Η Peugeot αναδείχθηκε η αγαπημένη μάρκα των Γάλλων και στο πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιεί η εταιρεία Matrice σε τριμηνιαία βάση από το 1999, για τις μεγάλες γαλλικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη σε Γάλλους υπηκόους ηλικίας 18 ετών και άνω, το 84% έδειξαν την προτίμησή τους για την Peugeot.
Την χρονική στιγμή που η μάρκα ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, η πρώτη θέση στην προτίμηση των Γάλλων καταναλωτών αλλά και η άνοδος των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως, ενισχύουν την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η Peugeot τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στην εγχώρια αγορά αλλά και στον διεθνές στίβο.
H Peugeot επέστρεψε στην κορυφή της λίστας μετά από τρία χρόνια και άφησε πίσω της δύο μεγάλες αλυσίδες supermarket της Γαλλίας, τις Intermarche και Leclerc, οι οποίες παραδοσιακά βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της προτίμησης του κοινού.
Η κατάταξη με τις πιο δημοφιλείς γαλλικές επιχειρήσεις: