Ρίχνοντας μια ματιά στην τωρινή γκάμα αυτοκινήτων της Lexus, είναι φανερό ότι η εταιρεία έχει υιοθετήσει μια πολύ διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα σε σχέση με άλλες πολυτελείς μάρκες όπως για παράδειγμα η Audi που χαρακτηρίζεται από την ελκυστική αλλά συγχρόνως συντηρητική σχεδίασης της.
Αντίθετα, τα μοντέλα της Lexus έχουν ριζοσπαστική εμφάνιση, ειδικά λόγω της σχεδίασης της επιβλητικής κυψελωτής γρίλιας σε μοντέλα όπως το LC 500 και το LF-1 Limitless Concept. H εταιρεία πάντως είναι σε θέση να γνωρίζει πως μπορεί αυτό το καινοτόμο στιλ να μην αρέσει σε όλους, αλλά θα προσελκύσει τους σωστούς αγοραστές.
Ο Jeff Bracken, διευθύνων σύμβουλος της Lexus δήλωσε: « Oι άνθρωποι αυτοί που το κοιτούν και λένε ότι είναι πολύ ριζοσπαστικό είναι επί το πλείστον οι πρώτοι μας πελάτες. Στην πραγματικότητα, λαμβάνω τηλεφωνήματα από μερικούς που επί μία ώρα μου αναφέρουν το πόσο απογοητευμένοι είναι». Ο Βracken όμως φαίνεται πως γνωρίζει πως υπάρχει η πιθανότητα να φύγουν κάποιοι παλιοί πελάτες της μάρκας, ωστόσο πιστεύει ότι αυτή η απόφαση θα φέρει πολλούς και νέους πελάτες στην εταιρεία «αν ο μέσος όρος της ηλικίας των πελατών μας είναι 60 τότε πρέπει να το μειώσουμε».
Μάλιστα, τα νέα μοντέλα της Lexus ίσως υιοθετήσουν ακόμα πιο καινοτόμα γλώσσα σχεδίασης, ξεκινώντας από το UX concept που αν και μικρό σε αμάξωμα αναμένεται να λάβει και αυτό την χαρακτηριστική γρίλια της μάρκας σε συνδυασμό με πολλά φώτα LED και πιο μυώδες αμάξωμα.