3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο αγώνας περιελάμβανε το πέρασμα της ειδικής δύο φορές και ήταν ο δεύτερος αγώνα του Επάθλου Κεντρικής Ελλάδας και ο πέμπτος του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος.
H ART στο 3ο Rally Sprint
3.676 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2013)
Υλοποιώντας το πρόγραμμά της για το 2013, η ARMA RALLY TEAM (ART), αγωνιστική ομάδα της ΑΡΜΑ ΕΠΕ, επίσημου εμπόρου NISSAN με έδρα τη Λάρισα, συμμετείχε στο 3Ο RALLY SPRINT «ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ».
Ο αγώνας περιελάμβανε το πέρασμα της ειδικής δύο φορές και ήταν ο δεύτερος αγώνα του Επάθλου Κεντρικής Ελλάδας και ο πέμπτος του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος.
Η ομάδα της ART, με την εμπειρία της συμμετοχής για τρίτη φορά στο συγκεκριμένο αγώνα, είχε προετοιμάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αυτοκίνητο της συμμετοχής, το «καλό» NISSAN MICRA Κ11 1.3 στην ΕΑ5 και το πλήρωμα «ARMA» - «ARMAKI» προετοιμάστηκε άψογα με τις κατάλληλες δοκιμές, όπως ακριβώς τις προγραμμάτισε. Μέχρι την αφετηρία του αγώνα όλα κύλησαν με τον καλύτερο τρόπο. Στο πρώτο πέρασμα της ειδικής όμως, δυστυχώς από τα πρώτα χιλιόμετρα, παρουσιάστηκε πρόβλημα στη δεύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία στη συνέχεια «κούρεψε» το γρανάζι της και έτσι το πλήρωμα έκανε μία τεράστια προσπάθεια να τερματίσει στο συντομότερο χρόνο την ειδική, χωρίς δεύτερη ταχύτητα. Ο χρόνος τελικά αυτός, ήταν καλύτερος από το χρόνο που είχε κάνει πριν από δύο χρόνια στην ίδια διαδρομή, όχι όμως αρκετός για την πρώτη θέση, αλλά για τη δεύτερη.
Η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει το κιβώτιο στα 45 λεπτά που είχε στη διάθεσή της για επισκευές και οι μηχανικοί της, που ειδοποιήθηκαν έγκαιρα, προετοιμάστηκαν για την «επέμβαση».Μόλις το αυτοκίνητο έφθασε στο service άρχισε ένας τρομερός αγώνας με το χρόνο για να προλάβει να γίνει η αλλαγή χωρίς χρονική ποινή. Διαπιστώθηκε τότε ότι από την καταπόνηση είχαν ραγίσει και οι δύο μπροστινές πλήμνες των τροχών και έπρεπε να αλλαχτούν και αυτές.
Τότε και προκειμένου να επαρκέσει ο χρόνος, έσπευσαν σε βοήθεια τόσο η ομάδα του Colin με δύο μηχανικούς όσο και ο Νίκος Χρυσάφης που υποστήριζε τον «αντίπαλο» PAZONEN, μαζί με έναν μηχανικό της ομάδας του.
Όλοι μαζί κατάφεραν να έχουν έτοιμο έγκαιρα το αυτοκίνητο το οποίο και κινούμενο γρήγορα, κατάφερε να προλάβει το χρόνο του στην αφετηρία της δεύτερης διαδρομής με μόνη απώλεια τη λάθος ευθυγράμμιση που δεν πρόλαβε να γίνει. Η ευθυγράμμιση στοίχισε στο δεύτερο πέρασμα μία μικρή καθυστέρηση και βοήθησε σε μία έξοδο που στοίχισε περίπου δέκα δευτερόλεπτα στο πλήρωμα. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε και η συμμετοχή βρέθηκε στην δεύτερη θέση της κλάσης Α5 και στην δεύτερη θέση της κατηγορίας F2 (δικίνητα μέχρι 2.000cc) μπροστά από αρκετά δυνατότερα αυτοκίνητα.
Ο ιδιοκτήτης και manager της ARMA RALLY TEAM, Νίκος «ARMA» Χριστοδουλόπουλος, δήλωσε : «Πάντα έλεγα ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, όπως φαντάζομαι και κάθε μορφή αθλητισμού, κρύβει πολύ μεγάλες συγκινήσεις. Η υπερπροσπάθεια του πληρώματος, των μηχανικών μας Σάκη Γκουγκουλούλη και Χάρη Αλευρά, αλλά και η καθΆ όλα ανιδιοτελής προσφορά των μηχανικών των «ανταγωνιστών» μας, αποδεικνύει περίτρανα την ομορφιά του αθλητισμού. Και να μην ξεχνάμε ότι από φέτος πλέον και οι αγωνιζόμενοι στο σπορ είναι αθλητές υπό την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και την νέα Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας. Τους ευχαριστώ όλους θερμότατα και χαίρομαι που τόσα χρόνια ασχολούμαι με ένα σπόρ που δίνει τόσες συγκινήσεις».
Το υπόλοιπο πρόγραμμα της ART, εκτός απροόπτου, περιλαμβάνει τη συμμετοχή δύο αυτοκινήτων της που παραχώρησε στους ΧΡΗΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ – ΗΛΙΑ ΑΓΓΕΛΗ και ΣΤΕΡΓΙΟ ΛOΛΑ – «ΑRMAKI» στο 46Ο RALLY ΔΕΘ, το Σαββατοκύριακο 14-15/9 στην περιοχή Πολυγύρου Χαλκιδικής με αφετηρία το Σάββατο στις 14.00 την πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης και τερματισμό την Κυριακή στις 15.02 στην νότια πύλη της ΔΕΘ καθώς και το χωμάτινο ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ, τον τρίτο αγώνα του επάθλου Κεντρικής Ελλάδας στις 21/10. Δεν αποκλείεται βέβαια να υπάρξουν και έκτακτες συμμετοχές εφΆ όσον υπάρξει λόγος.
Η ομάδα της ART, με την εμπειρία της συμμετοχής για τρίτη φορά στο συγκεκριμένο αγώνα, είχε προετοιμάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αυτοκίνητο της συμμετοχής.