Ηλεκτρική Lancia Delta Integrale είναι πλέον διαθέσιμη για αγορά, αλλά όχι από την ιταλική φίρμα που χρειάζεται ακόμα χρόνο για να παρουσιάσει το μοντέλο!
Πριν από λίγο καιρό η Lancia προχώρησε στην αποκάλυψη ότι σχεδιάζει να φέρει και πάλι πίσω στην παραγωγή την ιστορική Delta, ως το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό hatchback. Επειδή ωστόσο για να συμβεί αυτό θα χρειαστεί κάποιος χρόνος, η εταιρεία GCK Exclusiv-e μπήκε «σφήνα» προσφέροντας τη «δική» της Delta Integrale και αυτή με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η GCK Exclusiv-e σκοπός της είναι να κατασκευάσει (ή πιο σωστά να μετατρέψει) μόνο 47 μονάδες της Delta Integrale, την οποία και ονομάζει Lancia Delta Evo-e. Η τιμής της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο ας δούμε τι ακριβώς προσφέρει η GCK Exclusiv-e στο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που ετοιμάζει.
Αναβαθμισμένη μέσα και έξω
Σχεδιαστικά η Lancia Delta Evo-e ακολουθεί τα χνάρια της αυθεντικής, αφού άλλωστε για να δημιουργηθεί το μοντέλο χρειάζεται να υπάρχει και το πρωτότυπο, πάνω στο οποίο θα γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες. Όταν λοιπόν η εταιρεία παραλάβει από τον ενδιαφερόμενο την Delta, προσθέτει εξαρτήματα από ανθρακονήματα σε όλο το αμάξωμα, όπως για παράδειγμα την αεροτομή στο πίσω μέρος, τους αεραγωγούς στα φτερά κ.α. Στο εσωτερικό τοποθετεί καθίσματα Recaro με πορτοκαλί ραφές και Alcantara, τιμόνι Momo, ένα καινούργιο ηχοσύστημα και μία οθόνη αφής για το infotainment.
Ηλεκτρική, 4κίνητη με 200 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο!
Κάτω από το καπό υπάρχουν ραγδαίες αλλαγές, αφού ο κινητήρας καύσης του μοντέλου αντικαθιστάται από ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προσφέρει μάξιμουμ 200 ίππους και 350 Nm ροπής. Η μπαταρία που το εξοπλίζει έχει χωρητικότητα 29 kWh και προσφέρει αυτονομία για 200 χιλιόμετρα. Το συνολικό βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.440 κιλά και το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,6 δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα το παρών δίνουν χαμηλωμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια και μεγαλύτερα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, ενώ η τετρακίνηση στέλνει το 47 % της ισχύος στους εμπρός τροχούς και το 53 % στον πίσω άξονα. Να σημειωθεί πως το πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει στη θέση του.
Και αγωνιστική έκδοση Delta Evo-e Rallye
Τέλος, για αυτούς που επιθυμούν κάτι πιο αγωνιστικό η GCK Exclusive-e προσφέρει επίσης την Lancia Delta Evo-e Rallye, η οποία περιορίζεται σε μόλις 11 μονάδες. Σε αυτή την περίπτωση το εξωτερικό εμπνέεται από τα γραφικά Martini που είχε η αυθεντική Delta στους αγώνες, ενώ διαθέτει σασί αλουμινίου, πρόσθετα κομμάτια από ανθρακονήματα, ελαφριά καθίσματα Sparco και διαφορετικό setup.
Τι λες για αυτήν την ηλεκτρική Lancia Delta Integrale; -Αναβαθμισμένη μέσα και έξω. -4κίνητη με 200 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο! -Και αγωνιστική έκδοση Delta Evo-e Rallye Πως σου φαίνεται;