Ο Sergio Marchionne είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει να ωφελήσει όχι μόνο την Alfa.».
Η Alfa «στηρίζει» τον FCA
3.787 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)
Η Fiat-Chrysler έχει επενδύσει πολλά λεφτά στην Alfa Romeo και θέλει να κάνει απόσβεση, δανείζοντας τη νέα πλατφόρμα Giorgio των Giulia και Stelvio, σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Ποια θα πάρουν το DNA της Alfa; Τι δήλωσε σχετικά ο Sergio Marchionne;
Το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει κοστίσει 2,5 δις ευρώ μέχρι στιγμής στην Fiat-Chrysler, ενώ μέχρι το 2020 θα επενδυθούν άλλα τόσα χρήματα, ώστε η ιταλική φίρμα να αποκτήσει πλήρη γκάμα.
Το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει κοστίσει 2,5 δις ευρώ μέχρι στιγμής στην Fiat-Chrysler, ενώ μέχρι το 2020 θα επενδυθούν άλλα τόσα χρήματα, ώστε η ιταλική φίρμα να αποκτήσει πλήρη γκάμα.
Μέρος του κόστους θα αναπληρωθεί μέσω της χρήσης της νέας πισωκίνητης πλατφόρμας Giorgio και από άλλες εταιρείες του ομίλου FCA, όπως οι Maserati, Dodge και Jeep.
Ο ίδιος ο Sergio Marchionne είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει να ωφελήσει όχι μόνο την Alfa. Είμαι ευτυχής που έχουμε βρει επιτέλους την πνευματική διαύγεια για την επέκταση της αρχιτεκτονικής αυτής πέρα από την Alfa.».
Αν και ο Marchionne δεν διευκρίνισε ποια μοντέλα θα πάρουν την πλατφόρμα Giorgio, εσωτερική πηγή αναφέρει πως εκτός από τα μεγάλα Jeep, μια φθηνότερη εκδοχή του πατώματος θα αποτελέσει τη βάση για τα επόμενα Dodge Charger, Challenger, Journey και Durango, αλλά και για το νέο Chrysler 300C.
Η Maserati από την άλλη, θα λάβει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας Giorgio, πάνω στην οποία θα στήσει όλη τη μελλοντική γκάμα της, συμπεριλαμβανομένων των Quattroporte, Ghibli, Gran Turismo και Alfieri, αλλά και του φημολογούμενου SUV που ετοιμάζει για να τοποθετήσει κάτω από τη Levante.
Αυτα τα "πλατφορμα της Alfa" ή "μηχανικοι της Alfa" ειναι μεγαλες βλακειες!!Εννοειται η πλατφορμα ειναι του fca group οπως και οι μηχανικοι που την ανεπτυξαν!Εκτος αν πιστευετε πως 6 χρονια που ειχε η Alfa να βγαλει μοντελο ειχε μηχανικους να βαρανε μυγες!Και για να σας προλαβω το ιδιο ισχυει και για το vw group!Ολα τα προιοντα ειναι του group και αυτο αποφασιζει πχ η MLB μπαινει σε audi/bentley/porsche!
Μην "θάψουν" μια ιστορική μάρκα όπως η Dodge. Θεωρήθηκε εδω και πολλά χρόνια ως ένα απο τα "μπουμπούκια" της Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Ήδη την ζημιά την έκανε παύοντας το καταπληκτικό Viper επειδή δεν μπορούν να βάλουν αερόσακο στην... οροφή!Έλεος!
Ακόμη χειρότερα; Σταματώντας "μαχαίρι" την SRT έκδοση που θα μπορούσε να τα βάλει με AMG!!!
Αυτα τα "πλατφορμα της Alfa" ή "μηχανικοι της Alfa" ειναι μεγαλες βλακειες!!Εννοειται η πλατφορμα ειναι του fca group οπως και οι μηχανικοι που την ανεπτυξαν!Εκτος αν πιστευετε πως 6 χρονια που ειχε η Alfa να βγαλει μοντελο ειχε μηχανικους να βαρανε μυγες!Και για να σας προλαβω το ιδιο ισχυει και για το vw group!Ολα τα προιοντα ειναι του group και αυτο αποφασιζει πχ η MLB μπαινει σε audi/bentley/porsche!
Μην "θάψουν" μια ιστορική μάρκα όπως η Dodge. Θεωρήθηκε εδω και πολλά χρόνια ως ένα απο τα "μπουμπούκια" της Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Ήδη την ζημιά την έκανε παύοντας το καταπληκτικό Viper επειδή δεν μπορούν να βάλουν αερόσακο στην... οροφή!Έλεος! Ακόμη χειρότερα; Σταματώντας "μαχαίρι" την SRT έκδοση που θα μπορούσε να τα βάλει με AMG!!!
FORZA ITALIA!!!