Ο νέος 1.5 TSI κινητήρας θα κάνει ντεμπούτο κάτω από τα καπό των VW Golf, Skoda Octavia, SEAT Leon και Audi A3, αντικαθιστώντας στο άμεσο μέλλον τα σύνολα 1.4 TSI.
Η VW εξηγεί τον 1.5 TSI
21.593 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2016)
Σημαντικά αναβαθμισμένος σε σχέση με τον 1.4 TSI που αντικαθιστά, ο νέος 1.5 TSI κινητήρας θα κάνει ντεμπούτο στα VW Golf, Skoda Octavia, SEAT Leon και Audi A3. Δείτε λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά και μάθετε τι καινοτομίες φέρει.
Η Volkswagen αποκάλυψε τις περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI. Το σύνολο έχει τη κωδική ονομασία EA211 TSI evo και θα προσφέρεται αρχικά με δύο αποδόσεις, με 130 και 150 ίππους.Σημαντική καινοτομία είναι πως διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, κάτι που συναντάμε σε κινητήρες πολύ ακριβότερων οχημάτων. Το νέο 1.5 TSI σύνολο θα προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση έως και 10%, σε σχέση με το 1.4TSI 125 PS μοτέρ.Επιπλέον βασικό χαρακτηριστικό του νέου κινητήρα είναι πως θα προσφέρει τη μέγιστη ροπή του, σε πολύ χαμηλές στροφές. Η έκδοση του 130 ίππων, λοιπόν, έχει ροπή 200 Nm, διαθέσιμα από τις 1.300 σ.α.λ. Η Volkswagen δεν έδωσε στοιχεία για τη ροπή του 1.5 TSI 150 PS.
Εντυπωσιακά υψηλή είναι η σχέση συμπίεσης (12.5:1), ενώ ο κινητήρας λειτουργεί υπό τον κύκλο καύσης Miller. Τα χιτώνια των κυλίνδρων στο στροφαλοθάλαμο της έκδοσης των 150 ίππων, έχουν επικάλυψη atmospheric plasma spray (APS), μια διαδικασία που συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου και στην αύξηση της απαγωγής της θερμότητας.Η κυλινδροκεφαλή έχει επανασχεδιαστεί, υιοθετώντας τη γωνία βαλβίδας και το θάλαμο καύσης που ταιριάζει καλύτερα στον κύκλο Miller. Περαιτέρω βελτίωση έχει δεχθεί η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων και θα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις του νέου 1.5 TSI κινητήρα.Είναι η πρώτη φορά που η Volkswagen χρησιμοποιεί το 4ης γενιάς σύστημα άμεσου ψεκασμού, η πίεση του οποίου ανέβηκε στις 350 bar, γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων. Ο νέος 1.5 TSI κινητήρας θα κάνει ντεμπούτο κάτω από τα καπό των VW Golf, Skoda Octavia, SEAT Leon και Audi A3, αντικαθιστώντας στο άμεσο μέλλον τα σύνολα 1.4 TSI.
Οι βασικές καινοτομίες του νέου 1.5 TSI κινητήρα της VW.
Τα συνεργεία θα γεμίσουν με wv και θα έχουμε πάλι από την μία μεριά τους ιππότες της ασφάλτου να μας λένε για τις επιδόσεις των Golf και Polo τους. lol θα γελάμε σε λίγο καιρό πάλι με τα επιτεύγματα των Γερμανών...
Γερμανοτσολιά, έχω Toyota, δεν σπάει δεν χαλάει και Ναι γελάω με τους ιδιοκτήτες VW γιατί μέσα τους κλαίνε για τα λεφτά που τρώνε στα συνεργεία και ας μην το παραδέχοντε. lol
Ο άλλος νεογενίτσαρος με το τούρκικο toyota που τάχα δεν σπάει και δεν χαλάει, αποκαλεί τον ιδιοκτήτη VW γερμανοτσολιά!! χαχαχαχαχα Δεν έχει ψάξει ακόμα τη σακαράκα του να δει πως γράφει made in turkey ούτε τον απασχολεί η ποιότητα πλαστικών και κατασκευής που είναι χειρότερη από τα LADA... και που μόλις φτάσουν 160.000 χλμ είναι για πέταμα με σπασμένα καπάκια μηχανής και διαρροές λαδιών από παντού.. Παιδιά, ξεχάστε τα. Έχουμε παγκοσμιοποίηση. Και η VW και η TOYOTA πια είναι δια τον μ*ούτσον.
Δεν μπορω να ακουω βλακειες περι TSI κινητηρων και βλαβες γελανε τα συνεργια και λοιπα, οταν εισαι καγκουρας θα καταστρεψεις οποιοδηποτε μοτερ. εσεις ολοι που εχετε Toyota φτιαγμενα στην Τουρκια, αδιαφορες οδηγικες σακαρακες εχετε μπει εστω σε ενα golf? μην το κανετε γιατι μετα θα πατε σπιτι σας να κλαψετε, η ποιοτητα κατασκευης των Toyota ειναι για κλαματα, φθινιαρικα υλικα στο ταμπλο και πορτες απο χαρτονι, να μαθετε να σεβεστε, για να παρεις επιδοσεις απο Ιαπωνα πρεπει να λιστεψεις τραπεζα. Μην τα μηδενιζετε ολα τον καθε κατασκευαστης τον συνοδευει καποια φημη, ο Ιαπωνας εχει την φημη της αξιοπιστιας και οχι του πρεστιζ, προτιμω να αγορασω ενα golf 1.4 TSI με 150 αλογα που να αντανακλαται η ποιοητητα και οι επιδοσεις επανω μου παρα ενα Auris αδιαφορο ανθρωπομεταφορεα. Μενω στην Ευρωπη και ειμαι ποιο κοντα στην λογικη των Ευρωπαιων κατασκευαστων, θελω το αυτοκινητο μου να μου προσφερει και μια περηφανεια κατοχης, δεν θελω να αποκαλω το ονομα του λεγοντας μια φραση του καρατε! Υμαρτον, Subaru, Daihatsu, Toyota, Mitsubishi, Nagasaki, Hirosima. Απο ποτε το αξιοπιστο αυτοκινητο ειναι και καλο αυτοκινητο, λυστε μου αυτη την απορια φιλοι Ιαπωνες που για να πουλησουν οι εταιρειες σας τα μοντελα τους δινουν 39 χρονια εγγυηση και πρωτη χρηματικη δοση οταν παρει το πρωταθλημα η Λαρισα, εξοφληση ποτε.
@χριστος:χειροτερο και απο λαντα,εκλαψα φιλε να 'σαι καλα!
Και ειναι και αληθεια,μεγαλυτερα σαραβαλα απο κορολα/κορονα δε θα δειτε στους ελληνικους δρομους,για γελια πραγματικα.Καλα οποιος μπαινει και σε ταξι ξερει,οχι στιβαρα,αλλα σα να πετανε ειναι,παει ο ταξιτζης με 60 και νομιζεις οτι παει με 160!Καλα στη αλλαγη ταχυτητων δε το συζητω,κανουμε το σταυρο μας...Τα οκταβια μοιαζουν Maybach μπροστα τους...
εχουν το μηχανικο της bmw που εξελιξε τους 3κυλινδρους diesel k benzinis.ειναι ιδιοι κινητηρες με την bmw οποτε δε θα εχουν προβληματα.επιτελους το καταλαβαν και αντικατεστησαν το 1.4tsi
Τα συνεργεία θα γεμίσουν με wv και θα έχουμε πάλι από την μία μεριά τους ιππότες της ασφάλτου να μας λένε για τις επιδόσεις των Golf και Polo τους. lol θα γελάμε σε λίγο καιρό πάλι με τα επιτεύγματα των Γερμανών...
Γερμανοτσολιά, έχω Toyota, δεν σπάει δεν χαλάει και Ναι γελάω με τους ιδιοκτήτες VW γιατί μέσα τους κλαίνε για τα λεφτά που τρώνε στα συνεργεία και ας μην το παραδέχοντε. lol
Ο άλλος νεογενίτσαρος με το τούρκικο toyota που τάχα δεν σπάει και δεν χαλάει, αποκαλεί τον ιδιοκτήτη VW γερμανοτσολιά!! χαχαχαχαχα Δεν έχει ψάξει ακόμα τη σακαράκα του να δει πως γράφει made in turkey ούτε τον απασχολεί η ποιότητα πλαστικών και κατασκευής που είναι χειρότερη από τα LADA... και που μόλις φτάσουν 160.000 χλμ είναι για πέταμα με σπασμένα καπάκια μηχανής και διαρροές λαδιών από παντού.. Παιδιά, ξεχάστε τα. Έχουμε παγκοσμιοποίηση. Και η VW και η TOYOTA πια είναι δια τον μ*ούτσον.
