ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο ραφιναρισμένη όσον αφορά την ανάρτηση και τον γενικότερο χαρακτήρα της, αλλά και πάλι ευχάριστη είναι στο δρόμο η BMW 320i.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

33.789 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2021)

Κινητήρες-Επιδόσεις: Καλύτερη η Giulia σε επιδόσεις

H Αlfa Romeo Giulia εκφράζει και στο δρόμο έναν πιο σπορ χαρακτήρα που κερδίζει τις εντυπώσεις και με την αποτελεσματικότητά του.

H Αlfa Romeo Giulia εκφράζει και στο δρόμο έναν πιο σπορ χαρακτήρα που κερδίζει τις εντυπώσεις και με την αποτελεσματικότητά του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Giulia εφοδιάζεται στη βασική της έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 200 ίππων της Alfa Romeo, ο οποίος συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ η Σειρά 3 διατίθεται στην έκδοση 320i με έναν ίδιας χωρητικότητας κινητήρα, με απόδοση 184 ίππων αλλά και το ίδιο κιβώτιο 8 σχέσεων που προέρχεται από την ZF και για τα δύο μοντέλα. Αλλο κοινό χαρακτηριστικό τους είναι πως η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Ως ισχυρότερη και ελαφρύτερη, η Giulia εμφανίζει καλύτερες τιμές επιδόσεων με 6,6 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (7,1 δλ. στην 320i), ενώ στο πεδίο της κατανάλωσης έχουμε ισοπαλία με τις τιμές να ξεκινούν από τα 6,3 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Οσον αφορά στη λειτουργία τους και τα δύο μοτέρ είναι εξαιρετικά και παρουσιάζουν θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής τους, ενώ συνδυάζονται άψογα με το 8τάχυτο κιβώτιο που είναι πολιτισμένο αλλά και ιδιαίτερα γρήγορο στις εναλλαγές του στις σπορ ρυθμίσεις των συστημάτων παραμετροποίησης που διαθέτουν και τα δύο αυτοκίνητα ( D.N.A στην Giulia και Driving Experience Mode στην 320i).

Στο δρόμο: Ξεχωριστά στο δρόμο, πιο σπορ η Giulia πιο ραφιναρισμένη η 320i
O οδηγοκεντρικός χαρακτήρας είναι το βασικό γνώρισμα και των δύο αυτοκινήτων σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και ίσως ο τομέας που τα φέρνει άμεσα αντιμέτωπα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα στην κατηγορία. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης της Giulia αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ στην περίπτωση της BMW μπροστά συναντάμε Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται και στα 2 οχήματα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι σχετικά σφιχτή, με την BMW να έχει ρυθμίσει καλύτερα το στήσιμο της 320i όσον αφορά στην εύρεση της χρυσής τομής μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, ενώ η Giulia προβάλλει ένα περισσότερο σπορ εστιασμένο προφίλ. Aυτό της δίνει έναν πιο ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα υπό πίεση και ιδιαίτερα σε στριφτερές διαδρομές, με την ανάρτηση να ελέγχει τέλεια το αμάξωμά της προσφέροντας με τη σειρά της στην πρόσφυση και τελικά στην αποτελεσματικότητά της. Σε ένα μεγάλο βαθμό αυτό ισχύει και στην BMW με την 320i να είναι σαφώς πιο ραφιναρισμένη συνολικά αλλά και να προσφέρει ελαφρώς καλύτερη αίσθηση από το κορυφαίο στην κατηγορία, σύστημα διεύθυνσης.

Η γνώμη μας
Η ιστορία έχει δείξει πως για να κοντράρεις το κατεστημένο δεν αρκεί μόνο να έχεις μια αντίστοιχα δυνατή πρόταση αλλά να προσφέρεις και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στην περίπτωση της Alfa Romeo Giulia αυτό που της έλειπε ήταν μια πιο ανταγωνιστική τιμή που πλέον την διαθέτει ξεκάθαρα, ξαναβάζοντάς την μέσα στις εξεταζόμενες επιλογές του υποψήφιου αγοραστή της κατηγορίας.  

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON