- Αυτή την στιγμή παράγει τα νέα μοντέλα της στην Κίνα
- Ο CEO της smart προειδοποιεί πως η φορολόγηση θα επηρεάσει τις τιμές
- Οι πωλήσεις των smart #1 και #3 φέρνουν αισιοδοξία στην smart
Αυτή την στιγμή παράγει τα νέα μοντέλα της στην Κίνα
Η smart θα μπορούσε να ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών στην Ευρώπη εξαιτίας των αβέβαιων συνθηκών που επικρατούν στην διεθνή αγορά σχετικά με τους δασμούς και τις κυρώσεις από πλευράς Ε.Ε τα εισαγόμενα εκ Κίνας οχήματα. Μετά και την ολοκλήρωση της παραγωγής του Fortwo στα εργοστάσια του Hambach της Γαλλίας, η smart παράγει όλα της τα μοντέλα στην περιοχή Xi an της Κίνας. Με τα κόστη παραγωγής αυτοκινήτων να αυξάνονται συνεχώς, σε συνδυασμό με τους δασμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα παραγόμενα στην Κίνα οχήματα, η προοπτική της μετατόπισης της παραγωγής σε ευρωπαϊκό έδαφος μοιάζει στα μάτια όσων λαμβάνουν τις αποφάσεις όλο και καλύτερη ιδέα.
Ο CEO της smart προειδοποιεί πως η φορολόγηση θα επηρεάσει τις τιμές
Ο CEO της smart στην Ευρώπη, κ. Dirk Adelmann πιστεύει πως το γεγονός ότι η εταιρεία τελεί υπό καθεστώς συνιδιοκτησίας από την Mercedes και την Geely, της δίνει την ευελιξία να μετατοπίσει το κέντρο επιχειρήσεων της. Ανέφερε επίσης πως η παραγωγή σε τοπικό επίπεδο είναι ιδιαίτερα καλή ιδέα, αν το κόστος δεν είναι κατά πολύ μεγαλύτερο του ήδη υπάρχοντος. Πέρα από το λειτουργικό κόστος, η παραγωγή εντός της ευρωπαϊκής ένωσης σημαίνει πως η smart θα μπορούσε να αποφύγει την φορολογία του 19,9% από την Ε.Ε στα κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα. Η smart ξεκαθάρισε πως η απόφαση της δεν έχει καμία σχέση με την φορολόγηση, η οποία πιστεύει πως θα είναι προσωρινή, με την εταιρεία να προτίθεται να την επανεξετάσει αν τα μέτρα γίνουν μόνιμα. Ο Adelmann προειδοποίησε ότι οι δασμοί, εάν γίνουν μόνιμοι, θα μπορούσαν να μεταφραστούν σε υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη, με μια πιθανή αύξηση των δασμών κατά 20% να οδηγεί σε μια παρόμοια αύξηση των τιμών στα αυτοκίνητα.
Οι πωλήσεις των smart #1 και #3 φέρνουν αισιοδοξία στην smart
Ο Adelmann ανέφερε ότι η smart σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη στην Ευρώπη από τότε που κυκλοφόρησε τα αμιγώς ηλεκτρικά της #1 και #3, με το #1 να γίνεται ένα από τα 10 κορυφαία ηλεκτρικά της αγοράς σε πωλήσεις. Σημείωσε ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι «διστακτικοί» σχετικά με τα ηλεκτρικά με τις κυβερνήσεις της Ευρώπης να μην βοηθούν, φέρνοντας το παράδειγμα της πρόσφατης κατάργησης των κινήτρων αγοράς για ηλεκτρικά οχήματα από τη Γερμανία. Ωστόσο, ήταν αισιόδοξος ότι η smart θα παραμένει σε ανοδική τροχιά, με δύο μοντέλα διαθέσιμα και ένα τρίτο, το SUV 5 να αναμένεται στα μέσα του επόμενου έτους.