ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πάνω σε μία νέα τεχνολογία η οποία ονομάζεται Lightweight Electronics Simplified Architecture εργάζεται η Jaguar Land Rover.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη δοκιμάσει επιτυχώς την τεχνολογία LESA.

Η LESA αλλάζει το εσωτερικό των αυτοκινήτων

1.462 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Πάνω σε μία νέα τεχνολογία η οποία ονομάζεται Lightweight Electronics Simplified Architecture (LESA) και χρησιμοποιείται σε ευέλικτες φορητές συσκευές και curved OLED οθόνες εργάζεται η Jaguar Land Rover.

Σε ότι αφορά το αυτοκίνητα, η τεχνολογία αυτή έχει τη  δυνατότητα να αλλάξει ριζικά τους εσωτερικούς χώρους των μελλοντικών μοντέλων, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούσε να προσφέρει στους πελάτες μεγαλύτερη δυνατότητα να προσαρμόζουν τα οχήματά τους ανάλογα με τις ανάγκες τους.
 
Με τη χρήση της τεχνολογίας LESA, η JLR θα βοηθήσει τους σχεδιαστές να επιτύχουν απλοποιημένα σχέδια εσωτερικών χώρων χωρίς μπουτόν, κάτι που αναμένεται να ισχύσει στα μελλοντικά αυτοκίνητα. Τέτοια σχέδια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν προσαρμοσμένα συστήματα φωτισμού εσωτερικού χώρου, ταμπλό με ελάχιστα μπουτόν και προηγμένα θερμαινόμενα τιμόνια. Θα μπορούσαμε επίσης να δούμε ψηφιακές οθόνες να εμφανίζονται σε επιφάνειες όπως το ξύλο χωρίς την ανάγκη μόνιτορ ή την προσθήκη ηλιακών συλλεκτών σε ένα αυτοκίνητο χωρίς πρόσθετο το βάρος συστήματος.
 
Ουσιαστικά η τεχνολογία αυτή έχει τη δυνατότητα να εκτυπώνει ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα πάνω σε επιφάνεια αποφέροντας έτσι έως και 60% τη μείωση του βάρους, καθώς απομακρύνεται η ανάγκη για την ύπαρξη μεγαλύτερου χώρου όπου θα τοποθετούνταν οι μονάδες ελέγχου με όλα τα παρελκόμενα αξεσουάρ, όπως η καλωδίωση και οι αισθητήρες.
 
Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη δοκιμάσει επιτυχώς την τεχνολογία LESA σε πρωτότυπο πίνακα ελέγχου, επιτυγχάνοντας μείωση του βάρους κατά 60% και ελαχιστοποιώντας το μέγεθος του από 50 χιλιοστά σε 3,5 χιλιοστά.
 
«Πιστεύουμε ότι η LESA αντιπροσωπεύει το μέλλον των ηλεκτρονικών στα αυτοκίνητα. Θα μας επιτρέψει να σχεδιάζουμε και να κατασκευάζουμε καινοτόμες, ευέλικτες και προσαρμοζόμενες καμπίνες για τους πελάτες μας, μειώνοντας παράλληλα το βάρος και το κόστος κατά την παραγωγή. Σε τομείς όπως η υγεία, ο στρατός και η αεροδιαστημική βιομηχανία αξιοποιούν ήδη τα οφέλη των δομικών ηλεκτρονικών, γιατί όχι και στα αυτοκίνητα», ήταν τα λόγια του  διευθυντή έρευνας της JLR, Ashutosh Tomar .

Mercedes
VW YPHRESIES