Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW είναι γεγονός, και το ID3 εκτός από την ηλεκτροκίνηση φέρνει στη μάρκα και μια νέα, φρέσκια και τολμηρή σχεδίαση. Δεν είναι μόνο ο ηλεκτρικός ανταγωνισμός όμως που θα τα βρει σκούρα απέναντι στο ID3. Σκούρα θα τα βρει και το Golf. Γιατί;
Βλέπεις η VW έπαιξε σχεδόν είκοσι χρόνια το χαρτί της σταδιακής εξέλιξης στο Golf. Από την τρίτη γενιά του μοντέλου και μέχρι σήμερα, τα αυτοκίνητα, παρά τα χρόνια που τα χωρίζουν, δείχνουν αμέσως πως συγγενεύουν στενά. Το Golf είναι το σημείο κατατεθέν της VW και έτσι τα βασικά του σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του παραμένουν ίδια.
Το αποτέλεσμα είναι σε κάθε γενιά η προσέγγισή μας απέναντι στη σχεδίαση του Golf να είναι περίπου πάντα ή ίδια: συγκρατημένη, συντηρητική, άτολμη και ίσως βαρετή σχεδίαση. Το Golf ειναι σαν την πίτσα. Σε όλους αρέσει, όμως από την πρώτη μπουκιά και μετά είναι η ίδια γεύση.
Και ξαφνικά η VW δείχνει ένα ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο που είναι σχεδιασμένο από λευκή κόλλα χαρτί. Περίπου, αφού έχει την φαρδιά πίσω κολώνα που θυμίζει Golf, όμως από κει και πέρα, μέσα κι έξω, η διαφορά με το Golf είναι η μέρα με τη νύχτα.
Αν δεις τα μοντέλα το ένα δίπλα στο άλλο, θα έχεις από τη μία ένα ολόφρεσκο, όμορφο, τολμηρό και σύγχρονο αυτοκίνητο, και από την άλλη, το ίδιο πάνω-κάτω Golf που βλέπεις τα τελευταία 20 χρόνια. Αν το νέο Golf δεν είχε το ID3 δίπλα του, φυσικά δεν θα υπήρχε σύγκριση και απέναντι στον ανταγωνισμό θα στεκόταν, όπως πάντα, στο ύψος του, με τα θετικά και αρνητικά του. Δίπλα στο ID3 όμως πως δείχνει;
Δεν χάνει; Τι λέτε; Πόση ζημιά κάνει στο Golf το νέο ID3; Όταν δεις το νέο ηλεκτρικό μικρομεσαίο της VW, πως σου φαίνεται μετά το Golf; Σε επηρεάζει αυτή η διαφορά ή απλά δεν σε απασχολεί; Τι λες λοιπόν;