- Το νέο ηλεκτρικό SUV της Toyota για την αγορά της Κίνας.
- 224 άλογα και 430 χιλιόμετρα αυτονομία το βασικό μοντέλο.
- Με πολλές τεχνολογίες και οθόνες στην καμπίνα.
- Κοστίζει από περίπου 13.000 ευρώ στην Κίνα.
Το νέο SUV της Toyota για την αγορά της Κίνας
Η Toyota πριν από κάποιους μήνες είχε αποκαλύψει τα bZ3C και bZ3X, τα οποία και θα λάνσαρε στην αγορά της Κίνας. Η αρχή για το δεύτερο από αυτά έγινε, αφού σήμερα η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τις τιμές αλλά και τις προδιαγραφές με τις οποίες θα προσφέρει το bZ3X στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
224 άλογα και 430 χιλιόμετρα αυτονομία το βασικό μοντέλο
Η βασική έκδοση του Toyota bZ3X για την αγορά της Κίνας ονομάζεται 430 Air+ και εξοπλίζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 50,03 kWh. Η Toyota υπόσχεται αυτονομία 430 χιλιομέτρων. Η μπαταρία αυτή τροφοδοτεί έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 224 άλογα.
Τη βασική έκδοση συνοδεύουν ακόμα δύο, ισχυρότερες, οι 520 Pro+ και 620 Max. Η Toyota δεν γνωστοποίησε τις προδιαγραφές τους, αλλά όλα δείχνουν πως οι ονομασίες τους μαρτυρούν την αυτονομία τους, που θα φτάνουν τα 520 και 620 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Φυσικά, γι' αυτό απαιτείται μεγαλύτερη μπαταρία.
Με πολλές τεχνολογίες και οθόνες στην καμπίνα
Από κει και πέρα, η καμπίνα του bZ3X εξοπλίζεται με δύο οθόνες. Μία οθόνη αφής για το infotainment με διαγώνιο 14,6 ιντσών, ενώ παρών είναι και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών. Το τιμόνι του έχει σύγχρονη σχεδίαση, με δύο ακτίνες, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι ένας ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου και ένα ηχοσύστημα Yamaha με 11 ηχεία. Επιπρόσθετα, η Toyota έχει εξοπλίσει το νέο της ηλεκτρικό με 11 κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ραντάρ, lidar και 12 αισθητήρες υπερήχων, για να λειτουργούν τα 25 συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, που περιλαμβάνονται στη βασική σουίτα ADAS.
SUVάρα με σύγχρονη σχεδίαση
Σύμφωνα με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, το bZ3X έχει μήκος 4.600 χιλιοστά, πλάτος 1.875 χιλιοστά, ύψος 1.645 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.765 χιλιοστά. Το βάρος του ανέρχεται στα 1.835 κιλά. Το bZ3X υιοθετεί ένα παραδοσιακό σχήμα SUV. Στο μπροστινό μέρος, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα παραδοσιακό, μίας και η απουσία γρίλιας και οι λεπτοί προβολείς συμβάλουν σε αυτό. Η... λογική των πίσω φώτων δε διαφέρει από την δημοφιλέστερη τάση που υπάρχει στην αυτοκινητοβιομηχανία για μία LED μπάρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>