ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Audi: «Σίγουρα ήμασταν καλύτεροι ποιοτικά στο παρελθόν»

1.299 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2025)
Audi: «Σίγουρα ήμασταν καλύτεροι ποιοτικά στο παρελθόν»

Αυτό δήλωσε ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Audi, Oscar da Silva Martins.
Φαίνεται πως δεν τηρούνται τα παλαιότερα υψηλά στάνταρ της Audi σε ποιότητα.
Η premium υλοποίηση σε κάθε καμπίνα «πνίγεται» από τα οικολογικά υλικά.
Θυμίζουν mainstream μοντέλα το φινίρισμα, η συναρμογή και η απτή ποιότητα σε ορισμένες περιπτώσεις

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Audi παραδέχεται πως είναι χειρότερη σε ποιότητα από το παρελθόν

Αυτό και αν είναι είδηση! Υψηλόβαθμο στέλεχος της Audi άνοιξε τα χαρτιά του αναφορικά με τον τομέα της ποιότητας στο εσωτερικό των μοντέλων της premium γερμανικής φίρμας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με διεθνές δημοσίευμα, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης του νέου Audi Q5, ο Oscar da Silva Martins, Υπεύθυνος για την Επικοινωνία των προϊόντων και τεχνολογιών της Audi, έκανε ασυνήθιστα ανοιχτή αυτοκριτική δηλώνοντας στους δημοσιογράφους: «Σίγουρα ήμασταν καλύτεροι ποιοτικά στο παρελθόν, αλλά θα φτάσουμε ξανά εκεί».

Φαίνεται πως δεν τηρούνται τα παλαιότερα υψηλά στάνταρ της Audi σε ποιότητα

Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας ότι οι απαιτήσεις των πελατών σχετικά με την ποιότητα των μοντέλων της Audi είχαν ίσως ελαφρώς υποτιμηθεί από τη μάρκα και μπορεί να είχε γίνει οικονομία σε λάθος τομείς. Μια τέτοια τοποθέτηση δεν αποκλείεται να ξενίζει αρκετούς, ιδιαίτερα στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο του αυτοκινήτου, ωστόσο αξίζει σεβασμού μιας και το πρώτο βήμα για οποιαδήποτε βελτίωση είναι η αυτογνωσία. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τις δηλώσεις άλλων στελεχών της Audi στη διάρκεια της παρουσίασης, οι οποίοι εξέφρασαν την προοπτική βελτιώσεων σε αυτόν τον τομέα στο άμεσο μέλλον.

Θυμίζουν mainstream μοντέλα το φινίρισμα, η συναρμογή και η απτή ποιότητα σε ορισμένες περιπτώσεις

Λαμβάνοντας υπόψη την τοποθέτηση του Martins σε συνδυασμό με τη βροχή νέων και ανανεωμένων μοντέλων που περιμένουμε μέσα στο 2025, αλλά και τις επόμενες χρονιές, αναμένεται τα υλικά που θα θεωρηθούν «λίγα» ή θα είναι πιο κοντά σε mainstream υλοποιήσεις για τα στάνταρ της premium γερμανικής φίρμας να αποτελέσουν παρελθόν. Αυτό δεν αποκλείεται να σημάνει και το τέλος για τη χρήση κάποιων υλικών που δεν προάγουν τον premium χαρακτήρα της εταιρείας. Βέβαια, αυτά μένει να αποδειχθούν στην πράξη μιας και ακόμα και στα μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν ψεγάδια τα οποία μπορεί να εντοπίσει κανείς εύκολα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υποβόσκουν σε σημεία που δεν παρατηρούνται συχνά από τους επιβάτες, όπως για παράδειγμα τα χαμηλά σημεία των πάνελ στις πόρτες, τα χαμηλά σημεία στην κεντρική κονσόλα, τα πλαστικά στο ντουλαπάκι του συνοδηγού κ.ά..

Οι εταιρείες ρίχνουν την ευθύνη στους αυστηρούς κανονισμούς

Θέλοντας να υπερασπιστεί τη θέση του, το στρατόπεδο του Ίνγκολσταντ -όπως και άλλων εταιρειών- υποστηρίζει ότι τα συνεχώς αυστηρότερα πρότυπα για τις εκπομπές ρύπων, την ασφάλεια των επιβατών και την προστασία από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο έχουν άμεσο αντίκτυπο στον προϋπολογισμό για το κόστος κατασκευής ενός μοντέλου. Αυτά τα έξτρα κόστη επιφέρουν αναπόφευκτα εκπτώσεις σε άλλους τομείς, όπως για παράδειγμα σε αυτόν της ποιότητας των υλικών στην καμπίνα. Βέβαια, αυτό είναι πρόβλημα της εκάστοτε εταιρείας και όχι του καταναλωτή, ο οποίος αποζητά το καλύτερο δυνατό αυτοκίνητο για τα χρήματα που διαθέτει, πολλώ δε μάλλον όταν πρόκεται για ένα γερμανικό premium Audi.

Toyota
PEUGEOT