ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην «La Finale», τα εμπρόσθια φτερά, οι πόρτες και το τμήμα ανάμεσα στις θύρες και τους πλευρικούς αεραγωγούς είναι φτιαγμένα από μαύρα ανθρακονήματα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην «La Finale», τα εμπρόσθια φτερά, οι πόρτες και το τμήμα ανάμεσα στις θύρες και τους πλευρικούς αεραγωγούς είναι φτιαγμένα από μαύρα ανθρακονήματα.

Η 450η & τελευταία Veyron

2.851 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2015)

Κάτι σαν φόρος τιμής της πρώτης Veyron είναι η 450η και τελευταία που έφτιαξε η Bugatti και την οποία εκθέτει στη Γενεύη. Πρόκειται για την Grand Sport Vitesse «La Finale», ένα αυτοκίνητο που έχει ήδη πουληθεί στη Μ. Ανατολή.

Η Bugatti παρουσιάζει στη Γενεύη την 450η και τελευταία Veyron, την Grand Sport Vitesse «La Finale», η οποία εκτίθεται δίπλα στην πρώτη, της οποίας άλλωστε αποτελεί φόρο τιμής. Αμφότερα τα μοντέλα φέρουν μαύρη – κόκκινη απόχρωση, ακριβώς για να τονιστούν οι δεσμοί τους.Στην «La Finale», τα εμπρόσθια φτερά, οι πόρτες και το τμήμα ανάμεσα στις θύρες και τους πλευρικούς αεραγωγούς είναι φτιαγμένα από μαύρα ανθρακονήματα, ένα υλικό που έχει αφεθεί έντεχνα εκτεθειμένο. Τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος είναι από κόκκινα ανθρακονήματα, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο.Κάτι ασυνήθιστο για μια Veyron είναι το γεγονός πως το όνομα του οχήματος αναγράφεται δύο φορές, μία μπροστά κάτω από το δεξί φανάρι και μία στην πίσω αεροτομή. Επιπλέον, για πρώτη φορά οι αεραγωγοί και το καπάκι του intercooler είναι σε μαύρη απόχρωση. Οι τροχοί είναι και αυτοί βαμμένοι όπως το αμάξωμα.Φόρος τιμής στην πρώτη Veyron είναι και το εσωτερικό της «La Finale», όπου τα πάντα είναι καλυμμένα με δέρμα μπεζ απόχρωσης «Silk», με πλήθος κόκκινων «Hot Spur» πινελιών. Πολλά μέρη είναι φτιαγμένα από «γυμνά» ανθρακονήματα, ενώ στα προσκέφαλα είναι κεντημένο το «La Finale». Highlight αποτελεί ο ελέφαντας που κοσμεί το κάλυμμα του αποθηκευτικού χώρου, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στα δύο καθίσματα.Είναι ίσως περιττό να τονίσουμε πως η «La Finale» θα αποτελέσει ένα άκρως συλλεκτικό κομμάτι, του οποίου η αξία αναμένεται να πολλαπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου. Κάτι ήξερε ο άνθρωπος από τη Μ. Ανατολή που την αγόρασε…Η εν λόγω Grand Sport Vitesse παίρνει κίνηση από το γνωστό 16κύλινδρο σύνολο των 8,0 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 1.200 ίππων και ροπή 1.500 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ. σε μόλις 2,5 δλ., ενώ με τελική ταχύτητα 408,84 χλμ./ώρα (254 mph), κατέχει από το 2013 το σχετικό ρεκόρ.Από τότε που η Bugatti ξεκίνησε να φτιάχνει τη Veyron, έχουν περάσει 10 χρόνια, ενώ σε αυτό το διάστημα κατασκεύασε 300 coupe και 150 roadster μοντέλα. Η 1.001 ίππων Veyron 16.4 έκανε ντεμπούτο το 2005, με την ανοικτή Veyron 16.4 Grand Sport να ακολουθεί το 2008. Δύο χρόνια μετά, λανσαρίστηκε η Veyron 16.4 Super Sport των 1.200 αλόγων και το 2012 εμφανίστηκε η roadster εκδοχή, η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, της οποίας παραλλαγή αποτελεί η τελευταία του είδους, η έκδοση La Finale.Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως το διάδοχο μοντέλο μάλλον θα είναι υβριδικό με ισχύ γύρω στους 1.500 ίππους, ενώ οι πιθανότητες είναι πως θα ονομάζεται Chiron.

Η Bugatti παρουσιάζει στη Γενεύη την 450η και τελευταία Veyron, την Grand Sport Vitesse «La Finale» (μπροστά), η οποία εκτίθεται δίπλα στην πρώτη (πίσω), της οποίας άλλωστε αποτελεί φόρο τιμής.

Η Bugatti παρουσιάζει στη Γενεύη την 450η και τελευταία Veyron, την Grand Sport Vitesse «La Finale» (μπροστά), η οποία εκτίθεται δίπλα στην πρώτη (πίσω), της οποίας άλλωστε αποτελεί φόρο τιμής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
Citroen