Δεν μπορω να ακουω βλακειες περι TSI κινητηρων και βλαβες γελανε τα συνεργια και λοιπα, οταν εισαι καγκουρας θα καταστρεψεις οποιοδηποτε μοτερ. εσεις ολοι που εχετε Toyota φτιαγμενα στην Τουρκια, αδιαφορες οδηγικες σακαρακες εχετε μπει εστω σε ενα golf? μην το κανετε γιατι μετα θα πατε σπιτι σας να κλαψετε, η ποιοτητα κατασκευης των Toyota ειναι για κλαματα, φθινιαρικα υλικα στο ταμπλο και πορτες απο χαρτονι, να μαθετε να σεβεστε, για να παρεις επιδοσεις απο Ιαπωνα πρεπει να λιστεψεις τραπεζα. Μην τα μηδενιζετε ολα τον καθε κατασκευαστης τον συνοδευει καποια φημη, ο Ιαπωνας εχει την φημη της αξιοπιστιας και οχι του πρεστιζ, προτιμω να αγορασω ενα golf 1.4 TSI με 150 αλογα που να αντανακλαται η ποιοητητα και οι επιδοσεις επανω μου παρα ενα Auris αδιαφορο ανθρωπομεταφορεα. Μενω στην Ευρωπη και ειμαι ποιο κοντα στην λογικη των Ευρωπαιων κατασκευαστων, θελω το αυτοκινητο μου να μου προσφερει και μια περηφανεια κατοχης, δεν θελω να αποκαλω το ονομα του λεγοντας μια φραση του καρατε! Υμαρτον, Subaru, Daihatsu, Toyota, Mitsubishi, Nagasaki, Hirosima. Απο ποτε το αξιοπιστο αυτοκινητο ειναι και καλο αυτοκινητο, λυστε μου αυτη την απορια φιλοι Ιαπωνες που για να πουλησουν οι εταιρειες σας τα μοντελα τους δινουν 39 χρονια εγγυηση και πρωτη χρηματικη δοση οταν παρει το πρωταθλημα η Λαρισα, εξοφληση ποτε.
Φιλε νικο καλα που γλυτωσες εσυ απο τους tsi και γελας μαζι μας,αλλα να μας δειξεις και τον κουβα σου μια μερα να γελασουμε και εμεις λιγο,τι λες;
Αυτά είναι πολύ καλά νέα για τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του γκρούπο.ευχαριστούμε το αουτοτριτη για την ενημέρωση.
Πω ρε, έχει να πέσει πάλι πολύ κλάμα.... Σαμπάνιες άνοιξαν ξανά στα συνεργεία με την είδηση....
@χριστος:χειροτερο και απο λαντα,εκλαψα φιλε να 'σαι καλα! Και ειναι και αληθεια,μεγαλυτερα σαραβαλα απο κορολα/κορονα δε θα δειτε στους ελληνικους δρομους,για γελια πραγματικα.Καλα οποιος μπαινει και σε ταξι ξερει,οχι στιβαρα,αλλα σα να πετανε ειναι,παει ο ταξιτζης με 60 και νομιζεις οτι παει με 160!Καλα στη αλλαγη ταχυτητων δε το συζητω,κανουμε το σταυρο μας...Τα οκταβια μοιαζουν Maybach μπροστα τους...
Εσείς κλαίτε μέσα σας που δεν μπορείτε να προσπεράσετε ούτε γουρούνα και χρειάζεστε 2 χιλιόμετρα ευθεία για να κάνετε προσπέραση.
εχουν το μηχανικο της bmw που εξελιξε τους 3κυλινδρους diesel k benzinis.ειναι ιδιοι κινητηρες με την bmw οποτε δε θα εχουν προβληματα.επιτελους το καταλαβαν και αντικατεστησαν το 1.4tsi