αφορά τις ανακλήσεις προβληματικών ανταλλακτικών. Είναι πολλές και γνωστές οι περιπτώσεις. Ενδεικτικά συνεχείς καμμένοι πολλαπλασιαστές σε Polo 9N, πεσμένα παράθυρα από γρύλους παραθύρων σε πολλά μοντέλα και καταναλώσεις λαδιού. Επίσης από τις ελάχιστες φορές που πραγματοποιείται ανάκληση αυτή δεν αφορά ουσιαστικά την αποκατάσταση του προβλήματος. Για παράδειγμα στην πρόσφατη ανάκληση Beetle και Jetta υπάρχει ενδεχόμενο να προκληθούν παραµορφώσεις στα διαµήκη ψαλίδια του πίσω άξονα και η λύσης σας δεν είναι αντικατάσταση του σχετικού ανταλλακτικού αλλά να τοποθετήσετε ένθετες πλάκες στην εσωτερική πλευρά των διαµηκών ψαλιδιών του ηµιάκαµπτου πίσω άξονα, έτσι ώστε σε περίπτωση παραµόρφωσης να παράγουν ένα ηχητικό σήµα που θα ενηµερώνει ότι υπάρχει ζηµιά στον πίσω άξονα! Ζημιά που μπορεί να προκληθεί φυσικά εκτός εγγύησης και θα οδηγήσει τους κατόχους στα συνεργεία στην καλύτερη περίπτωση και σε ατύχημα στην χειρότερη.
Απάντηση: Δεν είναι επιλογή της VW αν θα γίνει ανάκληση ή όχι. Υπάρχουν κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το πότε γίνεται ανάκληση ή όχι.
Οφείλετε να προσέχετε περισσότερο καταναλωτή ο οποίος πληρώνει πάνω από 15-16000 ευρώ για να αγοράσει ένα από τα αυτοκίνητα σας. Επειδή το έχω δει πολλές φορές να συμβαίνει θα ήθελα να μου απαντήσετε στην εξής ερώτηση: Πως είναι δυνατόν να μην ξέρετε ότι η σωστή αντιμετώπιση του πελάτη είναι εκ των ων ουκ άνευ,για μία εταιρία η οποία παρουσιάζει τα αυτοκίνητα της ως κορυφαία; Το δίκτυο πωλήσεων σας χρήζει άμεσης βελτίωσης.Δεν είναι δυνατόν οι πωλητές να έχουν υπεροπτικό ύφος(σαφώς και δεν είναι όλοι έτσι)ή όπως μου έχει συμβεί στο παρελθόν μία αντιπροσωπεία να κατηγορεί την άλλη για παραπλανητικές τιμές και εξαπάτηση επειδή απλώς η δεύτερη έκανε καλύτερη προσφορά!!! Για τα συνεργεία επίσης να ρίξετε και άλλο τις τιμές και να μην σφυράτε αδιάφορα όταν αποδεδειγμένα το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα(π.χ κατανάλωση λαδιού)γιατί η εικόνα απλώς χαλάει και άλλο.
Απάντηση: Ότι πρόβλημα έχετε, ακόμη και για την συμπεριφορά των πωλητών μας, παρακαλούμε να απευθυνθείτε σε εμάς (Kosmocar). Μέσω της γραμμής μας (customer care: 210 9981100). Λαμβάνουμε σοβαρά υπΆ οψιν κάθε αναφορά σας και φροντίζουμε ώστε οι πελάτες μας να είναι ευχαριστημένοι.
Το ζήτημα δεν είναι τί θα ρωτήσει ο κόσμος και τί θα απαντήσει η vw αλλά το κατα πόσο αυτά που θα απαντήσει θα γίνουν πιστευτά.
Καταρχην ως κατοχος του vw polo πλεον νιωθω εξαπατημενος για ολη αυτη την ιστορια με το σβησισμο του κινητηρα και συγκεκριμενα με την αντιμετωπιση απο την vw και την kosmocar. Η ερωτηση ειναι μια Ανακληση η οχι? Αυτο που γινεται τοσο καιρο δεν μπορει να συνεχιστει, αμεσα μια λυση
Η κατανάλωση εντός πόλης δέν είναι κάτω απο 5,5-6..είναι γενικά έτσι ή υπάρχει θέμα με το δικό μου;
Απάντηση: Η κατανάλωση μέσα στην πόλη του Polo diesel στην τυποποιημένη δοκιμή είναι 4,0 λτ./100 χλμ. Στην πράξη πρέπει να περιμένουμε ένα 20% παραπάνω, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης σας. Αν πιστεύετε βέβαια ότι είναι αυξημένη η κατανάλωση, πέρα από αυτό το όριο, είμαστε στη διάθεσή σας να δούμε το αυτοκίνητο σας.
Αγορασα το 1.4 tdi τον Δεκεμβριο οταν ειχε πρωτοβγει. Στην αντιπροσωπια π το ειχα αγορασει μ ειπαν οτι ειχε ιδιαιτεροτητες σε σχεση με την βενζινη λογω του οτι ειναι πετρελαιο και θα χρειαζεται στις ''χαμηλες'' να βαζω 1η και οτι ετσι γινεται σε ολα τα πετρελαια. Στις αρχες μ εσβηνε και μου εσπαγε τα νευρα. Το χειροτερο ηταν οταν μ εσβησε σε διασταυρωση και παραλιγο να γινει ατυχημα. Τελος παντων, τωρα το συνηθισα και στην 1η-2α παταω συμλεκτη οταν παταω φρενο και δεν μ'ενοχλει καθολου.Το ερωτημα ειναι, εαν γινει ανακληση 1) υπαρχει περιπτωση να αλλαξει προς το χειροτερο η καταναλωση και η ροπη (παντως εχει φοβερη ροπη και δεν καιει τπτ τωρα) και 2) μετα την ανακληση υπαρχει περιπτωση να βγαλει μελλοντικα καποιο αλλο προβλημα λογω της μετατροπης στον κινητηρα?
Απάντηση: Το παραπάνω μελετάται από τη VW πολύ σοβαρά και οι όποιες αλλαγές αποφασιστούν, θα γίνουν στο αυτοκίνητο σας χωρίς καμμία χρέωση.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν θα βρεθεί λύση κ για τους έντονους θορύβους πού ακούγονται από το ρεζερβουάρ όταν είναι γεματο.
Απάντηση: Επισκεφθείτε ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας ώστε να δούμε τι ακριβώς είναι και να το αντιμετωπίσουμε.
kalimera h erwtisi m pros tin Kosmocar einai h exis. m to thema t polo t tha gini k osoi exoume to polo efoson vrethi lisi tha pame kateuthian stin adiprosopia gia tin DOREAN diorthosi tou ??? euxaristo gia ton xronosas
Είμαι κάτοχος του νεου Polo 1.4 tdi απο τον 01/2015 και πραγματικά είμαι αρκετά προβληματισμένος!Εκτός οτι το αυτοκίνητο σβήνει στα χαμηλά ...πλεον καρφώνω πρώτες οσο και αν το λυπάμε εκτός του ότι γουργουρίζει υπερβολικά για πετρελαιοκινητήρα μου έβγαλε και το εξής πρόβλημα :Ενα πρωινό το αυτοκίνητο δεν έπερνε μπροστά και έκανε όταν γυρνούσα την μίζα ενα μεταλικό ήχο ιδιαίτερα δυνατό λες και είχε ξεχαρβαλωθεί ο κινητήρας.Μετα απο προσπάθειες αρκετές πήρε μπροστά ...μετά απο μερικές μέρες πάλι τα ίδια ...για να μην σας κουράζω πήγα στην αντιπροσωπεία και μου έιπαν οτι υπάρχει πρόβλημα στην μίζα-βολά-μπαταρία-καλωδίωση βολά-μπαταρίας , οχι σε όλα τα μοντέλα αλλά μόνο στα 75ps. Τα αλλάξαμε τελικά .... και ο Θεός βοηθός , έβαλαν μου είπαν μίζα απο το 90ps μεγαλύτερη μπαταρία και καλώδίωση και καινούργιο βολάν μάλλον 75ρι και περιμένουμε κάποια στιγμή τι θέσει θα πάρει η VW.....Δεν ξέρω με απογοήτευσε αρκετά η όλη ιστορία.
《Η kosmocar μας απαντησε οτι πραγματι,το polo diesel θελει εξοικείωση και διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να μη σβηνει στις χαμηλες》Λοιπον....κυριοι....για τις κυριες δεν ξερω.Οι εχοντες οδηγησει εν Ελληνικο Στρατο,.....σταγιερ.....,ρεο....κτλ,καλούνται να εφαρμοσουν οτι ειχαν μαθει, στην θητεια τους.Γιατι μαλιστα,δεν διοργανώνετε εκδηλωση κατα την οποια:να οδηγήσουν πρωτα τα στρατιωτικά οχηματα,και αμεσως μετα το....πολο. Ετσι.....για την εξοικείωση! !!
ΙΑΠΩΝΑΣ.........και πάλι ΙΑΠΩΝΑΣ!!!
έτσι...έπεσε το γάβγισμα, και έπεσε το πακέτο !!! ακολούθησε και ο εξωραισμός του προβλήματος, τέλος καλό όλα καλά!!! ζήτω η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και σιγά μην το αναρτήσετε
Λαμβάνοντας υπόψη την "σοβαρότητα" που πλασάρεται (και μπορεί να καταλάβει ένα έμπειρο άτομο κάποιας ηλικίας) πίσω από τα "ωραία", επαγγελματικά λόγια συμπάθειας που έχουν μάθει να λένε ποίημα χωρίς να λένε τίποτε -τα οποία είναι ευχολόγια και ψεύτικα λόγια παρηγοριάς- θα απαντήσω με την ίδια σοβαρότητα που απαντάει ο Γενικός Δι/ντης και After Sales manager της Kosmocar: "Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα, θα βγάλω το σακάκι μου να μην βραχεί η ομπρέλα!" Μ' άλλα λόγια τίποτε, μηδέν, δεν μας είπαν. Τα γνωστά μαρκετίστικα: "Εμείς είμαστε εδώ για σας. Μην ανησυχείτε. Όλα θα πάνε καλά. Το πρόβλημα το κοιτάμε. κ.λ.π κ.λ.π." Άλλωστε γι' αυτόν τον λόγο τους βάζει η VW (και κάθε εταιρία) εκεί: Για να λένε αερολογίες! Εδώ λέμε ότι οι FSI είχαν πρόβλημα και η Kosmocar απαντά: "Όχι, δεν είχαν, πουλιούνται μια χαρά ακόμα και σήμερα!" 3 λαούν και 2 χορεύουν δηλαδή.. Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς μετά από 15,000€ πεταμένα για ένα άχρηστο αυτοκίνητο, για μένα η VW δεν υπάρχει πια. Πάμε γι' άλλα!..
Λυπάμαι πραγματικά με την λάθος επιλογή που έκανα και αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο!!!!Οδηγούσα ένα suzuki και το αμάξι στα 352000 χλμ δεν ζήτησε τίποτε!!!!Δυστυχώς η πρώτη μου αγορά καινούριου οχήματος και η επιλογή vw ήταν λάθος!Σίγουρα δεν θα επαναληφθεί!Αναφορικά με το αμάξι πάει για πώληση στα μόλις 1400 χλμ! Η απάντηση της kosmocar επίσης απογοητευτική !!! Η απάντηση Κύριοι θεωρώ ότι είναι η εξής: Το όχημα πράγματι σβήνει στις χαμηλές ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ, άπαντες οι κάτοχοι να πάνε τα οχήματά τους για την αντικατάσταση!!Επίσης, για την ταλαιπωρία σας η VW θα σας κάνει επέκταση της εγγύησης για ακόμη δύο έτη!!! Υποτίθεται ότι μιλαμε για μία σοβαρη εταιρία και δεν δικαιολογείται το ψάχνουμε για την λύση και όποτε, ούτε ιδιαιτερότητες οδήγησης ουτε τίποτα!!!! Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μπορεί άραγε ο εμπλεκόμενος να κάνει έγκληση στην vw, εφόσον υποτίθεται ότι έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα???όταν κατέβαλα 16500 ευρώ δεν μου είπαν ούτε για αυτές τι ιδιαιτερότητες αλλά ούτε και εγώ τους είπα ψάχνω να βρω τα χρήματα όπως ψάχνουν αυτοί για την λύση!!! Για τον θόρυβο στο ντεποζιτο θα γνωρίζουν ή θα στείλουν το πρόβλημα στην Γερμανία για να το ψάξουν και αυτό? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!!!
τελικα μας κοροιδευτε? υπαρχει ή οχι καποις θεμα με τον κινητηρα. Προχθες επισκεφτηκα την εκθεση της vw γιατι ενδιαφερομαι για ενα golf και οταν ρωτησα τον υπαλληλο μου ειπε οτι δεν υπαρχει θεμα με τον κινητηρα και οτι ολα ειναι ψεματα του ιντερνετ. Και σημερα βλεπω οτι η κοσμοκαρ απανταει και λεει οτι θα λυσει το θεμα. ΟΠΟΤΕ?ο υπαλληλος και η εταιρεια συνεχιζει να ψαχνει για κοροιδα και μαλιστα εχει το θρασσος να συνεχιζει να λεει ψεματα σε μελλοντικους αγοραστες.ντροπη
Δείτε κι αυτό και... θαυμάστε: "Ασφαλιστική εταιρία στην Ολλανδία αρνείται να καλύψει εγγυήσεις TFSI κινητήρων του VW Group λόγω υψηλής κατανάλωσης λαδιού" - Πηγή: Autoblog.gr http://www.autoblog.gr/2015/04/24/asfalistiki-etairia-arneitai-na-kalypsei-eggyhseis-tfsi-kinhthrwn-logw-ypshlhs-katanalwshs-ladioy/
Γιατί το polo με Toyota κινητήρα και όχι με τροποποίηση στο βολάν-συμπλέκτη, μεγαλύτερη εισαγωγή(ή ελευθέρας φίλτρο) ή τροποποίηση στη χαρτογράφηση του κινητήρα? με μία απο τις συγκεκριμενες αλλαγές δεν θα ανέβαζε κατα πολύ τους ρύπους οπότε θα ήταν στα όρια των 99gr/km όπου υπόσχεται η Toyota... 2η ερώτηση γιατί όχι Renault κινητήρα που είναι πιο κάτω απο 95gr/km και πιο αξιόπιστοι μια που τους χρησιμοποιεί και η Mercedes στην A class για την Ελλάδα...
Απάντηση: Αυτό ήταν το πρωταπριλιάτικο αστείο του Auto Τρίτη. Το Polo ουδέποτε είχε ή θα έχει Toyota κινητήρα.
Το πρόβλημα στα polo off the record βέβαια είναι ότι έχουν βάλει ένα βολάν το οποίο είναι κατασκευασμενο από δυο υλικά, εάν βγάλουν εκτός το σύστημα που σβήνει τον κινητήρα κάτω από τις 900 στροφές οι δυνάμεις που φορτίζουν το βολάν σε εκείνο το σημείο των στροφών θα διαλύει το βολάν έτσι λοιπόν, καλύτερα να σβήνει παρά να είναι μια εμφανέστατη μηχανική βλάβη .