Η Mercedes έχει ανακοινώσει πως από το 2030 η γκάμα της θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, όντας δηλαδή συμμορφωμένη με τις οδηγίες που υπάρχουν για εκμηδένιση σε βάθος χρόνου του CO2 από τα αυτοκίνητα. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει απαραίτητα το τέλος των κινητήρων καύσης και συγκεκριμένα των V8 κινητήρων, τους οποίους πιθανότατα θα πουλάει η εταιρεία και μετά το 2030, εάν φυσικά τους θέλουν οι πελάτες της.
«Γιατί να τους σταματήσουμε στις χώρες που θα επιτρέπονται;»
Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Mercedes για την ανάπτυξη οχημάτων, Joerg Bartels, αναγνωρίζοντας ότι το τέλος του V8 μπορεί να μην συμβεί μέχρι την επόμενη δεκαετία. «Στο τέλος πρέπει να εκπληρώσουμε τη συνολική μας στρατηγική για το CO2 και έχουμε μια ξεκάθαρη πορεία σε αυτό: να είμαστε ουδέτεροι για το CO2 στα τέλη της δεκαετίας του '30, μέχρι το 2039. Έτσι από το 2030 θέλουμε να είμαστε καθαρά ηλεκτρικοί», είπε ο Bartels και συνέχισε: «Αλλά αν εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση από τους πελάτες μας για μοτέρ V8 βενζίνης σε ορισμένες περιοχές και εξακολουθούμε να τους έχουμε, γιατί να τους σταματήσουμε;».
«Θα υπάρχουν αυτοί που θα θέλουν 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες»
Ο Bartels πρόσθεσε ότι «όλα εξαρτώνται από τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων», αλλά πιστεύει ότι θα υπάρχουν πελάτες που εξακολουθούν να επιθυμούν οχήματα με εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες.
Εάν η Mercedes μπορέσει να διατηρήσει τους κινητήρες V8 στην παραγωγή μέχρι την επόμενη δεκαετία, πιθανότατα θα πωλούνται μόνο σε περιορισμένο αριθμό και θα προσφέρονται σε αποκλειστικά μοντέλα.
«Παράθυρο» για τη διατήρηση του V8 μοτέρ από τη Mercedes.
- «Γιατί να τους σταματήσουμε στις χώρες που θα επιτρέπονται;», λέει ο αντιπρόεδρος της Mercedes για την ανάπτυξη οχημάτων.
- «Θα υπάρχουν αυτοί που θα θέλουν 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες», σημειώνει.
Θα αντέξουν τα V8 μοτέρ ή θα τα εγκαταλείψει η Mercedes;