Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί κάποιοι φοβούνται ότι θα ξεχάσουν να οδηγούν με τα ηλεκτρικά;

Γιατί κάποιοι φοβούνται ότι θα ξεχάσουν να οδηγούν με τα ηλεκτρικά;

2.342 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2022)

Μόλις το ⅓ των καινούργιων αυτοκινήτων είναι χειροκίνητα. Τι άλλο θα ξεμάθουμε εκτός από να αλλάζουμε ταχύτητες;

Πραγματικότητα ή υπερβολές των «αρνητών»;

Εκτός από το αυτοκίνητο, αλλάζει και ο τρόπος που το οδηγούμε. Και μπορεί οι διαφορές μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μην είναι μεγάλες, ο τρόπος οδήγησης όμως διαφέρει σημαντικά. Τι θα ξεχάσουμε να κάνουμε με τα ηλεκτρικά λοιπόν;
 
Τέσσερις ρόδες, τέσσερις πόρτες, τιμόνι, καθίσματα, και η λίστα συνεχίζει. Όσο και να αλλάξει το αυτοκίνητο, ότι τεχνολογία κίνησης και να έχει, θα παραμείνει αυτοκίνητο. Ή μάλλον θα παραμείνει κάτι που μοιάζει με αυτοκίνητο, όμως διαφέρει στην οδήγηση.
 
Βλέπεις η οδήγηση, ή καλύτερα ο χειρισμός του αυτοκινήτου, έχει παραμείνει ο ίδιος τα τελευταία τουλάχιστον 80 χρόνια. Τρία πετάλια, ένα τιμόνι, ένας λεβιές ταχυτήτων, ένα χειρόφρενο.
 
Το χειρόφρενο πέθανε ήδη, το αριστερό πετάλι είναι στα τελευταία του, και μαζί του μας τελειώνει και ο λεβιές. Οπότε και ο χειρισμός αλλάζει. Και με το ⅓ των αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2022 να είναι αυτόματα, ή τουλάχιστον χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο (τα ηλεκτρικά δεν θεωρούνται αυτόματα αφού δεν έχουν καν κιβώτιο), πάμε σίγουρα σε μια εποχή που αλλαγή ταχυτήτων είναι παρελθόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για όποιον έχει αυτόματο, ξέρει την άνεση της οδήγησης χωρίς αλλαγές. Για όλους τους άλλους όμως, αλλά και για όσους ακόμη βρίσκουν αξία στο να ξέρεις πως, και πιο σημαντικά, πότε να αλλάζεις ταχύτητες, άσχετα με το τι κιβώτιο οδηγούν, το να ξεχάσουμε πως γίνεται, και οι νεότεροι να μην μάθουν ποτέ, είναι κρίμα.
 
Άλλοι θα πουν, «δεν ξέχασε κανείς να ανοιγοκλείνει παράθυρα με τη μανιβέλα επειδή έχουμε ηλεκτρικά», όμως η αλλαγή ταχύτητας θέλει τεχνική. Δεν είναι σαν το παράθυρο, ή το ηλεκτρικό χειρόφρενο, που απλά ξεχνάς ότι υπάρχει. Εκτός και αν το θέλεις για να  «στρίβεις» οπότε ναι, υπάρχει και στο χειρόφρενο τεχνική, απλά όχι για τις καθημερινές μετακινήσεις.
 
Και ίσως στην ίδια κατηγορία πλέον εμπίπτει και το χειροκίνητο. Είναι μια τεχνική που δεν απαιτείται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Και το ίδιο θα πούμε σε λίγο και για το μεσαίο πετάλι, των φρένων. Που θα είναι το επόμενο που θα ξεχάσουμε να χρησιμοποιούμε, αφού τα ηλεκτρικά πλέον προσφέρουν σχεδόν όλα οδήγηση με ένα πετάλι. Όταν αφήνεις το γκάζι, επεμβαίνουν τα φρένα, είναι μιλάμε για τα κανονικά φρένα, ή το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το αυτοκίνητο είναι έξυπνο αρκετά να ξεχωρίζει πότε θες ποιο από τα δύο.
 
Και έτσι όχι μόνο θα ξεχάσουμε πως και πότε να φρενάρουμε, αλλά ξα ξεχάσουμε και πως να κινούμαστε χωρίς γκάζι, αφού τα ηλεκτρικά με ένα πετάλι, θέλουν το πόδι στο γκάζι, αλλιώς φρενάρουν.
 
Τι άλλο όμως θα ξεχάσουμε και τελικά τι από αυτά πειράζει, και τι όχι; Τι θα σας λείψει, και τι θα είναι κρίμα να μην μάθουν οι νεότεροι οδηγοί; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
EURONCAP MAXUS