Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η NISMO επιστρέφει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα με το Nissan Ariya

 Σχολιάστε 
5.501 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2024)
Η NISMO επιστρέφει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα με το Nissan Ariya
12 Φωτογραφίες »

- Το Nissan Ariya παίρνει την σκυτάλη από το 370Ζ.
- «Αγριεμένο» εξωτερικό με 20άρες ζάντες και 2 αεροτομές.
- Σε δύο εκδόσεις με έως 435 άλογα.
- Σπορτίφ εσωτερικό.

Το Nissan Ariya παίρνει την σκυτάλη από το 370Ζ

Η NISMO επιστρέφει στην Ευρώπη! Όπως επίσημα ανακοίνωσε η Nissan, το τμήμα επιδόσεων της ιαπωνικής μάρκας επανέρχεται στη «Γηραιά Ήπειρο» μέσω του ηλεκτρικού Ariya, το οποίο θα διατίθεται προς πώληση στους Ευρωπαίους. Το ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας γίνεται το πρώτο NISMO αυτοκίνητο μετά το 370Z που έρχεται στην Ευρώπη, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στους εορτασμούς της 40ης επετείου της Nissan NISMO.

«Αγριεμένο» εξωτερικό με 20άρες ζάντες και 2 αεροτομές

To Nissan Ariya NISMO δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε καθώς ήδη γνωρίζουμε το μοντέλο απ΄ όταν παρουσιάστηκε για την ιαπωνική αγορά. Εξωτερικά, η Nissan διαφοροποίησε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και το έκανε να μοιάζει πιο επιβλητικό και άγριο τοποθετώντας ένα αεροδυναμικό σπλίτερ. Περιμετρικά του κάτω μέρους, το Nissan Ariya NISMO  φέρει κόκκινη ρίγα, κάτι που παρατηρούμε και ως λεπτομέρεια στα καπάκια των πλευρικών καθρεπτών.  Στο πίσω μέρος οι αλλαγές σε σχέση με το τυπικό Ariya είναι ακόμα πιο έντονες. Το νέο Ariya NISMO έρχεται με δύο αεροτομές, μια στο τέλος της οροφής και μια μικρότερη, προσαρμοσμένη πάνω στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ. Επίσης, η Nissan έδωσε στην NISMO έκδοση έναν νέο γυαλιστερό, μαύρο προφυλακτήρα. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά υψηλής πρόσφυσης, σύμφωνα με τη μάρκα.

Σε δύο εκδόσεις με έως 435 άλογα

Η Nissan δεν αναφέρει κάτι για τα συστήματα κίνησης του Ariya NISMO  στην Ευρώπη. Ωστόσο γνωρίζουμε τα στοιχεία αυτά από την παρουσίαση του μοντέλου στην Ιαπωνία. Ως εκ τούτου περιμένουμε το Ariya NISMO  να προσφερθεί σε δύο εκδόσεις. Η βασική έκδοση θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες που συνολικά θα προσφέρουν 367 ίππους και 560 Nm ροπής. Οι κινητήρες θα παίρνουν ισχύ από μια μπαταρία 66 kWh. Η άλλη έκδοση, υψηλότερων επιδόσεων, θα προσφέρει 435 άλογα και 600 Nm και θα συνδυάζεται με μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 91 kWh. Η έκδοση αυτή ζυγίζει 2.220 κιλά, ενώ η βασική 2.080 κιλά.

Σπορτίφ εσωτερικό

Στο εσωτερικό οι κόκκινες λεπτομέρειες συνεχίζουν να διατρέχουν το ταμπλό και το χώρο κάτω από τα χερούλια της πόρτας. Τα σπορ καθίσματα έχουν πάνω τους το λογότυπο της Nissan, ενώ σπορ καταβολές λαμβάνει και η σχεδίαση του τιμονιού.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
TRANSIT VS BOXER