- Η VW θα προσπαθήσει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων της γκάμας της
- Το ανανεωμένο Polo θα διαθέτει υβριδικά κινητήρια σύνολα
- Οι Γερμανοί αναμένονται, να ενώσουν τις MQB και MEB πλατφόρμες
Η VW θα προσπαθήσει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων της γκάμας της
Το VW Polo θα συνεχίσει τη 40χρονη πορεία του στις αγορές, με την VW να μην σχεδιάζει να σταματήσει να το παράγει. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη μάρκα, το μικρό των Γερμανών που έκανε το ντεμπούτο του το μακρινό 1975, θα ανανεωθεί το 2025 και θα υιοθετήσει υβριδικά κινητήρια σύνολα, όπως και άλλα μοντέλα στη γκάμα της VW. Σύμφωνα με τον Kai Grünitz (υπεύθυνος εξέλιξης μοντέλων της VW) η μάρκα θα προσπαθήσει να ρίξει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας της και να αποφύγει τα μεγάλα πρόστιμα, που ετοιμάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση με τα νέα χαμηλά όρια ρύπων που επέβαλε.
Θα διαθέτει υβριδικά κινητήρια σύνολα
Τι σημαίνει όμως αυτό για το VW Polo; Το γερμανικό μικρό, αναμένεται να διαθέτει νεα ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα, τα οποία θα συνδυάζονται με τους 1,0 TSI και 1,5 TSI βενζινοκινητήρες της μάρκας, ενώ αναμένονται να εξελιχθούν τεχνολογικά στο εσωτερικό. Κάπου εδώ πρέπει να σημειωθεί, ότι στο πλαίσιο του σχεδίου της μάρκας να ρίξει τις εκπομπές ρύπων, θα σταματήσει να παράγει εκδόσεις από την γκάμα πολλών μοντέλων της. Mια από αυτές, είναι και το VW Polo GTI, το οποίο θα αντικατασταθεί από το VW ID.2 GTI, που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2026. Τις ίδιες αναβαθμίσεις, θα επιδεχθούν και άλλα μοντέλα που μοιράζονται την MQB A0 αρχιτεκτονική, όπως το Seat Ibiza που αναμένεται στο τέλος του 2025, αλλά και το Skoda Fabia.
Οι Γερμανοί αναμένονται, να ενώσουν τις MQB και MEB πλατφόρμες
Η VW προσπαθεί να ισορροπήσει την παραγωγή της ανάμεσα στις δύο αρχιτεκτονικές MQB για θερμικά και MEB για ηλεκτρικά. Σύμφωνα, βέβαια με τον Grünitz, οι Γεμρανοί θα προσπαθήσουν να ενώσουν τις δύο πλατφόρμες σε μια εξέλιξη της πρώτης. Όλα αυτά, όσο ετοιμάζει και τη νέα SSP (Scalable Systems Platform) για τα ηλεκτρικά μοντέλα της, στην ανάπτυξη της οποίας, συμβάλλει και η Rivian.