ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί οι εγγυήσεις «εφ` όρου ζωής» είναι τσάμπα μαγκιά;

1.787 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2025)
Γιατί οι εγγυήσεις «εφ` όρου ζωής» είναι τσάμπα μαγκιά

Γιατί οι εγγυήσεις «εφ` όρου ζωής» είναι τσάμπα μαγκιά

Κάποιες (κινεζικές) νέες μάρκες προσφέρουν τώρα εγγύηση για όλη τη ζωή του αυτοκινήτου
Η εγγύηση όμως αυτή είναι μόνο για τον πρώτο ιδιοκτήτη
Συχνά μάλιστα υπάρχει όριο χιλιομέτρων στην εγγύηση και
είναι σίγουρα υποχρεωτικά τα σέρβις στο δίκτυο για να ισχύει

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Κάποιες (κινεζικές) νέες μάρκες προσφέρουν τώρα εγγύηση για όλη τη ζωή του αυτοκινήτου

Πώς μπορεί μια μάρκα να δείξει την πίστη της στην ποιότητα και αξιοπιστία των αυτοκινήτων της; Με μια μεγάλη, πλήρη εγγύηση. Κάποιες κινεζικές μάρκες το πάνε ένα βήμα παρακάτω και δίνουν εφ´ορου ζωής εγγύηση για να πείσουν, όμως οι αστερίσκοι και οι προϋποθέσεις είναι τόσες που μάλλον δεν αξίζουν. Γιατί;

Η εγγύηση είναι ένα από τα τρία πρώτα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Μια μεγάλη εγγύηση είναι φυσικά το θεμιτό, και έτσι 5, 6 και επτά χρόνια είναι τώρα συνηθισμένα σε αρκετές μάρκες, οι περισσότερες χωρίς εξαιρέσεις. Φυσικά η διάρκεια εγγύησης είναι και ένα εργαλείο του μάρκετινγκ, όμως μερικές νέες μάρκες μάλλον το πάνε πολύ μακριά. Γιατί το «εφ`όρου ζωής» είναι μεγάλη κουβέντα, και έτσι πλασάρονται δίπλα στον ανταγωνισμό με ένα φαινομενικά μεγάλο πλεονέκτημα. Όμως μάλλον δεν είναι.

Η εγγύηση όμως αυτή είναι μόνο για τον πρώτο ιδιοκτήτη

Βλέπεις οι εγγυήσεις εφΆόρου ζωής δεν θα μπορούσαν να είναι πραγματικά εφΆόρου ζωής. Και έτσι αρχίζουν οι αστερίσκοι. Ο βασικότερος είναι ότι αφορά αποκλειστικά τον πρώτο ιδιοκτήτη και μόνο. Αυτό από μόνο του είναι ένα τεράστιο μειονέκτημα, αφού ακόμη και αν πουλήσεις το νέο σου αυτοκίνητο την επομένη της αγοράς του, ο δεύτερος αγοραστής θα το πάρει χωρίς εγγύηση, κάτι που μειώνει σημαντικά την αξία του. Ίσως στην Ελλάδα που κρατάμε τα αυτοκίνητα 18 χρόνια, ίσως αυτό να μην ήταν μεγάλο πρόβλημα, όμως υπάρχουν κι άλλα.

Συχνά μάλιστα υπάρχει όριο χιλιομέτρων στην εγγύηση

Το βασικότερο είναι πως στο παρελθόν, τέτοιες εγγυήσεις δεν είχαν χρονικό όριο, και άρα λέγονταν εφΆόρου ζωής, είχαν όμως όριο χιλιομέτρων. Ακόμη και με 150.000 χιλιόμετρα, αυτό μεταφράζεται σε δέκα χρόνια. Εντάξει, δεν είναι εφΆόρου ζωής, όμως 10 χρόνια είναι περισσότερο από οποιαδήποτε εγγύηση. Όμως ακόμη κι έτσι, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι όροι και προυποθέσεις ενώ συχνά υπάρχουν και σημαντικές εξαιρέσεις, όπως οι οθόνες, τα σημεία φόρτισης και κάποια στοιχεία υψηλής τεχνολογίας.

Επίσης είναι σίγουρα υποχρεωτικά τα σέρβις στο δίκτυο για να ισχύει

Αυτό που όμως κάνει μια τέτοια εγγύηση δύσκολη ακόμη και για την Ελλάδα είναι η υποχρέωση να γίνονται όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο. Μπορεί για τα πρώτα χρόνια αυτό να γίνεται ούτως ή άλλως, αλλά δύσκολα θα πάρεις 10 ετών αυτοκίνητο να το πάς σε συνεργείο που χρεώνει 80 ευρώ την ώρα εργατικά. Ότι δεν πληρώνεις σε ζημιές και το καλύπτει η εγγύηση, θα το έχεις πληρώσει με το παραπάνω στο δίκτυο. Που είναι και ο λόγος που υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις.

Εσύ πως βλέπεις μια τέτοια εγγύηση; Σε καλύπτει για την περίπτωση που έχεις στο μυαλό σου; Ακόμη και αν δεν πουλήσεις το αμάξι σε λίγα χρόνια (χωρίς εγγύηση) και το κρατήσεις, μπορείς να πληρώνεις σέρβις στο δίκτυο για πάντα; Τι λες;

ford
KGM