ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο Sergio Marchionne είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει να ωφελήσει όχι μόνο την Alfa.».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο Sergio Marchionne είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει να ωφελήσει όχι μόνο την Alfa.».

Η Alfa «στηρίζει» τον FCA

3.787 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)

Η Fiat-Chrysler έχει επενδύσει πολλά λεφτά στην Alfa Romeo και θέλει να κάνει απόσβεση, δανείζοντας τη νέα πλατφόρμα Giorgio των Giulia και Stelvio, σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Ποια θα πάρουν το DNA της Alfa; Τι δήλωσε σχετικά ο Sergio Marchionne;

Το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει κοστίσει 2,5 δις ευρώ μέχρι στιγμής στην Fiat-Chrysler, ενώ μέχρι το 2020 θα επενδυθούν άλλα τόσα χρήματα, ώστε η ιταλική φίρμα να αποκτήσει πλήρη γκάμα.

Το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει κοστίσει 2,5 δις ευρώ μέχρι στιγμής στην Fiat-Chrysler, ενώ μέχρι το 2020 θα επενδυθούν άλλα τόσα χρήματα, ώστε η ιταλική φίρμα να αποκτήσει πλήρη γκάμα.

Το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει κοστίσει 2,5 δις ευρώ μέχρι στιγμής στην Fiat-Chrysler, ενώ μέχρι το 2020 θα επενδυθούν άλλα τόσα χρήματα, ώστε η ιταλική φίρμα να αποκτήσει πλήρη γκάμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Μέρος του κόστους θα αναπληρωθεί μέσω της χρήσης της νέας πισωκίνητης πλατφόρμας Giorgio και από άλλες εταιρείες του ομίλου FCA, όπως οι Maserati, Dodge και Jeep.
 
Ο ίδιος ο Sergio Marchionne είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει να ωφελήσει όχι μόνο την Alfa. Είμαι ευτυχής που έχουμε βρει επιτέλους την πνευματική διαύγεια για την επέκταση της αρχιτεκτονικής αυτής πέρα από την Alfa.».
  
Αν και ο Marchionne δεν διευκρίνισε ποια μοντέλα θα πάρουν την πλατφόρμα Giorgio, εσωτερική πηγή αναφέρει πως εκτός από τα μεγάλα Jeep, μια φθηνότερη εκδοχή του πατώματος θα αποτελέσει τη βάση για τα επόμενα Dodge Charger, Challenger, Journey και Durango, αλλά και για το νέο Chrysler 300C.
 
Η Maserati από την άλλη, θα λάβει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας Giorgio, πάνω στην οποία θα στήσει όλη τη μελλοντική γκάμα της, συμπεριλαμβανομένων των Quattroporte, Ghibli, Gran Turismo και Alfieri, αλλά και του φημολογούμενου SUV που ετοιμάζει για να τοποθετήσει κάτω από τη Levante.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA