H Ηyundai μπορεί να βλέπει τα μοντέλα της να κάνουν τη μία επιτυχία μετά την άλλη στην Ευρώπη αλλά και σε άλλες περιοχές του πλανήτη, ωστόσο υπάρχει μια αγορά πολύ κοντά στη Νότιο Κορέα που μέχρι και σήμερα δεν έχει καταφέρει να «ξεκλειδώσει», η Ιαπωνία.
Οι Νοτιοκορεάτες αποσύρθηκαν από την αγορά της Ιαπωνίας το 2009 λόγω των χαμηλών πωλήσεων που έκαναν τα αυτοκίνητα της αλλά τώρα, η μάρκα είναι έτοιμη να επιστρέψει στην γειτονική της χώρα, αυτή την φορά με μια γκάμα από αμιγώς ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα που θα πωλούνται online.
H Ηyundai θεωρεί πως τα «πράσινα» αυτοκίνητά της θα προσελκύσουν τους νεαρούς Ιάπωνες που είναι πλέον πιο ανοιχτοί να δοκιμάσουν τα εισαγόμενα από τη Νότια Κορέα προϊόντα, μετά και την επιτυχία της επίσης κορεάτικης Samsung. Στην πρώτη γραμμή θα βρίσκονται δύο από τις πιο προηγμένες προτάσεις της Hyundai, το νέο ηλεκτρικό crossover Ioniq 5 και το Νexo που κινείται με κυψέλες υδρογόνου. Η μάρκα θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες το Μάιο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο.
Η πορεία της Hyundai στην Ιαπωνία μέχρι το 2009
Η Hyundai εγκατέλειψε την ιαπωνική αγορά τον Δεκέμβριο του 2009 μετά από μόλις οκτώ χρόνια στη χώρα, που είναι ακόμα γνωστή για τους επιλεκτικούς καταναλωτές της και πίστη που έχουν στις εγχώριες μάρκες. Η Hyundai πούλησε λίγα περισσότερα από 15.000 επιβατικά οχήματα στην Ιαπωνία στα 8 χρόνια παρουσίας της εκεί.
Η υποχώρηση της Hyundai από την Ιαπωνία ήρθε ένα χρόνο αφότου η Toyota δήλωσε ότι θα λανσάρει τα οχήματά της στην κορεάτικη αγορά. Οι Ιαπωνικές εταιρείες κέρδισαν αρχικά σημαντικό μερίδιο αγοράς στη Νότια Κορέα, αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν να ανταγωνιστούν τόσο τις ευρωπαϊκές μάρκες όσο και τις γηγενείς Hyundai και Kia. Δεν είναι τυχαίο πως η Nissan ανακοίνωσε το 2020 ότι θα αποχωρήσει από τη Νότια Κορέα.
Απόβαση στην Ιαπωνία κάνουν οι Κορεάτες!
- Η Ηyundai επιστρέφει στην ιαπωνική αγορά μετά από 13 χρόνια
- Με τα Ioniq 5 και Nexo στην πρώτη γραμμή
- Την πρώτη φορά που το είχε επιχειρήσει έφυγε μετά από 8 χρόνια
Θα καταφέρει η Ηyundai να πείσει τους Ιάπωνες να προτιμήσουν ένα κορεάτικo μοντέλο αντί για κάποιο ιαπωνικό; Eσείς τι λέτε;