Μπορεί το 2016 να ήταν η χρονιά της Volkswagen καθώς προσπέρασε την Τοyota, όσον αφορά τις συνολικές πωλήσεις, ωστόσο η Τοyota είναι η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πρωτιές πωλήσεων ανά χώρα, αρκετά πιο ψηλά από την VW που είναι στη δεύτερη θέση.
Το γράφημα από την εταιρεία Regtransfers δείχνει ότι η Toyota επικρατεί σε μια σειρά από αγορές κλειδιά όπως η Λατινική Αμερική, η Ασία και η Αφρική και σε χώρες όπως η Kόστα Ρίκα, τα Αραβικά Εμιράτα, η Αυστραλία και η Ελλάδα.
Στην δεύτερη θέση έρχεται η Volkswagen με πρωτιές σε 14 χώρες οι οποίες βρίσκονται όλες στην Γηραιά Ήπειρο και περιλαμβάνουν την Ελβετία, το Βέλγιο, την Γερμανία κτλ.
Η Ford βρίσκεται στην τρίτη θέση λόγω της κυριαρχίας της σε μεγάλες αγορές όπως των HΠΑ, του Καναδά και της Νέας Ζηλανδίας. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Renault και η Skoda με πρωτιές σε 6 χώρες και τέλος την Πέμπτη θέση μοιράζονται η Dacia και η Fiat.
Συνοπτικά το Top 5 των εταιρειών ανάλογα με τις παγκόσμιες πωλήσεις τους παρουσιάζεται ως εξής:
Toyota με πρωτιά σε 49 χώρες
Volkswagen με πρωτιά σε 14 χώρες
Ford με πρωτιά σε 8 χώρες
Renault και Skoda ισοβαθμούν με πρωτιά σε 6 χώρες
Δεύτερη ισοβαθμία με Fiat και Dacia με πρωτιά σε 5 χώρες
Η toyota παντου στον πλανητη δειχνει με απλο τροπο οτι ειναι πρωτη στην συνειδηση του αγοραστη για το αριστο προιον που φτανει στα χερια του σαν ο μεγαλυτερος κατασκευαστης.
Η δε vw σχεδον ανυπαρκτη με της ευρωπαικες χωρες να της δινουν την καποια εμφανιση...εδω στα δικα μας μερη το παραμυθι δουλευει καλυτερα προφανως και το τρωνε ευκολα οι κατοικοι της γιατι πεφτει και χοντρη βοηθεια απο τα φιλικα μεσα προς το group.
Οι πραγματικη αριθμοι μιλανε και δειχνουν οτι ο γιαπωνεζος κατασκευαστης ειναι πρωτος χωρις αερολογιες και λειανση γωνιων απο τριτους οπως γινεται στους γερμανους κατα κορον!
Μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, (Αν και μερικά μοντέλα βαζουν), μπορεί να μην είναι το άκρον αωτον της οδηγικής απόλαυσης, αλλά ξέρεις ότι το παίρνεις και αν θέλεις πεθαίνεις με αυτό. Κι αυτό φαίνεται πως μετράει για τους περισσότερους. Απλά ένα τίμιο αμάξι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Αξιόπιστα ναι.Με αντιπροσωπεία που και πρόβλημα να προκύψει σε καλύπτει και έχει πολύ καλά αντανακλαστικά για την οποιαδήποτε ζημιά ναι.Γι αυτό τα επιλέγει και ο κόσμος.Όχι γιατί είναι τέλειο το προιόν τι άλλο θα ακούσω πια!
Αν η Volkswagen βελτιώσει την αξιοπιστία και ειδικά πρώτα από όλα το aftersales της τότε η Toyota θα πέσει πανεύκολα..
Η Ford αυτή τη στιγμή φαντάζει ως η καλύτερη και πιο value from money πρόταση σε όλα και έχει και ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό.Τα αυτοκίνητα δεν πάίζονται στο δρόμο ενώ είναι και αξιόπιστα.
Η toyota παντου στον πλανητη δειχνει με απλο τροπο οτι ειναι πρωτη στην συνειδηση του αγοραστη για το αριστο προιον που φτανει στα χερια του σαν ο μεγαλυτερος κατασκευαστης. Η δε vw σχεδον ανυπαρκτη με της ευρωπαικες χωρες να της δινουν την καποια εμφανιση...εδω στα δικα μας μερη το παραμυθι δουλευει καλυτερα προφανως και το τρωνε ευκολα οι κατοικοι της γιατι πεφτει και χοντρη βοηθεια απο τα φιλικα μεσα προς το group. Οι πραγματικη αριθμοι μιλανε και δειχνουν οτι ο γιαπωνεζος κατασκευαστης ειναι πρωτος χωρις αερολογιες και λειανση γωνιων απο τριτους οπως γινεται στους γερμανους κατα κορον!
Μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, (Αν και μερικά μοντέλα βαζουν), μπορεί να μην είναι το άκρον αωτον της οδηγικής απόλαυσης, αλλά ξέρεις ότι το παίρνεις και αν θέλεις πεθαίνεις με αυτό. Κι αυτό φαίνεται πως μετράει για τους περισσότερους. Απλά ένα τίμιο αμάξι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Αξιόπιστα ναι.Με αντιπροσωπεία που και πρόβλημα να προκύψει σε καλύπτει και έχει πολύ καλά αντανακλαστικά για την οποιαδήποτε ζημιά ναι.Γι αυτό τα επιλέγει και ο κόσμος.Όχι γιατί είναι τέλειο το προιόν τι άλλο θα ακούσω πια! Αν η Volkswagen βελτιώσει την αξιοπιστία και ειδικά πρώτα από όλα το aftersales της τότε η Toyota θα πέσει πανεύκολα.. Η Ford αυτή τη στιγμή φαντάζει ως η καλύτερη και πιο value from money πρόταση σε όλα και έχει και ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό.Τα αυτοκίνητα δεν πάίζονται στο δρόμο ενώ είναι και αξιόπιστα.