Tο ID.4 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten) του VW Group και έχει μήκος 4,58 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, αυτό ορίζεται στα 2,77 μέτρα. Ως εκ τούτου, το ID.4 τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Σχεδιαστικά δεν φέρει πολλές ομοιότητες με το μικρότερο ID.3, αν και διατηρεί το γενικότερο σχήμα με κάπως πιο macho εμφάνιση, κυρίως λόγω μεγέθους.
Το ηλεκτρικό ID.4 έρχεται σε 3 εκδόσεις ισχύος, οι δύο πρώτες αποδίδουν 149 και 170 ίππους και συνδυάζονται με μπαταρίες 52 kWh που επιτρέπουν έως και 340 χλμ. με μία φόρτιση με τις τιμές να ξεκινούν από 43.800 και 45.500 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται η επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά. Η πιο ισχυρή έκδοση αποδίδει 204 ίππους και έρχεται με μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77 kWh και πραγματικό περιθώριο αυτονομίας 360-520 χλμ. με κόστος από 52.400 ευρώ. Επιπλέον για τους λάτρεις των σπορ μοντέλων υπάρχει και η έκδοση επιδόσεων ID.4 GTX η οποία εξοπλίζεται και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, πράγμα που προσφέρει στο SUV κίνηση στους τέσσερις τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων. Το 0-100χλμ./ώρα γίνεται τώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα (2,3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το ID.4 των 204 ίππων). Το κόστος της ξεκινάει από 61.900 ευρώ.