ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτά τα ηλεκτρικά έχουν την μεγαλύτερη αυτονομία οδηγώντας σταθερά με 120 χλμ./ώρα

 Σχολιάστε 
4.998 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2024)
Αυτά τα ηλεκτρικά έχουν την μεγαλύτερη αυτονομία οδηγώντας σταθερά με 120 χλμ./ώρα
2 Φωτογραφίες »

- Ανάμεσα σε 27 μοντέλα, η Ford έχει 2 μοντέλα στο Top3
- Η Mustang Mach-E είναι στην 1η θέση, κάνει 433 χλμ. σε ταξίδι (Αθήνα - Κατερίνη)
- Στην 2η θέση είναι το VW ID.3 GTX (φτάνει μέχρι το Λιτόχωρο, κάνει 418 χλμ.)
- Η τριάδα συμπληρώνεται με το νέο Ford Explorer (Αθήνα - Λεπτοκάρυα, 407 χλμ./ώρα)

Ανάμεσα σε 27 μοντέλα, η Ford έχει 2 μοντέλα στο Top3

Πολύς κόσμος έχει ρωτήσει το AutoΤρίτη Test Center ποια είναι η πραγματική κατανάλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα 120 χλμ./ώρα, γιατί όντως σε υψηλές ταχύτητες και χωρίς την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα που έχουμε στην πόλη, η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα.
 
Έτσι κι εμείς, μετράμε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε σε ταχύτητα ταξιδίου (120 χλμ./ώρα), για να δούμε στην πράξη την αυτονομία του στο ταξίδι. Ανάμεσα, λοιπόν, σε 27 ηλεκτρικά μοντέλα η Ford έχει διπλή παρουσία στο Top3, με Mustang Mach-E και Explorer να βρίσκονται στις 2/3 καλύτερες θέσεις. Η τελική τους αυτονομία ξεπερνά τα 400 χλμ., που σημαίνει ότι φτάνεις Βόλο χωρίς φόρτιση. Και συνεχίζεις...

Η Mustang Mach-E είναι στην 1η θέση, κάνει 433 χλμ. σε ταξίδι (Αθήνα - Κατερίνη)

Μπορεί να έχει κάποια χρόνια παρουσίας στην αγορά, αλλά η Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να κερδίζει τον ανταγωνισμό σε αυτό που πραγματικά μετράει σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που δεν είναι άλλο από την αυτονομία. Η τεράστια μπαταρία ιόντων λιθίου που φέρει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Ford (98,7 kWh η συνολική χωρητικότητα) έχει αποδείξει σε test μας ότι σε πάει μέχρι τη Θεσσαλονίκη, με την αυτονομία της να παραμένει σε πολύ υψηλά... χιλιόμετρα και με πιο υψηλές ταχύτητες.
 
Στη μέτρηση που κάναμε στα 120 χλμ./ώρα η πισωκίνητη Extended Range έκδοση με τα 294 άλογα έχει μέση κατανάλωση στο ταξίδι 21 κιλοβατώρες στα 100 χλμ., που σημαίνει ότι μέχρι να αδειάσει η εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα της μπαταρίας (91 kWh) θα κάνει 433 χιλιόμετρα. Δηλαδή με 433 χλμ. θα φτάσεις χωρίς ενδιάμεση φόρτιση μέχρι και την Κατερίνη.

Στην 2η θέση είναι το VW ID.3 GTX (φτάνει μέχρι το Λιτόχωρο, κάνει 418 χλμ.)

Πάνω από 400 χλμ. αυτονομίας στο ταξίδι έχει και το VW ID.3 GTX, η σπορ έκδοση του γερμανικού hatchback. Στο ID.3 GTX βλέπουμε τον νέο, ισχυρότερο ever ηλεκτροκινητήρα με κωδικό APP550, ο οποίος αποδίδει 286 ίππους και στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Το ηλεκτρικό σύνολο συμπληρώνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 84 kWh. Σε συνθήκες ταξιδιού, λοιπόν, στα 120 χλμ./ώρα, το VW ID.3 GTX έχει μέση πραγματική κατανάλωση 18,9 kWh/100 χλμ.. Υπολογίζοντας ότι η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι στις 79 κιλοβατώρες, καταλήγουμε πως έχει αυτονομία ταξιδιού 418 χλμ. (πάει από Αθήνα μέχρι Λιτόχωρο, χωρίς φόρτιση).

Η τριάδα συμπληρώνεται με το νέο Ford Explorer (Αθήνα - Λεπτοκάρυα, 407 χλμ./ώρα)

Στην 3η θέση των ηλεκτρικών με την μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία βρίσκουμε το νέο Ford Explorer, που μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά. Το ευρωπαϊκό SUV, όπως το αναφέρει και η ίδια η μάρκα, στην πισωκίνητη έκδοση που δοκίμασε το AutoΤρίτη Test Center αποδίδει 286 ίππους και έχει μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 82 κιλοβατώρων. Στο ταξίδι, στα 120 χλμ./ώρα, το Ford Explorer «καίει» 18,9 kWh/100 χλμ., άρα οι 77 εκμεταλλεύσιμες κιλοβατώρες θα αδειάσουν μετά από 407 χλμ. (Αθήνα - Λεπτοκαρυά).

Σελίδα 2Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις
Mercedes
FORD VS RENAULT