Σύμφωνη για την απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη έως το 2035 είναι η Ford κάτι που ξεκαθάρισε επίσημα η αμερικανική μάρκα.
Θετική στις υποχρεωτικές πωλήσεις ηλεκτρικών από το 2035 η Ford
Η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε την στήριξή της στο μέτρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη έως το 2035. Η φίρμα ενώνεται με άλλες 27 εταιρείες, διασφαλίζοντας ότι όλα τα οχήματά της που θα πωλούνται από το 2035 και έπειτα στην Ευρώπη θα μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ τίθεται υπέρ της θέσπισης υποχρεωτικών στόχων για την εγκατάσταση υποδομών φόρτισης
«Στη Ford στην Ευρώπη, πιστεύουμε ότι η ελευθερία κινήσεων συμβαδίζει με τη φροντίδα για τον πλανήτη μας και ο ένας για τον άλλον», δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης. «Γι' αυτό στοχεύουμε όλα τα οχήματα της Ford να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2035. Για να το πετύχουν αυτό, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής της ΕΕ πρέπει επίσης να καθορίσουν υποχρεωτικούς εθνικούς στόχους για μια απρόσκοπτη υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης που να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα».
To φθινόπωρο ο τελικός νόμος
Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων της ΕΕ αποφασίζουν επί του παρόντος για νέους κανόνες για καθαρά αυτοκίνητα, μετά από πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και οι κυβερνήσεις των χωρών της ΕΕ θα αποφασίσουν τις θέσεις τους τον Ιούνιο, με τον τελικό νόμο να αναμένεται να εγκριθεί το προσεχές φθινόπωρο.
Σε ότι αφορά τη Ford καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την «επίθεση» των ηλεκτρικών οχημάτων της, με τους στόχους να έχουν τεθεί ήδη από το 2024. Ενώ ήδη υπάρχει διαθέσιμη η ηλεκτρική Mustang Mach-E, η μάρκα ετοιμάζει και ένα ηλεκτρικό Puma, όπως και ακόμα δύο ηλεκτρικά SUV.
Ξεκάθαρη θέση από τη Ford.
-Συμφωνεί απόλυτα με την απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης-diesel στην Ευρώπη από το 2035.
-Ζήτησε να μπουν συγκεκριμένοι στόχοι και χρονοδιαγράμματα που θα πρέπει να επιτευχθούν.
-Δεσμεύτηκε για την δημιουργία υποδομών φόρτισης.
-Ετοιμάζει νέα ηλεκτρικά.
Συμφωνείς με τη Ford;