Κατά τη διάρκεια των γιορτινών ημερών για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά μία από τις ειδήσεις που κυριάρχησε προήλθε από τη Νότιο Κορέα και αφορούσε τη Hyundai. Συγκεκριμένα δύο νοτιοκορεάτικες εφημερίδες, οι «Business Korea» και «The Korea Economic Daily» ανέφεραν πως ο Όμιλος Hyundai προχώρησε σε αναδιοργάνωση των κεντρικών γραφείων Έρευνας και Ανάπτυξης στην πόλη Namyang και μεταξύ των αλλαγών περιλαμβάνεται το κλείσιμο του κέντρου ανάπτυξης κινητήρων. Μάλιστα υπογράμμισαν πως αυτή η κίνηση σηματοδοτεί το τέλος των νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης για οχήματα παραγωγής, καθώς η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση.
«Δεν σταματάμε την ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης»
Σήμερα, ο Όμιλος Hyundai μέσω e-mail που εστάλη στην ιστοσελίδα Motor1.com, διέψευσε τα σενάρια αυτά. Συγκεκριμένα ο Ανώτερος Διευθυντής του Ομίλου της Hyundai Motor America, Michael Stewart, αναφερόμενος στο θέμα ξεκαθάρισε ότι: «Ο Όμιλος Hyundai μπορεί να επιβεβαιώσει ότι δεν σταματά την ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μετά τις πρόσφατες εικασίες από διάφορα Μέσα ενημέρωσης. Ο Όμιλος είναι αφοσιωμένος στην παροχή ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου κινητήρων σε παγκόσμιους πελάτες, το οποίο περιλαμβάνει έναν συνδυασμό κινητήρων υψηλής απόδοσης και ηλεκτρικών κινητήρων μηδενικών εκπομπών ρύπων».
Ετοιμάζεται και η τεχνολογία κυψελών καυσίμου νέας γενιάς
Θυμίζουμε πως πρόσφατα υπήρξε και νέα διάψευση από την πλευρά της Hyundai, σε ότι αφορά μία ακόμα φήμη που είχε γραφτεί από την καθημερινή νοτιοκορεάτικη εφημερίδα «The Chosun Ilbo», η οποία ισχυρίστηκε ότι η Hyundai είχε σταματήσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς. Μάλιστα τότε η εταιρεία πέραν την άρνησης του δημοσιεύματος ξεκαθάρισε ότι το πλάνο της για την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και την ηλεκτροδότηση του στόλου Genesis παραμένει άθικτο.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Από το 2035 μόνο ηλεκτρικά στην Ευρώπη
Με άλλα λόγια, η Hyundai αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται παράλληλα σε πολλά μέτωπα προκειμένου να προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία κινητήρων στους πελάτες της. Θυμίζουμε πως σε ότι αφορά την Ευρώπη το πλάνο της Hyundai προβλέπει ότι θα γίνει μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2035. Έτσι, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορεί να οδεύουν προς το τέλος τους, ωστόσο έχουν ακόμα μπροστά τους χρόνο ζωής.
Πήρε θέση η Hyundai!
-Διέψευσε τα νοτιοκορεάτικα ΜΜΕ που έκαναν λόγω για τέλος στην ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης.
-«Θα έχουμε μεγάλη γκάμα με θερμικά και ηλεκτρικά μοτέρ», είπε.
-Αποκλειστικά ηλεκτρική στην Ευρώπη από το 2035.
Θεωρείς βέβαιο πως κάποια στιγμή τα θερμικά μοτέρ θα τελειώσουν;