ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Citroen θέλει τα SUV της πιο «ξεκάθαρα» SUV & λιγότερο crossover

 Σχολιάστε 
8.446 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2024)
H Citroen θέλει τα SUV της πιο «ξεκάθαρα» SUV & λιγότερο crossover

- Όλα ψήλωσαν. Ψηλά χάτσμπακ, ψηλά σεντάν, ψηλά κουπέ, ψηλά SUV
- Το νέο C3 Aircross είναι τετράγωνο, ψηλό, δείχνει εκτός δρόμου
- Η κατηγορία των SUV επιστρέφει στα τετράγωνα σχήματα για να ξεχωρίσει
- Για πολλούς απάτη να δείχνουν κάτι που δεν είναι, για τους περισσότερους όμως είναι ο λόγος που τα αγοράζουν

Όλα ψήλωσαν. Ψηλά χάτσμπακ, ψηλά σεντάν, ψηλά κουπέ, ψηλά SUV

Δες τα τρία ψηλά αυτοκίνητα της Citroen. C4, C5 Aircross, C5-X. Ποιο είναι SUV και ποιο όχι; Αν το ύψος μπερδεύει τα πράγματα, η Citroen θέλει να είναι ξεκάθαρη ως προς το ποια αυτοκίνητά της είναι SUV και ποια απλά ψηλά, όπως είναι πλέον όλα. Συμφωνείς;
 
Ειδικά με τα ηλεκτρικά, το μπέρδεμα των κατηγοριών είναι τεράστιο. Είναι SUV το Kia EV6; Το Sportage; Μπορεί να αναγνωρίζεις το Sportage από το όνομα ως SUV, όμως και στο δρόμο, ακόμη και αν δεν το αναγνωρίσεις ως μοντέλο, αναγνωρίζεις αμέσως πως είναι SUV. Από το σχήμα. Όμως με τα κουπέ SUV και ένα σωρό άλλα ψηλά αυτοκίνητα, η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο τι είναι SUV και τι όχι, είναι θολή.

Το νέο C3 Aircross είναι τετράγωνο, ψηλό, δείχνει εκτός δρόμου

Αυτή η «θολούρα» θέλει ξεκαθάρισμα. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται να θέλει να κάνει η Citroen, που αλλάζει το C3 Aircross, από το μοντέλο που είναι σήμερα, ένα αυτοκίνητο ψηλό μεν, αλλά περισσότερο crossover, δηλαδή διασταύρωση μικρού με SUV, παρά ξεκάθαρο SUV, με ένα αμάξι που απ`όποια πλευρά και να το δεις φωνάξει την κατηγορία του χωρίς καμία αμφιβολία. Το νέο C3 Aircross είναι SUV. Μικρό, αλλά SUV. H Citroen φρόντισε να το κάνει τετράγωνο, σχεδόν κάθετο πίσω, με μεγάλο εμπρός καπό, και σαφείς αναφορές τόσο στο μεγαλύτερο SUV της μάρκας, το C5 Aircross, ειδικά στην πίσω κολώνα.

Η κατηγορία των SUV επιστρέφει στα τετράγωνα σχήματα για να ξεχωρίσει

Και δεν είναι μόνο η Citroen που θέλει να ξεκαθαρίσει τα SUV της από τα άλλα ψηλά αυτοκίνητα. Η Hyundai λανσάρισε μόλις το νέο Santa Fe που είναι πιο τετράγωνο από τετράγωνο. Καμία αμφιβολία για το τι είναι. Και αυτή την τάση θα τη δούμε αρκετά σε πολλούς κατασκευαστές. Τα SUV θα δείχνουν περισσότερο εκτός δρόμου από ότι είναι στην πραγματικότητα ώστε να διατηρήσουν την ταυτότητά τους ως ξεχωριστή κατηγορία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού όλες οι μάρκες θέλουν να έχουν γκάμες με μοντέλα που δεν ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, κάτι που εύκολα μπορεί να συμβεί όταν όλα είναι λίγο πολύ ψηλά, στα ίδια μέτρα και με περίπου το ίδιο σχήμα.

Για πολλούς απάτη να δείχνουν κάτι που δεν είναι, για τους περισσότερους όμως είναι ο λόγος που τα αγοράζουν

Για κάποιους το να δείχνει ένα SUV πολύ εκτός δρόμου είναι λίγο «απάτη». Κατανοητό, αφού τα SUV, σήμερα περισσότερο από ποτέ, δεν έχουν ιδιαίτερες ικανότητες εκτός δρόμου. Όμως γιατί πειράζει; Το τετράγωνο σχήμα τους είναι θέμα αισθητικής, και η αισθητική αυτή αρέσει. Ανοίγει επίσης το δρόμο για μεγαλύτερη χρηστικότητα. Το νέο C3 Aircross θα είναι το μικρότερο (και ίσως και φθηνότερο) επταθέσιο ψηλό μοντέλο, κάτι που αν δεν ήταν SUV δεν θα μπορούσε να κάνει.

Τι λες λοιπόν, δεν είναι καλύτερα τα SUV να «φωνάζουν» την ταυτότητά τους; Και ας δείχνουν πιο άγρια απΆότι είναι. Πειράζει που δεν μπορούν να πάνε σε σκληρό εκτός δρόμου τερέν αλλά δείχνουν πως μπορούν, αν είναι πιο ωραία; Τι λες;
 

ford
LEAO TEST