Το C10 μετά την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση θα βγει και με range extender
Θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών
Με στρογγυλοποιημένη σχεδίαση και χωνευτά χερούλια στις πόρτες
Μινιμαλιστικό εσωτερικό με δύο μεγάλες οθόνες
Φτάνει τα 950 χλμ. με το range extender
Θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών
Η Leapmotor θα συμμετάσχει στην 101η έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών (10 με 19 Γενάρη) και θα παρουσιάσει διάφορα νέα μοντέλα, που έχει ετοιμάσει. Ένα από αυτά είναι και το ηλεκτρικό με range extender SUV, C10. Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, το νέο της SUV, το οποίο ήδη διαθέτει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, είναι ιδανικό για όσους θέλουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με τις ανέσεις ενός θερμικού, χάρη στη τεχνολογία range extender με την οποία εξοπλίζεται.
Με στρογγυλοποιημένη σχεδίαση και χωνευτά χερούλια στις πόρτες
Αλλά πάμε να το πάρουμε από την αρχή και πιο συγκεκριμένα την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, η οποία δεν αλλάζει πολύ σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό C10. Το νέο SUV έχει στρογγυλοποιημένη μάσκα, με «μυτερά» φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδέονται από μια LED μπάρα. Στο κάτω μέρος, η μάσκα διαθέτει μια μεγάλη γρίλια και δύο κάθετους αεραγωγούς, οι οποίοι μοιάζουν σαν κοψίματα πάνω στο αμάξωμα. Πέρα από αυτά, το κινέζικο ηλεκτρικό διαθέτει ελαφρώς κυρτή οροφή και χωνευτά χερούλια στις πόρτες, όλα για την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από μια σπορτίφ αεροτομή, μια ενιαία LED μπάρα φωτιστικών σωμάτων και ένα μικρό πίσω τζάμι.
Μινιμαλιστικό εσωτερικό με δύο μεγάλες οθόνες
Ούτε στο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές, με το νέο μοντέλο να διαθέτει μινιμαλιστική σχεδίαση στο σαλόνι του, με παντελής απουσία φυσικών διακοπτών, πέρα από το flat bottom πολυλειτουργικό τιμόνι, στο οποίο υπάρχουν κάποιοι μικρή διακόπτες αλλά και κουμπιά αφής. Εκτός από τους υαλοκαθαριστήρες, τα παράθυρα, τα φλας και τον επιλογέα κίνησης, όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών, ενώ πέρα από αυτή, υπάρχει και ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας 10,25 ιντσών.
Φτάνει τα 950 χλμ. με το range extender
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα του νέου C10 της Leapmotor, αυτό εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 218 ίππων, που συνεργάζεται με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ..Το πρώτο κινεί τους τροχούς, ενώ το δεύτερο λειτουργεί όποτε χρειαστεί να φορτίσει η μπαταρία. Αυτή, έχει χωρητικότητα 28.4 kWh και επιτρέπει στο SUV των Κινέζων να φτάνει σε αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, τα 145 χλμ., ενώ μαζί με το range extender μπορεί να φτάσει και 950 χλμ.. Σύμφωνα με στοιχεία της μάρκας, η κατανάλωση μετριέται στα 0,4 λτ./100χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων τα 10 γρ./χλμ.. Με βάση αυτά τα νούμερα, το C10 της Leapmotor αποτελεί μια πολύ οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον επιλογή. Όσον αφορά τη φόρτιση, το νέο ηλεκτρικό, υποστηρίζει φορτιστή AC, αλλά και ταχυφορτιστή DC, στον οποίο μπορεί να ανακτήσει το 50% της στάθμης της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά.