Η Mazda σχεδόν έφυγε από την Ελλάδα, με το δίκτυο τα τελευταία πέντε χρόνια να υπολειτουργεί κυρίως συντηρώντας τον υπάρχοντα στόλο αυτοκινήτων. Τώρα όμως επιστρέφει δυνατά και αυτοί είναι οι πρώτοι πέντε λόγοι που κάνουν την είδηση σπουδαία. Εσείς γιατί χαίρεστε που επιστρέφει η Mazda;
#5
Ιαπωνικά αυτοκίνητα Made in Japan. Αν είστε από αυτούς που δεν αρκούνται στην χώρα προέλευσης αλλά θέλετε και η χώρα κατασκευής να είναι ίδια, τότε η Mazda ταιριάζει ακριβώς στην περιγραφή αυτή. Αν και η χώρα κατασκευής δεν έχει πλέον την ίδια σημασία καθότι η ποιότητα υπαγορεύεται σε παγκόσμια κλίμακα και είναι ίδια σε όλα τα εργοστάσια της ίδιας μάρκας, υπάρχουν κάποιοι που θέλουν το Made in Japan να σημαίνει made in Japan.
#4
Σχεδίαση Kodo. Η νέα γκάμα της Mazda, από το 2 ως το 6 και από το CX-3 ως το CX-5 μιλάει τη γλώσσα Kodo που θέλει μακριά εμπρός καπό, πιο κάθετα παρμπριζ και αναλογίες που δεν παραπέμπουν πλέον σε οχήματα «ενός όγκου». Η Mazda είναι από τις μάρκες που βάζουν την εικόνα των μοντέλων της πάνω από την χρηστικότητα, και έτσι τα αυτοκίνητά της ξεχωρίζουν αμέσως από τον ανταγωνισμό.
#3
Το CX-3. Είναι το μικρό SUV της μάρκας, το μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα στην Ελληνική αγορά. Από τα πιο ισορροπημένα SUV σε σχεδίαση, και με έντονο σπορ χαρακτήρα, είναι το μοντέλο που ξεχωρίζει για την ελληνική αγορά λόγω της κατηγορίας του αλλά και της πολύ χαμηλής κατανάλωσης που υπόσχεται ο 1.500άρης κινητήρας του.
#2
To Mazda 3 sedan. Σε άλλες χώρες το λένε Fastback και αυτό αφήνει να εννοηθεί ότι το αυτοκίνητο είναι περισσότερο τετράθυρο κουπέ παρά κλασσικό «οικογενειακό» τριών όγκων. Το «3» φυσικά υπάρχει και χάτσμπακ, και αναμένεται να είναι το πρώτο σε πωλήσεις της μάρκας και στην Ελλάδα, χάρη στην έμφαση της μάρκας στην οδική συμπεριφορά και οδηγική εμπειρία.
Πριν το #1 όμως, υπάρχουν και ειδήσεις όχι τόσο ρόδινες. Οι κυβισμοί. Στη βενζίνη η Mazda έχει δύο μοτέρ. 1.500 κυβικά και 2.000 κυβικά. Αν βγάλεις το δεύτερο εκτός ελληνικής πραγματικότητας, το πράγμα είναι λίγο περιορισμένο σε αποδόσεις αφού ο ισχυρότερος 1.500άρης είναι στα 115 άλογα. Το κέρδος; Ελάχιστες καταναλώσεις, χαμηλοί ρύποι, ακούραστα μοτέρ και ατμοσφαιρικά. Χωρίς τούρμπο. Απίεστα.
#1
Κλειστό MX-5. Αν το Fiat 124 Spider δεν είναι αρκετό, αν το MX-5 που θα έρθει πάλι δε σας φτάνει, τότε το κλειστό MX-5, άμεσος αντίπαλος του Toyota GT86 είναι το μοντέλο που περιμένουμε με μεγαλύτερη αδημονία. Που κερδίζει; Είναι 1500 κυβικά, πανάλαφρο και με ιδιαίτερο σχήμα.
Εσείς έχετε κάποιο λόγο που χαίρεστε για τη Mazda; Ποιο μοντέλο της έχετε βάλει στο μάτι; Και τι περιμένετε να δείτε πρώτο;
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το business case της Mazda για την Ελλάδα: όλα της τα εμπορικά μοντέλα πλην των βασικών εκδόσεων είναι από 2 λίτρα και πάνω. Ποιός θα πάρει (στην Ελλάδα) Mazda 3 δίλιτρο βενζίνη ή diesel 2,2; Αν δεν αλλάξει κάτι στην χώρα του παραλόγου η Mazda είναι εκτός αγοράς από τώρα... Παρεμπιπτόντως, είμαι κάτοχος Mazda και θα ξανα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
Αγαπητό Autotriti και πριν δύο χρόνια το είχατε αναφέρει. Μπορείτε να μας πείτε πότε επιστρέφει η εταιρεία;Και αν θα υπάρχει όλη η γκάμα; Από το 2 έως το 6;Προφανώς μιλώ και για τα crossover της μάρκας..
Τα πραγματικά καλά νέα είναι ότι η Ευρωπαική Ένωση απο αρχές του 2019 καταργεί τους δασμούς που έχει επιβάλει στην Ιαπωνία, στα αυτοκίνητα είναι 10% και 3% στα ανταλακτικά, άρα τα αυτοκίνητα παραγωγής Ιαπωνίας θα γίνουν φθηνότερα και ποιό ανταγωνιστικά, ότι καλύτερο για την αγαπημένη μας MAZDA και το MX5.
Η mazda χρειαζεται μακροχρονη διαφημιση για να καταφερει να πιασει στην Ελλαδα.
Δεν ειναι φτηνη για να πεις οτι θα πωλουνται απο μονα τους τα αυτοκινητα.
Διαφορετικα θα παραμεινει μονο για πολυ φανατικους και με χαμηλη αξια μεταπωλησης.
Είμαστε ενάμιση μήνα μέσα στο 2019 Μαζδα αντιπροσωπεία δεν βλέπουμε καί τά συνεργεία εξουσιοδοτημένου service σε όλη την Ελλάδα έχουν μειωθεί από 26 σε 13. Όλη η κεντρική Ελλάδα δεν έχει εξουσιοδοτημένο service!!!!!
Καλό είναι που επιστρέφει Αλλά δεν βλέπω να έχει καμία ιδιαίτερη τύχη κυρίως λόγω των κινητήρων που έχει. Επίσης μιας και δεν είναι τόσο premium όσο τα Ευρωπαϊκά VW Opel Alfa Romeo ακόμη και pegeot θα απευθυνθεί σε ένα κοινό όπου αρχίζει να κυριαρχεί πλέον η Hyundai οπότε δεν θα είναι και τόσο εύκολο.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το business case της Mazda για την Ελλάδα: όλα της τα εμπορικά μοντέλα πλην των βασικών εκδόσεων είναι από 2 λίτρα και πάνω. Ποιός θα πάρει (στην Ελλάδα) Mazda 3 δίλιτρο βενζίνη ή diesel 2,2; Αν δεν αλλάξει κάτι στην χώρα του παραλόγου η Mazda είναι εκτός αγοράς από τώρα... Παρεμπιπτόντως, είμαι κάτοχος Mazda και θα ξανα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
Αγαπητό Autotriti και πριν δύο χρόνια το είχατε αναφέρει. Μπορείτε να μας πείτε πότε επιστρέφει η εταιρεία;Και αν θα υπάρχει όλη η γκάμα; Από το 2 έως το 6;Προφανώς μιλώ και για τα crossover της μάρκας..
Τα πραγματικά καλά νέα είναι ότι η Ευρωπαική Ένωση απο αρχές του 2019 καταργεί τους δασμούς που έχει επιβάλει στην Ιαπωνία, στα αυτοκίνητα είναι 10% και 3% στα ανταλακτικά, άρα τα αυτοκίνητα παραγωγής Ιαπωνίας θα γίνουν φθηνότερα και ποιό ανταγωνιστικά, ότι καλύτερο για την αγαπημένη μας MAZDA και το MX5.
Η mazda χρειαζεται μακροχρονη διαφημιση για να καταφερει να πιασει στην Ελλαδα. Δεν ειναι φτηνη για να πεις οτι θα πωλουνται απο μονα τους τα αυτοκινητα. Διαφορετικα θα παραμεινει μονο για πολυ φανατικους και με χαμηλη αξια μεταπωλησης.
Είμαστε ενάμιση μήνα μέσα στο 2019 Μαζδα αντιπροσωπεία δεν βλέπουμε καί τά συνεργεία εξουσιοδοτημένου service σε όλη την Ελλάδα έχουν μειωθεί από 26 σε 13. Όλη η κεντρική Ελλάδα δεν έχει εξουσιοδοτημένο service!!!!!
Καλό είναι που επιστρέφει Αλλά δεν βλέπω να έχει καμία ιδιαίτερη τύχη κυρίως λόγω των κινητήρων που έχει. Επίσης μιας και δεν είναι τόσο premium όσο τα Ευρωπαϊκά VW Opel Alfa Romeo ακόμη και pegeot θα απευθυνθεί σε ένα κοινό όπου αρχίζει να κυριαρχεί πλέον η Hyundai οπότε δεν θα είναι και τόσο εύκολο.
Mazda χωρίς το 6 και το 2 δεν μπορεί να υπάρξει!
Mazda 3 το ποιο αξιόπιστο